آیا توسعه بی‌سابقه کاردانو باعث افزایش قیمت ADA می‌شود؟

تحلیل وضعیت کاردانو | همتاپی

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ارز دیجیتال کاردانو، ارائه گزارش هفتگی توسط توسعه دهندگان این شبکه است. آخرین گزارش منتشر شده، به تشریح تلاش تیم‌های مختلف در 7 روز گذشته برای توسعه برنامه‌ها و همچنین ارائه آمار بروزرسانی شده شبکه پرداخته است.

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

یکی از موضوعات مهم پیرامون کاردانو در هفته‌ای که گذشت، ارائه پیش نسخه node v.8.2.1 pre برای استفاده در SanchoNet بود. با این وجود، قیمت ADA در این 7 روز نوسان چندانی را تجربه نکرد.

در دو روز گذشته، شاخص توسعه شبکه کاردانو با افزایش قابل توجهی همراه بود و به عدد 6 رسید. برای اطلاع از دلایل اصلی رشد این شاخص، می‌توان به گزارش هفتگی توسعه کاردانو مراجعه کرد.

میزان فعالیت توسعه دهندگان شبکه کاردانو | همتاپی

میزان فعالیت توسعه دهندگان شبکه کاردانو (آبی) و میزان مشارکت پروژه‌ها (قرمز)

تداوم رشد و توسعه کاردانو

براساس گزارش هفتگی توسعه بلاکچین کاردانو، فعالیت و تلاش توسعه دهندگان در 7 روز گذشته باعث جهش قابل توجه شاخص فوق شده است. همانطور که گفته شد، مهمترین بروزرسانی این هفته مربوط به انتشار پیش نسخه نود node v.8.2.1 pre توسط تیم توسعه اصلی، برای بکارگیری در SnchoNet بود. سانچونت یک شبکه توسعه جدید است که با هدف در دسترس قرار دادن ویژگی‌های حاکمیتی CIP-1694 برای جامعه ADA طراحی شده است.

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

طبق این گزارش، در هفته گذشته همچنین تلاش‌هایی برای بهبود مقیاس پذیری بلاکچین صورت گرفته است. به عنوان مثال تیم میثریل (Mithril) نسخه توزیع 2331.1 را برای بهینه‌سازی و رفع عیب شبکه منتشر کرد. در عین حال، تیم هایدرا (Hydra) نیز به منظور بهبود شفافیت برنام‌های کاربردی Hydra، بخش مزایده در وبسایت خود را بروزرسانی کرد.

اما فعالیت توسعه‌دهندگان کاردانو به همین‌جا ختم نمی‌شود. علاوه بر موارد گفته شده، تیم Lace با انتشار نسخه 1.4، ضمن رفع برخی از اشکالات، راهکار نام‌گذاری ADA Handle را برای بهبود خدمات پشتیبانی معرفی کرد. کاربران با استفاده از ویژگی هندل (Handle)، قادر به نامگذاری آدرس‌های پیچیده و دشوار هستند و می‌توانند نام‌های تعیین شده را در کنار آدرس‌های عادی در قسمت مربوط به دریافت ADA یا بخش NFT مشاهده کنند.

یکی دیگر از موارد ذکر شده در این گزارش، ارائه آمار بروزرسانی شده بلاکچین است. براساس این آمار، تعداد کل توکن‌های بومی ADA به 8.68 میلیون رسید، در حالی که تعداد کل تراکنش‌ها از 73 میلیون عبور کرد.
گزارش هفتگی توسعه کاردانو | همتاپی

گزارش هفتگی توسعه کاردانو

مطالب مرتبط: رشد قابل‌توجه TVL کادرانو در شرایطی که قیمت کاردانو در خطر است

ADA در خواب زمستانی

علی‌رغم تمام توسعه و تحولات ایجاد شده در این بلاکچین، قیمت توکن بومی کاردانو در هفته گذشته تقریباً ثابت بود و تغییر چندانی نداشت. طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان نگارش این مطلب قیمت ADA در محدوده 0.2904 دلار قرار داشته و ارزش بازار کاردانو به بیش از 10.3 میلیارد دلار رسیده است.

اما خبر بد برای این توکن، کاهش حجم معاملات آن است. این موضوع نشان‌دهنده کاهش تمایل سرمایه گذاران برای خرید و فروش و معامله این توکن است.

مورد منفی دیگر در مورد ADA، کاهش شتاب و سرعت معاملات است. افت این شاخص به معنی کاهش میزان استفاده از این توکن در معاملات در یک بازه زمانی مشخص است. اما با این حال، با بررسی تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها، به نظر می‌رسد که آن‌ها هنوز هم به توکن ADA علاقمند هستند.

علاوه بر این، شاخص MVRV (نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی) کاردانو نیز با افزایش همراه بود که سیگنالی صعودی به شمار می‌رود.

میزان تراکنش بیش از 100 هزار دلار نهنگ‌های کاردانو |‌همتاپی

میزان تراکنش بیش از 100 هزار دلار نهنگ‌ها (قرمز) و بیش از یک میلیون دلار (زرد)، سرعت معاملات ADA (آبی) و MVRV (نارنجی)

نظر شما در مورد آخرین گزارش کاردانو چیست؟ آینده کاردانو رو چطور تصور می‌کنید؟
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *