تشکر رابرت کیوساکی از بیت کوین

تسکر کیوساکی از بیت کوین

نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، رابرت کیوساکی، از بیت کوین به خاطر «لگدمال کردن دلار جعلی آمریکا و بازگرداندن صداقت به پول» سپاسگزاری کرده است. کیوساکی اخیرا بیشتر به سرمایه‌گذاران توصیه کرده که بیت کوین خریداری کنند. او انتظار دارد که قیمت این ارز دیجیتال تا ژوئن امسال به 100,000 دلار برسد، همچنین هشدار داده که ممکن است طلا شاهد کاهش قیمت قابل توجهی باشد.

رابرت کیوساکی از بیت کوین برای به چالش کشیدن دلار آمریکا و بازگرداندن صداقت به پول تشکر کرد


رابرت کیوساکی، روز چهارشنبه در پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی X (توئیتر سابق) درباره بیت کوین به عنوان یک ارز جایگزین برای دلار آمریکا اظهار نظر کرد. «پدر پولدار، پدر فقیر» کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لکتر نوشته شده و بیش از شش سال در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. از این کتاب بیش از 32 میلیون نسخه به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

نویسنده معروف نوشت در حساب توئیتر خود نوشت:

از بیت کوین بابت انجام وظیفه‌ات تشکر می‌کنم… که دلار جعلی آمریکا را لگدمال کردی و صداقت را به پول بازگرداندی. [+]

اوایل این ماه، کیوساکی پیش‌بینی کرد که بیت کوین تا ژوئن به 100,000 دلار خواهد رسید. او تاکید کرد که حتی در صورت کاهش قیمت بیت کوین او از تصمیم خود منصرف نخواهد شد، زیرا او آن را به عنوان یک فرصت خرید بیت کوین در نظر می‌گیرد. در حالی که او انتظار دارد که بیت کوین و نقره افزایش یابند، باور دارد که قیمت‌های طلا ممکن است به زیر 1,200 دلار سقوط کند.

پس از تایید صندوق‌های معاملاتی بیت کوین در بورس (ETFها) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نویسنده معروف سهام بیت کوین خود را افزایش داد. او همچنین به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که هم بیت کوین و هم ETFهای بیت کوین را در حالی زیر نظر بگیرند که هر روز به هاوینگ بیت کوین، نزدیک می‌شویم.

کیوساکی به طور مداوم ارزهای فیات مانند دلار آمریکا را که آن‌ها را «پول جعلی» می‌نامد، مورد انتقاد قرار داده است. او این موارد را با طلا و نقره که آن‌ها را «پول خدا» می‌نامد، و بیت کوین که آن را «پول مردم» می‌داند، مقایسه می‌کند. آخرین بار در نوامبر، او تاکید کرد که پول فیات امن نیست، و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که خود را از بانک‌های مرکزی محافظت کنند.

نویسنده معروف به طور مکرر بیت کوین را به عنوان حفاظت در برابر فرسایش ثروت ناشی از فدرال رزرو (بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا)، سیاست‌های دولتی و بانکداران وال استریت تبلیغ کرده است. در ژانویه، او در مورد بدهی ملی رو به افزایش ایالات متحده هشدار داد و به آن‌ها توصیه کرد که بیت کوین را به عنوان یک حفاظت بالقوه خریداری کنند. کیوساکی پیش‌بینی می‌کند که رکود اقتصادی جهانی و حتی فروپاشی امپراتوری آمریکا، شبیه به سقوط امپراتوری روم، رخ دهد.

 

منبع: news.bitcoin.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *