کاهش ۳۰ درصدی قیمت کاردانو ظرف یک ماه گذشته

کاهش 30 درصدی قیمت کاردانو ظرف یک ماه گذشته | همتاپی

در هفته دوم اکتبر، قیمت بیت کوین (Bitcoin) در بازه 54 هزار دلار تا 57 هزار دلار خرید و فروش می‌شود. با این وجود، هیچ یک از ارزهای دیجیتال بازار در طول این دو هفته نتوانسته‌اند از فرصت استفاده کنند و جایگاه خود را در بازار بهبود ببخشند.

به عنوان مثال، کاردانو (ada) سومین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، با کاهش 4.8 درصدی مواجه شد و در هفته گذشته به رتبه پنجم سقوط کرد.

سقوط کاردانو از رتبه سوم به رتبه پنجم مارکت کپ

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی 12 ماه گذشته با افزایش 1840.5 درصدی نسبت به سال گذشته، پیشرفت‌های خیره کننده‌ای داشته است. حتی جیم سیمونز، مجری گروه Kiss در 10 اکتبر از سرمایه‌گذاری 300 هزار دلاری خود در کار‌دانو پرده برداشت و اذعان داشت که چگونه توانسته این رقم را برای کاردانو پرداخت کند. با این حال، طی ماه گذشته، کاردانو در دو مقطع با سقوط‌ 18 درصدی و 4.8 درصدی مواجه شده است. ارزش بازار کار‌دانو بسیار قابل قبول است و همواره توانسته پا به پای استیبل کوین تتر (USDT) پیش برود. ارزش بازار کار‌دانو در حال حاضر حدود 68.1 میلیارد دلار می‌باشد.

کاردانو (ADA) در 13 اکتبر 2021. کاردانو از زمان ثبت بالاترین قیمت خود (3.09 دلار) در 2 سپتامبر 2021، بیش از 30 درصد کاهش یافته است. | همتاپی

کاردانو (ADA) در 13 اکتبر 2021. کاردانو از زمان ثبت بالاترین قیمت خود (3.09 دلار) در 2 سپتامبر 2021، بیش از 30 درصد کاهش یافته است.

 حجم معاملات کاردانو در روز چهارشنبه تا سقف 1.9 میلیارد دلار نیز پیش رفت که بیشترین میزان مبادلات آن در صرافی بایننس (Binance) بوده است.

در این بین، 58.58٪ درصد از مبادلات با جفت ارز کار‌دانو/ تتر (ADA/USDT) صورت گرفته است. پس از آن جفت ارزهای کاردانو/بیت کوین (ADA/BTC) با 10.91 درصد، کاردانو /یو اس دی (ADA/USD) با 5.75 درصد، کار‌دانو/بایننس یو اس دی (ADA/BUSD) با 5.61 درصد و کاردانو/یورو (ADA/EURO) با 3.89 درصد جایگاه‌های بعدی را در اختیار دارند. در ادامه نیز کار‌دانو/وون‌کره‌ای (ADA/WON) با 3.44 درصد و قیمت کاردانو به اتریوم (ADA/ETH) با 2.69 درصد به ترتیب جایگاه ششم و هفتم را در اختیار دارند.

قیمت کاردانو 30 درصد کاهش یافته است

کاردانو در 2 سپتامبر 2021 به بالاترین حد خود رسید و با قیمت 3.09 دلار در هر واحد خرید و فروش شد، اما اکنون بیش از 30 درصد کاهش یافته است. کارد‌انو اکنون در اصلاح قیمتی قرار دارد که در بازه 2 دلار در حال نوسان می‌باشد. بایننس کوین (BNB) نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرده و جایگاه سوم کار‌دانو را تصاحب کرده است. علی‌رغم افت جایگاه کاردانو تا رتبه پنجم، این ارز هنوز 2.86 درصد از کل 2.386 تریلیون دلار اقتصاد رمزنگاری شده را در بین بیش از 10,000 دارایی دیجیتالی موجود در اختیار دارد.

 کار‌دانو برای تصاحب جایگاه قبلی خود، بایننس کوین را در پیش رو دارد که با ارزش بازار 77.7 میلیارد دلار در رتبه سوم قرار دارد. به همین منظور کار‌دانو باید حداکثر بیش از 15 درصد افزایش قیمت را برای تحقق این امر تجربه کند. با این حال، ارزش بازار کاردانو تنها 2.34 کمتر از ارزش کلی بازار تتر (Tether) بوده و در حدود 69.8 میلیارد دلار می‌باشد. علاوه بر این، کاردانو تنها ارز دیجیتالی نیست که در چند وقت اخیر دچار افت قیمت شده است. سولانا (Solana) در این هفته 10 درصد کاهش قیمت داشته، لونا (LUNA) هم 18.7 درصد سقوط کرده و آواکس نیز (AVAX) در هفته گذشته 14.3 درصد افت قیمت داشته است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *