مایکرواستراتژی ۶۴۵۵ بیت کوین دیگر خرید

شرکت مایکرواستراتژی 6455 بیت کوین را به ارزش تقریبی 150 میلیون دلار با میانگین قیمت 23 هزار و 238 دلار خریداری کرده است. 

با احتساب آخرین خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی، این شرکت اکنون 138 هزار و 955 بیت کوین در اختیار دارد که به طور میانگین به ازای هر بیت کوین 29 هزار 817 دلار پرداخته کرده است. علاوه بر این، شرکت مایکرواستراتژی همچنین وام خود را به بانک سیلورگیت (Silvergate) که در چند وقت اخیر حواشی زیادی را به همراه داشته است، به طور کامل پرداخت کرده است.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

مایکرواستراتژی بیت کوین بیشتری می‌خرد

شرکت مایکرواستراتژی که در فهرست نزدک (Nasdaq) قرار دارد (Nasdaq: MSTR)، روز دوشنبه اعلام کرد که 6455 بیتکوین خریداری کرده است. مدیرعامل آن یعنی مایکل سِیلور (Michael Saylor) در توییتی نوشت:

شرکت مایکرواستراتژی وام 205 میلیون دلاری خود را با 22٪ تخفیف به بانک سیلورگیت بازپرداخت کرد. در تاریخ 23 مارس 2023، این شرکت حدود 6455 بیت کوین دیگر به قیمت 150 میلیون دلار با میانگین قیمت 23 هزار و 238 دلار به ازای هر بیت کوین خریداری کرد و در مجموع 138 هزار 955 بیت کوین به ارزش 4.14 میلیارد دلار با میانگین قیمت 29 هزار و 817 دلار به ازای هر بیت کوین در اختیار دارد.

 این شرکت در گزارش خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در روز دوشنبه توضیح داد که 6455 بیتکوین را بین تاریخ 16 فوریه تا 23 مارس خریداری کرده است.

 بازپرداخت وام سیلورگیت توسط مایکرواستراتژی

همچنین در این گزارش آمده است که این شرکت نرم‌افزاری که در نزدک نیز فهرست شده است، به‌طور داوطلبانه وام خود را به بانک ورشکسته سیلورگیت باز پرداخت کرد. شرکت زیر مجموعه مایکرواستراتژی یعنی ماکرواستراتژی (Macrostrategy)، در 23 مارس سال گذشته یک قرارداد اعتباری و امنیتی با بانک سیلورگیت برای دریافت وامی به ارزش 205 میلیون دلاری منعقد کرد. 

این شرکت خاطرنشان کرد:

وثیقه این وام با استفاده از بیت کوین‌های متعلق به ماکرواستراتژی و یک حساب ذخیره نقدی 5 میلیون دلاری توسط این شرکت در بانک سیلورگیت تعیین شد.

بانک سیلورگیت از جمله بانک‌هایی بود که در این ماه دچار مشکل شد. این بانک طرفدار رمزارزها، ورشکستگی داوطلبانه خود را در 8 مارس اعلام کرد. چند روز قبل از اعلام ورشکستگی، این بانک به فعالیت شبکه پرداخت رمزارز خود یعنی شبکه تبادل سیلورگیت (SEN) خاتمه داد.

در گزارشات SEC مربوط به «پیش پرداخت، معافیت و پرداخت اعتبار و قرارداد تضمینی» مورخ 24 مارس اینطور آمده است:

ماکرواستراتژی به طور داوطلبانه تقریباً 161 میلیون دلار به سیلورگیت پیش پرداخت کرده است. این مبلغ بازپرداخت کامل وام، رضایت طرفین و انجام تعهدات تحت قرارداد اعتباری را به همراه دارد.

شرکت میکرواستراتژی درباره این موضوع تصریح کرد:

با دریافت مبلغ پرداختی توسط بانک سیلورگیت، قرارداد اعتباری فسخ شد و این بانک وثیقه‌های مربوطه را از جمله بیت کوین به صورت کامل آزاد کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ببیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: news.bitcoin.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *