آیا رشد خیره کننده کاردانو همچنان ادامه خواهد یافت؟

تحلیل آدا کاردانو

قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) اخیراً جهش خیره‌کننده‌ای داشته است. افزایش قیمت قابل توجه 63 درصدی کاردانو در ماه دسامبر همزمان با افزایش 1.5 میلیارد دلاری تراکنش‌های نهنگ‌های این ارز، حس اعمتاد و اطمینان را به بازار ارز های دیجیتال تزریق نموده است.

طی 24 ساعت گذشته حجم تراکنش‌های توکن بومی شبکه کاردانو، یعنی ADA رشد خیره‌کننده‌ای داشته است و بر اساس داده‌های IntoTheBlock، 1.5 میلیارد دلار افزایش یافته است.

رشد قابل توجه این تراکنش‌ها که هرکدام حداقل 100 هزار دلار ارزش داشته اند، حجم کل تراکنش‌های کاردانو را از 17.96 میلیارد دلار به 19.47 میلیارد دلار رسانده است. اگر ارزش این تراکنش‌های را بر حسب ارزش فعلی توکن َADA محاسبه کنیم، می‌بینیم که حجم این تراکنش‌ها از معادل 32.32 میلیارد توکن ADA به 33.66 میلیارد ADA افزایش یافته است.

تراکنش های نهنگ ها با واحد دلار
منبع: IntoTheBlock

 

کاردانو و کریسمس

به نظر می‌رسد که افزایش میزان معاملات و تراکنش‌های نهنگ‌ها (بازیگران اصلی در بازارهای مالی)، ارتباط نزدیکی با روند فوق العاده قیمت ADA داشته است. شرایط توکن کاردانو در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد، بطوری که شاهد بهترین عملکرد این ارز دیجیتال در بین ماه‌های دسامبر در 7 سال گذشته هستیم.

از ابتدای ماه دسامبر، قیمت کاردانو روند خیره‌کننده‌ای را به ثبت رسانده و حدود 63 درصد افزایش یافته است. ددر حالی که کلیت بازار ارز های دیجیتال با عواقب تصمیمات فدرال رزرو دست و پنجه نرم می‌کند، کاردانو همچنان به رشد خیره‌کننده خود ادامه می‌دهد، بطوریکه امروز نیز با 6 درصد افزایش قیمت نسبت به سطح 0.61 دلار، به کار خود ادامه می‌دهد.

روند قیمت کاردانو
CoinMarketCap

رشد میزان معاملات نهنگ ها و عملکرد فوق العاده قیمت ADA، نشان‌دهنده افزایش اعتماد و علاقه سرمایه گذاران بزرگ نسبت به کاردانو است. همچنین می‌توان گفت که افزایش شدید تعداد تراکنش‌هایی که ارزش بالایی دارند، نشان‌دهنده افزایش اعتقاد و اطمینان نسبت به پتانسیل‌های این توکن و قابلیت‌های بلاکچین کاردانو است.

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

رشد پیاپی قیمت کاردانو همزمان با روند بدون ثبات بازار ارزهای دیجیتال، در کنار افزایش 1.5 میلیارد دلاری تراکنش های نهنگ‌ها به عنوان گواهی بر افزایش مداوم اهمیت توکن ADA در بین سرمایه گذاران و کاربران بازار عمل می‌کند. سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان روند کاردانو را به دقت زیر نظر دارند و مشخص است نشانه‌ای از کاهش شتاب صعودی کاردانو دیده نمی‌شود و در نتیجه، کاردانو تبدیل به مرکز توجهات در فضای ارزهای دیجیتال، آن هم در بحبوحه عدم قطعیت‌ و عدم ثبات این بازار شده است.

اگر به اخبار و حواشی حول پروژه کاردانو علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم آن‌ها را در صفحه پیش بینی آینده کاردانو پیگیری کنید همچنین اگر تریدر ADA هستید، از صفحه تحلیل کاردانو ما غافل نشوید.

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *