تعداد میلیونرهای شیبا اینو به شدت در حال کاهش است

تعداد میلیونرهای شیبا اینو به شدت در حال کاهش است | همتاپی

میم کوین شیبا اینو، علی رغم برخورداری از محبوبیت کم‌نظیر در میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال، طی بازار نزولی اخیر یکی از بدترین عملکرد‌ها را به خود اختصاص داده است. این میم کوین شاهد سقوط بیش از 90 درصدی ارزش خود نسبت به سقف تاریخی بوده است؛ به همین علت، تعداد هولدر‌های میلیونر شیبا اینو به سرعت کاهش پیدا کرده است و اکنون به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

1,207 میلیونر بازمانده

با توجه به ریزش سریع شیبا اینو در سرازیری بازار نزولی، بسیاری از کسانی که با خرید شیبا اینو ثروتمند شده بودند، به سرعت از لیست میلیونر‌ها حذف شدند. در پی این اتفاق، در حال حاضر تنها 1,207 آدرس وجود دارد که در قیمت فعلی شیبا اینو هم به عنوان میلیونر شیبا اینو شناخته می‌شوند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

تعداد این آدرس‌ها که شیبا اینوی موجود در هر کدام از آنها حداقل یک میلیون دلار ارزش دارد، روز به روز کمتر می‌شود. یکی از دلایل این موضوع، از دست رفتن حمایت 0.000008 دلار و تداوم سقوط قیمت شیبا اینو است. با این حال، فروش شیبا اینو توسط سرمایه‌گذاران بزرگ بازار نیز یکی دیگر از دلایل این اتفاق است. زیرا این افراد تمایل دارند هرچه سریعتر از بازاری که ظاهراً ریزش آن تمام شدنی نیست، خارج شوند.

نمودار قیمت شیبا اینو | همتاپی

نمودار قیمت شیبا اینو، منبع: تریدینگ ویو

این توکن‌ها مجددا به بازار عرضه شده و توسط سرمایه‌گذاران خرد جذب و خریداری می‌شوند. این موضوع باعث توزیع یکنواخت این ارز بین کاربران می‌شود. در حال حاضر، تعداد کیف پول‌هایی که حداقل یک میلیون دلار توکن شیبا اینو نگهداری می‌کنند، تنها 0.1 درصد از کل هولدر‌های شیبا اینو را تشکیل می‌دهند.

 

ضرر خریداران شیبا اینو

سقوط سنگین قیمت شیبا اینو، علاوه بر خریداران بزرگ، به سایر سرمایه گذاران نیز ضربه مهلکی وارد کرده است. آمار‌ها نشان می‌دهد که در میان 20 ارز دیجیتال با بیشترین ارزش بازار، هولدر‌های شیبا اینو بیشترین ضرر و زیان را متحمل شده‌اند. از بین تمام هولدر‌های شیبا اینو، تنها 11 درصد از خرید خود راضی بوده و در سود هستند، در حالی که بیش از 1.3 میلیون سرمایه گذار دیگر، که 86 درصد از کل هولدر‌های شیبا اینو را تشکیل می‌دهند، دچار زیان شده‌اند.

لازم به ذکر است که تنها 3 درصد از کل خریداران شیبا اینو در وضعیت خنثی یا سربه‌سر هستند.

کاهش میلیونرهای شیبا اینو | همتاپی

کاهش میلیونرهای شیبا اینو، منبع: IntoTheBlock

برای درک بهتر این موضوع، به مقایسه وضعیت سوددهی شیبا اینو و چند ارز دیگر می‌پردازیم. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، پنجاه درصد از خریداران دوج کوین، که سرسخت‌ترین رقیب شیبا اینو به شمار می‌رود، از خرید خود سود کرده‌اند. این در حالی است که میزان سود دهی بیت کوین و اتریوم، به ترتیب 62 و 65 درصد بوده است و بخش عمده‌ای از سرمایه گذاران این دو ارز را شامل می‌شود.

در صورت عدم تغییر روند بازار در آینده نزدیک و تداوم ریزش قیمت‌ها، میزان ضرر و زیان سرمایه‌گذاران از خرید شیبا اینو هم افزایش خواهد یافت و این مسئله منجر به کاهش هرچه بیشتر میلیونر‌های شیبا اینو خواهد شد.

در زمان نگارش این مطلب، بازار ارز های دیجیتال با شوک بزرگی همراه بوده و در پی کاهش 4 درصدی ارزش خرید بیت کوین، بسیاری از آلتکوین‌ها با ریزش شدید قیمت مواجه شده‌اند. هم اکنون قیمت شیبا اینو با ریزش شدید 19 درصدی طی 24 ساعت و 26 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته، به 0.000006345 دلار رسیده است. همچنین در پی سقوط ارزش بازار، شیبا اینو به 3.7 میلیارد دلار، این توکن در رده هجدهم برترین ارز های دیجیتال (از لحاظ ارزش بازار) قرار گرفته‌است.

منبع: bitcoinist
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *