ریپل علی‌رغم مشکلات قانونی خود همچنان در راه توسعه

تحلیل قیمت ریپل | همتاپی

ریپل همچنان در تلاش است تا موانع قانونی بر سر راه خود را بردارد، از نوآوری‌های خود در زمینه ارزهای دیجیتال ملی رونمایی کند و با تاکید بر پتانسیل توکن ریپل و افزایش آدرس‌های فعال، به رشد این ارز دیجیتال کمک کند.

برای خرید و فروش ریپل در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم ریپل بخرم

ریپل اخیراً پلتفرمی را برای ارزهای دیجیتال ملی راه‌اندازی کرده است تا به تقاضای سرمایه‌گذاران نهادی پاسخ دهد. تعداد کاربران فعال شبکه این ارز دیجیتال هم به‌طور چشمگیری رشد کرده و به بیشتر از ۱ میلیون کاربر رسیده است.

همان طور که گفته شد، ریپل جسورانه با چالش‌‌های حقوقی خود دست‌وپنجه نرم می‌کند و با تمام قوا در تلاش است که پلتفرم خود و پتانسیل آن را گسترش دهد. شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای موجود هم نشان می‌دهد که کنجکاوی کاربران نسبت به ریپل افزایش یافته است.

ریپل پلتفرم جدیدی را برای ارزهای دیجیتال ملی راه‌اندازی کرده است

با وجود مشکلات حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تلاش‌ها و توسعه این شبکه همچنان ادامه دارد. ریپل اخیراً پلتفرمی را راه‌اندازی کرده است که به بهبود پتانسیل توکن ریپل هم کمک می‌کند.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

این پلتفرم مخصوص ارزهای دیجیتال، راه‌حلی نوآورانه برای بانک‌های مرکزی، دولت‌ها و موسسات مالی است. این پلتفرمِ انتهابه‌انتها به سازمان‌های مذکور کمک می‌کند تا ارزهای دیجیتال ملی خود را ایجاد و اجرا کنند.

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

علاوه بر این، پلتفرم مذکور از همان فناوری بلاک چین زیربنای ریپل لجر استفاده می‌کند و کاربران با استفاده از آن می‌تواند کل چرخه عمر ارزهای دیجیتال ملی مبتنی ارزهای فیات، از جمله تراکنش‌ها و توزیع آن‌ها مدیریت و تنظیم کنند.

هر چند که نقش خاص ریپل در پلتفرم مذکور به صراحت بیان نشده، اما خبر مربوط به آن خوش‌بینی زیادی را نسبت به این ارز دیجیتال ایجاد کرده و احساسات مثبت سرمایه‌گذاران افزایش یافته است.

آدرس‌های ریپل فعال‌تر می‌شوند

طبق داده‌های وب‌سایت سنتیمنت (Santiment)، آدرس‌های فعال ریپل طی چند هفته گذشته با رشد قابل‌توجهی مواجه شده است. تجزیه‌وتحلیل داده‌های این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که رشد مذکور در اواخر ماه مه (اردیبهشت) آغاز شده و در ژوئن (خرداد) به اوج خود رسیده است.

شاخص میانگین تعداد آدرس‌های فعال در ابتدا حدود ۱ میلیون بود، اما بعد از مدتی وارد روند صعودی قابل‌توجهی شد. این روند صعودی میانگین مذکور را به حدود ۱.۱ میلیون رساند. تا زمان نوشتن این مقاله، تعداد آدرس‌های فعال از ۱.۱ میلیون فراتر رفته که نشان‌دهنده تداوم رشد آن است.

آدرس های فعال ریپل | همتاپی

آدرس‌های فعال ریپل، منبع: سنتیمنت

بررسی نمودار ریپل در بازه زمانی روزانه

ریپل در هفته‌های گذشته، با روند صعودی مهمی روبه‌رو شد که آن را از بازار ارزهای دیجیتال دور کرد و به رشد قیمتش کمک کرد. با این وجود، در روزهای اخیر روند قیمتی ریپل راکد شده و هنوز سیگنال مشخصی از آینده ارز ریپل مبنی بر صعودی بودن یا نزولی آن بودن صادر نشده است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ریپل در محدوده ۰.۴۸ دلار قرار داشته و در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد کاهش یافته است. شایان ذکر است که روند کلی ریپل همچنان نزولی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) این ارز دیجیتال هم آن را تاکید کرده است.

نمودار قیمت ریپل | همتاپی

نمودار قیمت ریپل، منبع: تریدینگ ویو

با این وجود، روند نزولی مذکور نسبتاً ضعیف است و یک رشد ناگهانی می‌تواند ریپل را به مسیر صعودی خود برگرداند. علاوه بر این، شایان ذکر است که قیمت این ارز دیجیتال، همچنان بالای میانگین متحرک (خط زرد رنگ) قرار دارد و از آن به‌عنوان اولین حمایت خود استفاده می‌کند.

می‌دانیم که پیش بینی ارزهای دیجیتال کار سختی است. اما نظر شما درباره آینده ارز ریپل چیست؟ در بخش کامنت‌ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *