اعلام جزئیات جدید از پرونده شکایت SEC علیه ریپل

تغییر دادگاه ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، درخواست جدیدی را مبنی بر تقاضای افزایش مهلت ارائه لایحه خود، به دادگاه مربوط به شکایت این سازمان از ریپل (Ripple Labs) ارسال کرده است.

در ادامه ماراتن حقوقی SEC و ریپل، اخیرا SEC درخواستی را با هدف دریافت مهلت بیشتر برای ارائه توضیحات به دادگاه ارسال نموده است. SEC در این درخواست رسمی، از آنالیزا تورس قاضی منطقه جنوب نیویورک خواسته است که دادگاه بعدی این کمیسیون به تاریخ 22 مارس (3 فروردین) موکول شود.

پشت دست بیت کوین بازی کردن

روند پرونده SEC علیه ریپل

این نخستین باری است که یکی از طرفین این پرونده، درخواستی را برای تغییر زمانبندی پیشنهادی جلسات دادگاه ارائه نموده‌اند. البته لازم به ذکر است که ریپل پیش از این رضایت خود را نسبت به تغییر تاریخ پیشنهادی دادگاه اعلام نموده است. دلیل ارائه چنین درخواستی از سوی SEC، خرید زمان بیشتر برای بررسی مدارکی است که اخیراً و در پی درخواست تجدیدنظر SEC، وارد این پرونده شده اند.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

در جلسه قبلی دادگاه مربوط به اختلاف ریپل و SEC در مورد افشای برخی اسناد قرارداد‌های ریپل، رای قاضی Netburn در تاریخ 5 فوریه مبنی بر تمدید یک هفته‌ای مهلت ارائه مدارک و لوایح مربوطه بود.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار با اشاره به تلاش مجدانه در جهت تکمیل هر‌چه بهتر لایحه مربوط به دادگاه تجدیدنظر، اعلام کرده است که این درخواست مطابق ماده 16 قانون مدنی بوده و همچنین این سازمان دلایل محکمه‌پسندی برای این درخواست ارائه خواهد کرد.

البته عاملی مانند عدم نیاز به اجرای سریع حکم در این پرونده، از جمله دلایلی است که احتمالاً باعث پذیرش این درخواست خواهد شد.

پیروزی SEC

به گزارش uToday، تحولات اخیر پرونده SEC علیه ریپل، به سود این کمیسیون بوده است و دادگاه ریپل را ملزم به افشای بخشی از سوابق مالی و همچنین جزئیات قرارداد‌های خود نموده است.

علیرغم اعتراض ریپل نسبت به این حکم، دادگاه اعلام کرده است که ارائه این اسناد برای پیشبرد پرونده و همچنین تعیین و ارزیابی حکم مناسب، ضروری است.

چناچه به اخبار ریپل علاقه مند هستید، توصیه می‌کنیم به صفحه پیش بینی ریپل سر بزنید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *