در آخرین ماه سال میلادی این ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید

در آخرین ماه سال میلادی این ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید | همتاپی

ماه نوامبر 2022 (اواسط آبان تا اواسط آذر) برای بازار ارزهای دیجیتال ماهی پر از اخبار و حوادث گوناگون بود که در نتیجه این اتفاقات، شاهد شکل گیری کندل ماهانه منفی 16 درصدی برای قیمت بیت کوین و رونق مجدد بخش دیفای (DeFi) بودیم. این وضعیت ممکن است باعث شده باشد که برخی از سرمایه گذاران نسبت به خرید بیت کوین در این دوره نظر مثبتی داشته باشند، با امید به بازیابی قیمت‌ها در آینده.

با این حال سودآورترین ارزهای دیجیتال این ماه، TWT (توکن کیف پول تراست ولت)، GMX و توکن بومی صرافی متمرکز OKX یعنی OKB بودند.

اکنون سوال اینجاست که در ماه دسامبر چه حوادثی در انتظار بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود. چه رویدادهایی این بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند و چه ارزهای دیجیتالی را باید در نظر داشته باشیم؟

اخبار مهم بازار ارزهای دیجیتال در ماه دسامبر

حواشی پیرامون ورشکستگی صندوق Digital Currency Group و مشکلات صندوق بیتکوین گری اسکیل (GBTC) در این ماه نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. همه این‌ها پس لرزه‌های فروپاشی صرافی FTX است که تا مدت‌ها تاثیر گسترده‌ای بر روی بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

از سوی دیگر، در این ماه شاهد راه‌اندازی دو پروژه بزرگ با فاصله اندک از یکدیگر خواهیم بود. رویداد مورد انتظار استیک چین لینک در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) آغاز خواهد شد و این در حالی است که در دو هفته گذشته شاهد رشد 30 درصدی قیمت چین لینک (LINK) بوده‌ایم، که این روند موجب افزایش خرید چین لینک توسط سرمایه‌گذاران شده است.

مطالب مرتبط: استیکینگ چین لینک ۶ دسامبر راه اندازی خواهد شد

یک روز پیش از این رویداد یعنی در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر)، پروژه استیک ApeCoin نیز راه‌اندازی خواهد شد. خبری که تاکنون باعث افزایش قیمت توکن APE شده است.

علاوه بر این موارد، تولد یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در راه است. تولد دوج کوین در تاریخ 6 دسامبر خواهد بود و ممکن است در این روز شاهد اخبار مثبت و نوسانات شدید پیرامون این ارز دیجیتال و سایر میم کوین‌های دارای چهره «سگ» باشیم.

رنسانس و رونق مجدد دیفای نیز ادامه خواهد داشت، چرا که حتی آندره کرونیه (Andre Cronje) نیز به این حوزه بازگشته است.

علاوه بر TWT و GMX که در حال آماده سازی برای فعال شدن بر روی شبکه پالیگان (متیک) هستند، dYdX و GNS نیز در این ماه حائز اهمیت هستند. گفتنی است dYdX در حال راه اندازی شبکه بومی خود بوده و در آینده نزدیک از اتریوم جدا خواهد شد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *