دلیل افزایش فعالیت توسعه‌دهندگان کاردانو چیست؟

افزایش فعالیت توسعه دهندگان کاردانو | همتاپی

تیم توسعه‌دهندگان کاردانو برای بهبود مقیاس‌پذیری این شبکه نسخه بتای پروتکل «Mithril» را راه‌اندازی کرده‌اند. پروتکل مذکور به افزایش امنیت شبکه کاردانو و آسان‌سازی فرایند تمرکززدایی اپلیکیشن‌های مختلف کمک می‌کند. به علاوه داده‌های مربوط به شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای بلاک چین کاردانو هم امیدوارکننده بوده‌اند.

برای خرید و فروش کاردانو در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم کاردانو بخرم

در هفته گذشته، کاردانو به‌شدت توسعه یافته و تعداد مشارکت‌کنندگان آن در این زمینه هم به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. اگرچه عملکرد درون‌زنجیره‌ای این شبکه هم مثبت بوده اما قیمت ADA تاکنون واکنش زیادی به داده‌های مذکور نشان نداده است.

داده‌های موجود نشان می‌دهند که میزان توسعه کاردانو در چند روز گذشته به‌شدت رشد کرده و حتی تعداد افراد مشارکت‌کننده در توسعه این شبکه هم افزایش یافته است.

شرکت این‌پوت اوت‌پوت گلوبال (IOG) اخیراً  آخرین گزارش هفتگی کاردانو را منتشر کرده و نشان داده است که این بلاک چین در مدت مذکور رشد بی‌سابقه‌ای داشته است. این شرکت اعلام کرده است:

به‌روزرسانی‌های جدید کاردانو عملیاتی شده‌اند. آخرین به‌روزرسانی‌های کاردانو در زمینه فناوری‌ اصلی این شبکه، کیف پول‌ها، خدمات، قراردادهای هوشمند، مقیاس‌پذیری، حاکمیت و مقالات آموزشی را حتماً بررسی کنید. 

کاردانو مقایس‌پذیری خود را بهتر می‌کند

داده‌های وب‌سایت «Santiment» نشان می‌دهد که میزان توسعه کاردانو در ۲۵ جولای (۴ تیر) افزایش یافته و همچنان به سیر صعودی خود ادامه داده است. علاوه بر این، بعد از به‌روزرسانی اصلی کاردانو در هفته گذشته؛ تعداد افرادی که در توسعه آن مشارکت دارند چهار برابر شده است.

داده‌های مربوط به میزان توسعه کاردانو و تعداد مشارکت‌کنندگان آن در این زمینه | همتاپی

داده‌های مربوط به میزان توسعه کاردانو و تعداد مشارکت‌کنندگان آن در این زمینه، منبع:‌سنتیمنت

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

در هفته گذشته بلاک چین کاردانو با انجام به‌روزرسانی مذکور گام بزرگی به سوی هدف خود برای افزایش مقیاس‌پذیری‌اش برداشته است. به‌عبارت دقیق‌تر تیم توسعه‌دهنده کاردانو نسخه بتای شبکه اصلی پروتکل Mithril را راه‌اندازی کرده‌‌اند و روند ثبت نام اپراتورهای نود را هم آغاز نموده‌اند. 

همراه با به‌روزرسانی Mithril، تیم پروتکل Hydra هم به‌روزرسانی‌های جدیدی را با توجه به تغییرات جدید و برون‌زنجیره‌ای آن انجام‌ دادند. در این مدت تیم پروتکل Plutus هم تلاش کردند که خطاهای پروتکل Marconi را رفع کنند. 

علاوه بر این تیم مرکزی این پلتفرم الگوریتم Keccak-256 را به‌روزرسانی کردند تا سازگاری آن با شبکه اتریوم افزایش یابد.

مطالب مرتبط: آیا کاردانو برای یک انفجار واقعی در بازار صعودی بعدی آماده می‌شود؟

بررسی قیمت کاردانو در هفته گذشته

به غیر از فعالیت توسعه‌دهندگان، در گزارش مذکور آمارهای جدید دیگری هم منتشر شده است. به عنوان مثال تعداد کل تراکنش‌های بلاک چین کاردانو به ۷۲.۳ میلیون تراکنش رسیده و تعداد کل توکن‌های بومی آن از ۸ میلیون توکن فراتر رفته است. 

تعداد آدرس‌های روزانه، میزان توجه کاربران شبکه اجتماعی و تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها در شبکه کاردانو | همتاپی

تعداد آدرس‌های روزانه، میزان توجه کاربران شبکه اجتماعی و تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها در شبکه کاردانو

جالب اینجاست که شاخص‌های معاملاتی ADA همچنان مثبت و صعودی است. به‌عبارت دقیق‌تر تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های کاردانو در هفته گذشته ثابت مانده که نشان می‌دهد علاقه معامله‌گران بزرگ به این ارز دیجیتال کاهش نیافته است.

آدرس های فعال روزانه کاردانو هم هنگام انتشار این مطلب نسبتاً بالا بود. با این وجود میزان توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به این ارز دیجیتال کمی کاهش یافته است.

گفتنی است که قیمت کاردانو در هفته گذشته نوسان چندانی نداشته و تنها ۰.۰۱ درصد رشد کرده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده ۰.۳۲ دلار قرار دارد و ارزش بازاری آن بیشتر از ۱۰.۸ میلیارد دلار است. اکنون کاردانو هشتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار از نظر ارزش بازاری محسوب می‌شود.

به نظر شما قیمت ارز کاردانو در آینده همچنان جانبی حرکت خواهد کرد یا باید منتظر آغاز یک روند جدید باشیم؟
منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *