خرید ۳۱۳ میلیون دلار چین لینک توسط نهنگ‌ها در شش ماه گذشته

خرید 313 میلیون دلار چین لینک توسط نهنگ‌ها در مدت شش ماه | همتاپی

قیمت چین‌ لینک در محدوده تراکم شناور است و از طرفی، کشمکش شدیدی بین گروه‌های مختلف خریداران چین لینک وجود دارد.

امسال، ارز دیجیتال چین‌ لینک شاهد افزایش تراکم نهنگ‌ها و فعالیت‌ آدرس‌ها بوده است. با شروع بازار خرسی و کاهش قیمت چین لینک، خرید چین لینک توسط آدرس‌های نهنگ‌ها و کوسه‌ها که با ذخیره 10,000 تا 1 میلیون توکن به انباشت ادامه می‌دهند، افزایش یافته است.

براساس آخرین اطلاعات وبسایت تحلیل ارز دیجیتال سانتیمنت (santiment)، این گروه از سرمایه‌گذاران از تاریخ سوم مارس در مجموع بیش از 312 میلیون دلار توکن چین لینک به کیف پول ارز دیجیتال خود اضافه کرده‌‎اند.

خرید چین لینک توسط نهنگ‌های بازار 

در بخش تحلیل چین لینک، این وبسایت به این نکته اشاره می‌کند:

آدرس‌های نهنگ‌ها و کوسه‌های چین لینک (با ذخیره بین 10,000 تا 1 میلیون چین‌ لینک)، در بازار خرسی 2022 مشغول انباشت توکن بوده‌اند. از روز سوم مارس، این آدرس‌ها در مجموع 47.31 میلیون توکن چین‌ لینک به کیف پول‌هایشان اضافه کرده‌اند. این یعنی سرمایه گذاری روی چین لینک، 312.7 میلیون دلار افزایش یافته است.

 در حال حاضر، نهنگ‌ها و کوسه‌ها 17.61٪ از کل عرضه در گردش چین‌ لینک را در اختیار دارند و این میزان در طول شش ماه گذشته، 4.73٪ افزایش داشته است.

 روند تراکم و انباشت توکن‌ها معمولاً قبل از نوسانات صعودی قیمت رخ می‌دهد ولی درباره قیمت چین لینک چنین اتفاقی رخ نداده است.

پس از محو شدن اثرات دوره‌های صعودی کوتاه ماه گذشته، قیمت چین‌ لینک هنوز منتظر یک رشد قابل توجه است.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

فشار فروش اخیر می‌تواند ناشی از انتقال توکن‌ها توسط گروه دیگری از آدرس‌های هولدکننده باشد که بیش از 10 میلیون دلار چین‌ لینک در اختیار دارند و 54٪ از کل عرضه در گردش را کنترل می‌کنند.

جریان‌های خروجی در نهنگ‌های دارای 10,000 تا 100,000 توکن چین‌ لینک نیز مشاهده شده که با ایجاد یک جریان فروش زیر قیمت، منجر به کاهش 9 درصدی قیمت چین لینک در هفته گذشته شد.

 گروه دیگری از انباشت‌کنندگان چین‌ لینک، آدرس‌های حاوی 100,000 تا 10 میلیون کوین هستند که موجودی‌شان به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

 در بخش توسعه، چین‌ لینک اخیراً از 15 ادغام جدید در شبکه‌های بایننس (bnb)، اتریوم، مون بیم (moonbeam) و پالیگان رونمایی کرده است.

 این ارائه‌دهنده اوراکل، در راستای برنامه‎های توسعه برای حضور در برخی از صنایع حیاتی از طریق پلتفرم بیمه ontonomi، جایگاه خود را در ارائه سرویس در حوزه باربری دریایی و صنایع دریانوردی نیز تضمین کرد.

چین‌ لینک، اخیراً یک برنامه جدید به نام scale برای کاهش هزینه‌های استفاده از شبکه اوراکل، راه‌اندازی کرده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *