چه عاملی باعث رشد ۳۰۰ درصدی شیبا شده است؟

چرا انقدر شیبا رفت بالا؟

میم کوین شیبا اینو (Shiba Inu) همواره یکی از محبوب‌ترین و پرحاشیه‌ترین ارز های دیجیتال بوده و از حامیان و طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. طرفدارانی که به دقت نوسانات قیمت شیبا اینو را بررسی می‌کنند و اخیراً با درخواستی که از شرکت گری اسکیل داشته‌اند، خبرساز شدند. براساس اخبار منتشر شده، طرفداران شیبا اینو از شرکت گری اسکیل خواسته‌اند که یک ETF اسپات شیبا اینو راه‌اندازی کند.
اکوسیستم شیبا اینو همواره در تلاش برای توسعه مداوم و ارائه نوآوری‌های مختلف بوده است. اخیراً نیز اعلام شده است که با ارائه نسخه 1.1 سرویس نام شیبا اینو (Shib Name Service یا SNS) یک ایردراپ به اعضای جامعه شیبا تعلق خواهد گرفت. اتفاقی که ظاهراً دلیل رشد 91 درصدی شیبا اینو طی 24 ساعت گذشته بوده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

در 24 ساعت گذشته قیمت شیبا اینو با جهش خیره‌کننده 91 درصدی، دو برابر شده و به 0.0004533 دلار رسیده است. به نظر می‌رسد که این اتفاق تا حد زیادی به رویداد پیش‌روی شیبا اینو، یعنی راه‌اندازی نسخه 1.1 SNS ارتباط داشته باشد. سرویسی که امکان شخصی‌سازی توکن را برای کاربران فراهم می‌کند.


براساس داده‌های CoinGecko، طی 24 ساعت اخیر حجم معاملات شیبا اینو 293 درصد افزایش یافته‌است و تا ساعت 12 روز 15 اسفند، قیمت آن در محدوده 0.000039 دلار قرار داد. همچنین لازم به ذکر است که در 14 روز گذشته، قیمت شیبا اینو 338 درصد افزایش یافته است.
توسعه دهندگان Shiba Inu به تازگی از سرویس SNS رونمایی کردند که به دارندگان SHIB این امکان را می‌دهد که توکن شیبا اینو خود را با با ایجاد تغییراتی در هویت Web3.0 شخصی سازی کنند. فرایندی که شامل ایجاد تغییراتی در مکان ها، برچسب‌های مختص بازی‌های مختلف و اعداد خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که قابلیت آزادسازی «هویت منحصر به فرد» توکن های شیبا اینو، طی پروژه‌ای به نام هویت شخصی مستقل (SSI) و در تاریخ 1 نوامبر 2024 امکان‌پذیر خواهد شد.
شایان ذکر است که حساب رسمی شیبا اینو در پلتفرم X نیز تایید کرده است که راه‌اندازی سرویس SNS با ارائه یک ایردراپ جدید برای اعضای جامعه شیبا همراه خواهد بود.

پشت دست بیت کوین بازی کردن

طی 2 ساعت آینده، انتقال تمام name token های فعلی متوقف شده و پس از آن از آدرس‌های حاوی آن، اسکرین شات می‌گیریم. سپس با همکاری D3inc، سرویس نام جدید جایگزین نام قبلی خواهد شد.
جالب اینجاست که ویژگی‌های کلیدی SNS شامل تراکنش‌های ساده، سازگاری با چند زنجیره‌، هویت‌های شخصی‌سازی شده توسط کاربر، ادغام Metaverse و دسترسی زودهنگام است که تراکنش‌های یکپارچه در سراسر شبکه‌های بلاکچین را امکان‌پذیر می‌کند. همانطور که پیش‌تر گفته شد، سرمایه‌گذاران Shiba Inu با ایجاد یک کمپین و جمع‌آوری بیش از 4000 امضاء، شرکت گری اسکیل را برای راه‌اندازی یک ETF شیبا اینو تحت فشار قرار داده‌اند.

منبع: coinedition
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *