رشد غافلگیر کننده کیف پول‌های کاردانو

رشد سرعت ایجاد کیف پول کاردانو

طی روز‌های اخیر، روند تولید کیف‌پول‌های جدید ADA (کاردانو) با افزایش قابل توجهی همراه بوده است. به‌عبارت دقیق‌تر، نرخ ایجادروزانه کیف‌پول کاردانو از 1,706 در 3 اسفند، 3,219 در تاریخ 5 اسفند رسید، که نشان‌دهنده افزایش محبوبیت ADA و جهشی سریع در روند پذیرش این ارز است. این در حالی است که در مدت زمان اشاره شده، قیمت کاردانو برابر با 0.5861 دلار بوده و افزایش 1.6 درصدی نسبت به دلار آمریکا و 1.4 درصد نسبت به بیت کوین را به ثبت رسانده است. همزمان با تداوم نوسان قیمت کاردانو بین سطوح 0.581 دلار و 0.5996 دلار، افزایش تعداد کییف پول‌های کاردانو حاکی از افزایش اعتماد سرمایه گذاران نسبت به پتانسیل‌های ADA و احتمال رشد قیمت آن است.

تداوم رشد ADA

اگرچه رشد اخیر تعداد کیف‌پول‌های جدید ADA موضوعی امیدوارکننده است، اما نباید از سایر شرایط و تحولات شبکه کاردانو غافل شویم. بخصوص باتوجه به این موضوع که میزان کیف‌پول‌های جدید ثبت شده در این تاریخ، هنوز هم از رکورد 5,414 آدرس در تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) کمتر است.

پشت دست بیت کوین بازی کردن

با وجود این، باید در نظر داشت که تعداد کل کیف‌پول‌های کاردانو، در آستانه رسیدن به 4.6 میلیون آدرس است و تعداد کیف‌های قفل شده (متعلق به کسانی که در مکانیسم اثبات سهام شبکه مشارکت دارند) از 1.3 میلیون نفر عبور کرده است. این رشد مستمر نشان دهنده یک اساس و بنیاد قدرتمند و در حال توسعه اکوسیستم کاردانو است، آن‌هم در وضعیتی که بازار ارز های دیجیتال با چالش‌های فراوانی روبرو است.

احساسات سرمایه گذاران و روند توزیع کیف‌پول‌ها

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط IntotheBlock، در 30 روز گذشته تعداد آدرس‌های حاوی کمتر از 10 ADA، حدود 1.01 درصد افزایش یافته است. موضوعی که نشان‌دهنده افزایش تعداد سرمایه گذاران خرد و تازه‌وارد به اکوسیستم کاردانو است. اما از سوی دیگر شاهد کاهش تعداد کیف‌پول‌های حاوی 10 تا 1000 ADA بودیم، بطوری که 0.54 درصد از تعداد آدرس‌های دارای 100 تا 1000 کاردانو، کاسته شده است.

اما جالب اینجا است که تعداد سرمایه گذاران بزرگ که دارای 1 میلیون تا 10 میلیون ADA هستند، با افزایش یک درصدی و تعداد آدرس‌های دارای 10 میلیون تا 100 میلیون ADA، با رشد قابل توجه 2.14 درصدی همراه بوده‌اند.

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

چنین آماری حاکی از تنوع انواع سرمایه گذاران شبکه کاردانو بوده و نشان می‌دهد که هم سرمایه گذاران خرد و هم سرمایه گذاران بزرگتری، اندازه سبد دارایی خود را با توجه به شرایط و تحولات بازار تنظیم می‌کنند.

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *