فعالیت گسترده نهنگ‌های ریپل پس از پیروزی Grayscale

فعالیت نهنگ های ریپل | همتاپی

بررسی جدیدترین داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از ثبت چندین تراکنش توسط نهنگ‌ها، از جمله انتقال صد‌ها میلیون توکن ریپل (XRP) بوده است. یک کیف پول مرتبط با ریپل، تعداد 31 میلیون XRP به ارزش 16.5 میلیون دلار را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد.

نگذار دارایی هات از دست بره

این تراکنش‌ها درست یک روز پس از اعلام پیروزی شرکت گری اسکیل (Grayscale) در پرونده حقوقی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) انجام شد.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

نکته جالب توجه در مورد تراکنش‌های میلیونی ریپل که توسط پلتفرم‌های تحلیل درون زنجیره‌ای اعلام شده است، ارتباط انتقال 31 میلیون توکن ریپل (XRP) از یک کیف پول مرتبط با شرکت ریپل (Ripple) بوده است. انجام این تراکنش‌ها درست یک روز پس از اعلام خبر برتری گری اسکیل در برابر SEC بود که صعودی شدن قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال را در پی داشت.

حساب کاربری Whale Alert در برنامه X (توئیتر سابق) اعلام کرد که بیش از 542 میلیون XRP با ارزشی بالغ بر 225.9 میلیون دلار بین دو کیف پول ناشناس جابجا شده است.

تعداد 424,018,481 ریپل به ارزش 225,957,060 دلار از یک کیف پول ناشناس به یک کیف پول ناشناس دیگر منتقل شده است. – Whale Alert 30 آگوست.

طی یک تحقیق مستقل در مورد اطلاعات درون زنجیره ریپل، مشخص شد که کیف پول ارسال کننده 424 میلیون ریپل، در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) تعداد 425 میلیون ریپل را از آدرس متعلق به صرافی ارز دیجیتال Bitvavo دریافت کرده بوده است.

در واقع نهنگ‌های ریپل در هفته‌ای که گذشت فعالیت بسیار زیادی داشته‌اند. همانطور که گفته شد، جستجوگر XRP در bithomp نشان می‌دهد که صرافی bitvavo 425.8 میلیون توکن XRP را به کیف پولی که تراکنش اخیر را انجام داده، منتقل کرده بوده است.

علاوه بر این، آدرس متعلق به Bitvavo در دو هفته گذشته چند تراکنش بزرگ دیگر، از جمله یک تراکنش با بیش از 100 میلیون ریپل را انجام داده است.

[مطالب مرتبط: آیا بیت کوین به ۳۰ هزار دلار می‌رسد؛ تحلیل بیت کوین پس از پیروزی Grayscale]

یکی دیگر از گزارش‌های Whale Alert نشان می‌دهد که یک کیف پول مرتبط با ریپل، 31 میلیون XRP به ارزش بیش از 16.5 میلیون دلار را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرده است. این کیف پول ناشناس پیش از این در روز‌های 29 ژوئن (8 تیر) و 28 آگوست (6 شهریور) نیز به ترتیب تعداد 50 میلیون و 37 میلیون توکن ریپل را از آدرس مرتبط با Ripple دریافت کرده بود. با توجه به فعالیت منظم و گردش بالای توکن ریپل در این آدرس ناشناس، می‌توان حدس زد که این آدرس متعلق به یک صرافی ارز دیجیتال است.

با تتر کمر تورم رو بشکن

طبق مشاهدات، تراکنش‌ها و فعالیت نهنگ درست یک روز پس از آن صورت گرفت که Grayscale Investments به عنوان برنده دعوی حقوقی بین این شرکت و SEC اعلام شد. علت طرح این شکایت، تلاش SEC برای حذف صندوق قابل معامله بیت کوین (Bitcoin ETF) متعلق به گری اسکیل بود. 

پیروزی Grayscale منجر به افزایش قابل توجه قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)  و ریپل (XRP) شد.

در پی اعلام خبر پیروزی حقوقی گری اسکیل، قیمت ریپل با 5 درصد افزایش مواجه شد و در زمان نگارش این مطلب، توکن XRP با قیمت 0.5233 دلار خرید و فروش می‌شود.

نظر شما درباره آینده ریپل چیست؟ در بخش کامنت‌‌ها نظر خود را به اشتراک بگذارید.

منبع: coinedition
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *