خرید ۹۰۰۰ بیت کوین توسط مایکرواستراتژی در سه ماه سوم سال میلادی

خرید 9000 بیت کوین توسط مایکرواستراتژی در سه ماه سوم سال میلادی | همتاپی

شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در حد فاصل ماه‌های جولای تا اکتبر سال جاری، 8,957 بیت کوین را با میانگین قیمت ​​46,876 دلار به ازای خرید بیت کوین، خریداری کرده است.

شرکت مایکرواستراتژی که عملکردی زیرکانه در زمینه تجارت دارد، در سه ماهه سوم سال 2021 با خرید 8,957 بیت کوین، شدت فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتال دو برابر کرده است. بنابراین، اکنون این شرکت مقدار بیتکوینی به ارزش حدود 7 میلیارد دلار (برآورد شده بر اساس قیمت روز) را در اختیار دارد.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

مایکرواستراتژی: نهنگ بیت کوین

مایکرواستراتژی گزارش درآمد سه ماهه سوم خود را اعلام کرد. طبق گزارش، این شرکت بین ماه‌های جولای تا اکتبر سال جاری 8,957 بیت کوین را با صرف هزینه کلی 420 میلیون دلار خریداری کرده است. میانگین قیمت خرید بیت کوین 46,876 دلار بوده است.

گزارش سه ماهه سوم سال مربوط به شرکت مایکرواستراتژی | همتاپی

گزارش سه ماهه سوم سال مربوط به شرکت مایکرواستراتژی. منبع: سایت microstrategy.com

 به این ترتیب، تعداد بیتکوین این شرکت به 114,042 عدد رسید. در حال حاضر، ارزش دلاری این ارز دیجیتال در حدود 61,000 دلار است، که به این معنی است که دارایی شرکت مایکرواستراتژی کمی بیش از 7 میلیارد دلار ارزش دارد.

همچنین این شرکت نرم‌افزاری اعلام کرد که دارایی‌های بیت کوینی این شرکت در زمان مشابه در سال 2020، تقریباً 200 درصد افزایش داشته است.

گزارش سه ماهه سوم سال مربوط به شرکت مایکرواستراتژی | همتاپی

گزارش سه ماهه سوم سال مربوط به شرکت مایکرواستراتژی. منبع: سایت microstrategy.com

 مایکل سیلور(Michael Saylor) مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، شرکت خود را به عنوان بزرگترین شرکت سهامی عامی دانست که این ارز دیجیتال برتر را در اختیار دارد. وی تأکید کرد که این شرکت موضع حرفه‌ای خود را نسبت به بیت کوین حفظ خواهد کرد و در آینده صاحب توکن‌های بیشتری نیز خواهد شد:

ما به ارزیابی فرصت‌ها برای جذب سرمایه بیشتر، برای اجرای استراتژی‌های خود در مورد بیت کوین ادامه خواهیم داد.

در واقع، یکی از اهداف اصلی شرکت مایکرواستراتژی خرید بیت کوین و نگه داشتن آن است. خرید بیت کوین از طریق استفاده از مازاد جریان‌های نقدی و بدهی‌ها و حقوق صاحبان سهام؛ هولد کردن بیت کوین برای بلند مدت؛ بدست آوردن نقشی تعیین کننده در جوامع رمزارزی.

 هیچ قیمتی مایکل سیلور را برای فروش بیت کوین، ترغیب نمی‌کند

این مدیر مایکرواستراتژی، یکی از بزرگترین حامیان جدی بیتکوین است. او اخیراً در مصاحبه‌ای، با بیان اینکه هیچ نیرویی نمی‌تواند او را مجبور به فروش بیت کوین، خواه توکن‌های خودش و یا شرکت تحت مدیریت وی کند، بر حمایت خود از بیتکوین تأکید کرد.

وی به عنوان یک حامی واقعی بیتکوین، با نظر پیتر شیف (Peter Schiff) مخالفت کرد. پیتر شیف که از منتقدان قدیمی و معروف صنعت ارزهای دیجیتال است، ادعا کرده که بیت کوین دارایی است که بیشتر پتانسیل فقیر کردن شما را دارد. سیلور در تقابل با این صحبت، گفت:

با خرید بیت کوین در مقایسه با خرید طلا، شانس بسیار بیشتری برای ثروتمند شدن وجود دارد.

مدیرعامل مایکرواستراتژی در اثبات دیدگاه خود، در ادامه این‌طور گفت:

که اگر مردم روی شبکه دیجیتالی معتبری که همه به آن نیاز دارند، هیچ کس آن را نمی‌فهمد و هیچ‌کس هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد سرمایه‌گذاری کنند، قادر به تولید ثروت خواهند بود. چنین توصیفی نه تنها برای بیت کوین بلکه برای سرمایه گذاری در روزهای اولیه شرکت‌هایی نظیر گوگل، آمازون، فیسبوک و اپل نیز مصداق دارد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *