در ماه دسامبر، روزانه ۶۰۰ هولدر جدید به بازار شیبا اضافه می‌شوند‎

در هفته‌های گذشته، بازار ارز دیجیتال تحت تأثیر ورشکستگی صرافی FTX بوده و شیبا اینو (SHIB) نیز در محدوده رنج یا سایدوی معامله شده است. اما علیرغم این که شیبا اینو رشد قابل توجهی نداشته، تعداد هولدرها حاکی از توجه سرمایه گذاران به این میم کوین است.

به‌طور خاص تا یازدهم سپتامبر، شیبا 1,258,320 هولدر دارد که رکورد 1,251,237 ابتدای ماه نشان می‌دهد 7,083 هولدر جدید به آن اضافه شده‌اند. براساس داده‌های پایگاه Etherscan، در ماه دسامبر روزانه به‌طور میانگین 643 هولدر جدید به شیبااینو افزوده شده‌ است.

بدون شک، این هولدرها در تلاش هستند تا افت قیمت شدید شیبا در ماه نوامبر را جبران کنند. در ضمن، شیبااینو در هفته آخر نوامبر تقریباً 9,000 هولدر را از دست داد.

افزایش تعداد هولدرهای شیبا اینو | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

افزایش تعداد هولدرهای شیبا اینو

 وضعیت قیمت شیبا اینو در ماه دسامبر

نرخ خرید و فروش شیبا در ماه دسامبر اغلب نزولی بود، چون این رمزارز نتوانست کف قیمتی که برای شروع روند صعودی مناسب باشد را پیدا کند. در زمان انتشار این مطلب، قیمت شیبااینو 0.0000092 دلار بود؛ در حالی که شیبااینو در ابتدای ماه جاری با نرخ 0.0000093 دلار خرید و فروش می‌شد. چارت ماه دسامبر نشان می‌دهد این توکن در تاریخ پنجم دسامبر، اوج قیمت 0.0000099 دلار را ثبت کرده است.

علیرغم اصلاح قیمت شیبااینو، حجم معاملات همچنان ثابت مانده است. براساس اطلاعات پایگاه کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در زمان انتشار مطلب، حجم معاملات 24 ساعته شیبا با افزایش 8 درصدی به 61.7 میلیون دلار رسید.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

در ضمن این تحرکات قیمت در میزان درآمد هولدرهای شیبااینو نیز منعکس شده است. به گزارش Finbold در تاریخ 21 نوامبر، حدود 76٪ هولدرهای شیبا ضرردهی داشتند و فقط 15٪ آن‌ها سود کسب می‌کردند.

ناتوانی شیبا اینو در بهره‌برداری از احساسات صعودی بازار

قیمت شیبااینو هم مثل سایر توکن‌ها تحت تأثیر اصلاح کلی ارزهای دیجیتال در بازار قرار گرفته و با اوج‌های سال 2021 فاصله زیادی دارد. بعد از فروپاشی صرافی FTX، احتمال ایجاد مومنتوم‌های صعودی از بین رفت اما اخبار به‌کارگیری شبکه می‌تواند به سود شیبااینو باشد.

در واقع بعد از خرید توئیتر توسط ایلان ماسک و گمانه‌زنی‌ها درباره استفاده از شیبااینو به عنوان ابزار پرداخت در این غول شبکه‌های اجتماعی، وضعیت شیبا اینو کمی بهبود یافت. اما این توکن محبوب هنوز نتوانسته از این اخبار مثبت به‌خوبی بهره‌برداری کند.

در زمان نگارش این مطلب، جامعه شیبا در پایگاه کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) همچنان درباره آینده شیبااینو، دیدگاه صعودی دارند. براساس پیش بینی این افراد، نرخ خرید و فروش شیبااینو تا 31 دسامبر به 0.000011 دلار خواهد رسید.

همچنین یک الگوریتم یادگیری ماشین با استفاده از چند اندیکاتور تحلیل تکنیکال پیش بینی کرده قیمت شیبااینو تا 31 دسامبر 2022 به 0.000010 دلار خواهد رسید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *