کاهش شدید سوددهی آدرس‌های اتریوم در ۸ ماه گذشته

کاهش سوددهی آدرس های اتریوم | همتاپی

میزان آدرس‌های اتریوم که در وضعیت سوددهی قرار دارند، به عدد ثبت شده در تاریخ 12 ژانویه (22 دی 1401) بازگشته است.

براساس داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم تحلیلی گلس نود (glassnode) درصد آدرس‌های اتریوم که هنوز در سود هستند، به حدود 53.5 درصد کاهش یافته است. این روند نزولی با عملکرد  اتریوم (ETH) رابطه‌ای مستقیم داشته است، چرا که در 30 روز گذشته، قیمت اتر نیز حدود 13 درصد کاهش یافته است.

نگذار دارایی هات از دست بره

گلس نود همچنین تخمین می‌زند که آخرین باری که تعداد آدرس‌های سودآور اتریوم از 54 درصد کمتر شده بود، به تاریخ 12 ژانویه بازمی‌گردد. البته درصد آدرس‌های سودآور تریوم، در روز‌های پایانی سال 2022 و چند روز ابتدای سال جاری میلادی، حتی از این میزان هم کمتر بود.

میزان آدرس‌های اتریوم در وضعیت سوددهی | همتاپی

میزان آدرس‌های اتریوم در وضعیت سوددهی، منبع: گلس نود

طی روز‌های اخیر، قیمت اتریوم در حال تثبیت در محدوده 1,600 دلار بوده است. به نظر می‌رسد که اتریوم نیز مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، برای بروز دادن علائم بهبود و بازگشت، در انتظار یک رویداد یا پیشرفت مهم است.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

توقف سیاست‌های سختگیرانه فدرال رزرو در قبال نرخ بهره، صدور یک رای قاطع مبنی بر پیروزی ریپل در پرونده حقوقی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، و یا تایید رسمی ثبت صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین در آمریکا، از جمله اخبار و رویداد‌هایی هستند که می‌توانند باعث افزایش قیمت‌ها و ایجاد روند صعودی در کل بازار شوند.

بهترین قیمت تومانی

با فرض اینکه در آینده نزدیک شاهد وقوع چنین رویداد‌هایی باشیم، ممکن است درصد کل آدرس‌های سودآور اتریوم به سرعت از 70 درصد عبور کند.

با این حال باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که ممکن است روند نزولی فعلی، همچنان ادامه دار بوده و یا حتی شدید‌تر شود. این بدان معنا خواهد بود که تعداد آدرس‌های زیان‌ده اتریوم همچنان افزایش خواهد یافت.

در صفحه پیش بینی اتریوم جدیدترین تحلیل‌های قیمت اتریوم را مشاهده کنید.

منبع: cryptopotato
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *