نهنگ‌های بانکی آیا می‌توانند ریپل را به یک دلار برسانند؟

هجوم نهنگ ها به ریپل

علی‌رغم اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در چند روز گذشته و با به تعویق انداختن تصمیم‌گیری در مورد برخی از صندوق‌های قابل معامله (ETF) بیت کوین، موجب افت قیمت ارز های دیجیتال شد، اما پنجمین ارز برتر بازار یعنی ریپل (XRP) بار دیگر در معرض توجه نهنگ‌ها قرار گرفته‌است.

یکی از کارشناسان شناخته شده بازار ارز های دیجیتال به نام علی مارتینز (Ali Martinez) عنوان کرده است که افزایش قابل توجه تراکنش‌های نهنگ‌ها می‌تواند نشانه یک بازگشت قیمت ریپل و یک روند قوی باشد.

خرید نهنگ‌ها در کف قیمت

علی مارتینز که به عنوان یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارز های دیجیتال شناخته می‌شود، اخیراً با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی X به اظهار نظر در مورد ریپل (XRP) پرداخته است. به گفته مارتینز، طی 10 روز گذشته شاهد ریزش 18 درصدی قیمت ریپل بوده‌ایم، اما در همین بازه زمانی خرید ریپل توسط نهنگ‌ها افزایش یافته است. پس از پیروزی ریپل در پرونده حقوقی علیه SEC در ماه ژوئیه، قیمت XRP با افزایش جزئی همراه بود و از آن زمان تاکنون، ریپل در تلاش برای ایجاد یک حرکت صعودی قوی و کامل بوده است.

افزایش فعالیت نهنگ‌ها همزمان با کاهش قمیت قیمت ریپل، نشان‌دهنده ایجاد احساسات مثبت در بین ثروتمند‌ترین سرمایه گذاران ریپل و تمایل آن‌ها نسبت به خرید این ارز دیجیتال است. به بیان ساده‌تر، نهنگ‌ها ریپل را در کف خریده‌اند و نسبت به آینده این ارز خوشبین هستند.

علی‌رغم ریزش 18 درصدی XRP در ده روز گذشته، شاهد رشد چشمگیر تراکنش‌های ریپل و دارایی XRP در کیف پول نهنگ‌ها بوده‌ایم. افزایش علاقه بازیگران بزرگ نسبت به ریپل می‌تواند نشانه‌ای برای رشد قیمت این ارز و بازگشت آن باشد. علی مارتینز- 17 نوامبر (26 آبان) 

ریپل توکنی است که برای سهولت پرداخت‌های بین المللی توسط بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تداوم فعالیت و خرید نهنگ‌ها، می‌توان منتظر رشد تصاعدی و شدید قیمت ریپل در کوتاه مدت و میان مدت بود.

نگذار دارایی هات از دست بره

قیمت ریپل در آستانه انفجار

در تاریخ 22 آبان، انتشار یک شایعه در مورد ثبت ETF ریپل توسط شرکت بلک راک باعث جهش 12 درصدی قیمت XRP تا مرز 0.75 دلار طی کمتر از 30 دقیقه شد. با این حال، یک تحلیلگر مسائل ETF در خبرگزاری بلومبرگب به نام اریک بالچوناس، به سرعت به بررسی ای موضوع پرداخته و اعلام کرد که این خبر توسط بلک راک تکذیب شده است. تکذیب این خبر باعث افت مجدد قیمت ریپل و بازگشت آن به محدوده قبلی همان روز بود.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

براساس داده‌های CoinGecko، در زمان انتشار این خبر قیمت ریپل با 1.8 درصد افت نسبت به روز گذشته در محدوده 60 سنت قرار دارد. بر این اساس، در صورتی که شاهد شکست مقاومت 0.74 دلار با قدرت کافی باشیم، احتمالاً تا انتهای سال جاری و یا اوایل سال آینده میلادی شاهد رالی قدرتمند ریپل تا محدوده 1 دلار خواهیم بود.

چناچه به اخبار ریپل علاقه مند هستید، توصیه می‌کنیم به صفحه پیش بینی ریپل سر بزنید.

منبع: zycrypto.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *