رقابت شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی ETF اتریوم ادامه دارد

افزایش تقاضا برای صندوق قابل معامله اتریوم | همتاپی

شرکت والکری (valkyrie) چهاردهمین شرکتی است که درخواست خود برای راه‌اندازی etf اتریوم را به ثبت رسانده است. این مسئله باید به بهبود احساسات معامله‌گران برای افزایش خرید اتریوم کمک کند، اما قیمت اتریوم همچنان نزولی است.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

شرکت‌های زیادی در ماه گذشته درخواست خود برای راه‌اندازی etfهای بیت کوین را به ثبت رساندند و توجه معامله‌گران زیادی را هم به خود جلب کردند. این شرکت‌ها در نهایت هم باعث شدند که علاقه معامله‌گران به بیت کوین و هیاهوی پیرامون آن افزایش یابد. با این حال، شرکت‌های مذکور اخیراً درخواست‌های خود برای راه‌اندازی etfهای اتریوم را هم به ثبت رسانده‌اند.

مطالب مرتبط:بی اعتنایی قیمت اتریوم به اخبار مربوط به etf اتریوم

والکری وارد می‌شود

یکی از این شرکت‌ها شرکت والکری است که در هفته گذشته پرونده ۴۹۷ صفحه‌ای خود را به ثبت رسانده و اعلام کرده که قصد دارد etf بیت کوین خود را به یک etf ترکیبی از بیت کوین و اتریوم تبدیل کند. این شرکت تاریخ راه‌اندازی صندوق خود را برای ۳ اکتبر (۱۱ مهر) تعیین کرده که دو هفته زودتر از تاریخ راه‌اندازی ۱۳ متقاضی دیگر است.

طبق گفته‌های اریک بالچوناس (eric balchunas)، تحلیلگر etf بیت کوین در بلومبرگ، شرکت‌های سرمایه‌گذاری تاکنون ۱۴ صندوق قابل‌معامله در بورس مبتنی بر اتریوم را به ثبت رسانده‌اند.

استقبال قابل‌توجه شرکت‌ها از etfهای اتریوم می‌تواند احساسات معامله‌گران از این ارز دیجیتال را مثبت‌تر کند. با این حال، قیمت اتریوم در ماه گذشته کاهش یافته و هم‌اکنون به محدوده ۱۸۳۲ دلار رسیده است.

رشد شبکه اتریوم هم در این مدت ناهماهنگ بوده و آدرس‌های جدید اتریوم کاهش یافته است. علاوه بر این، سرعت در گردش eth هم نزولی بوده و نشان داده است که فعالیت کاربران کاهش یافته است. بنابراین تحلیل اتریوم در آینده چشم انداز مشخصی ندارد.

رشد شبکه، قیمت و سرعت اتریوم | همتاپی

رشد شبکه، قیمت و سرعت اتریوم

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

هیچ نشانه ای از رشد اتریوم وجود ندارد

علاوه بر کاهش قیمت eth، نسبت mvrv این ارز دیجیتال به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. این شاخص نشان می‌دهد که اکثر آدرس‌های حاوی eth در سود نیستند و به همین خاطر، احتمالاً انگیزه‌ای برای فروش دارایی‌های خود ندارند.

گفتنی است که تفاوت لانگ و شورت mvrv اتریوم هم کاهش یافته است. این نسبت هم نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های قدیمی که eth را هولد کرده‌اند، کاهش یافته است.

علاوه بر این، وضعیت بخش nftها در شبکه اتریوم مثبت نبوده است. بازار nft اتریوم اخیراً با هیاهوی زیادی مواجه شده و بخش زیادی از فعالیت‌ها و حجم خود را از دست داده است.

داده‌های موجود نشان می‌دهد که حجم تراکنش‌های تمام بازارهای اتریوم اخیراً به پایین‌ترین حد خود از نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) رسیده است.

شاخص mvrv سی روزه و شاخص تفاوت لانگ و شورت mvrv | همتاپی

 شاخص mvrv سی روزه و شاخص تفاوت لانگ و شورت mvrv

آیا نظری در مورد این خبر دارید؟ ما دوست داریم آن را بشنویم. در بخش کامنت‌‌ها به ما بپیوندید.

 

منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *