هولدرهای شیبا اینو علی‌رغم کاهش قیمت همچنان در سود هستند

هولدرهای شیبا اینو علی‌رغم کاهش قیمت همچنان در سود هستند | همتاپی

براساس اطلاعات وبسایت‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) و اینتودبلاک (IntoTheBlock)، علیرغم نزولی بودن شیبا اینو برای چندمین ماه متوالی، بخش قابل توجهی از هولدرهای شیبا همچنان در سود هستند. 18٪ از هولدرهای شیبااینو در حال حاضر از این رمزارز کسب سود کرده‌اند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

نگاهی دقیق به این داده‌ها، نکات جالبی را آشکار می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهند 54٪ از سرمایه گذاران شیبااینو پوزیشن‌هایشان را برای بیش از یک سال باز نگه داشته‌اند، 38٪ آن‌ها از یک ماه تا یک سال هولد کرده‌اند و 8٪ هم برای کمتر از یک ماه شیبا هولد کرده‌اند. در همین زمان، هولدرهای بزرگ بیش از 80٪ از عرضه شیبااینو را هولد کرده‌اند.

 

هولدرهای شیبا اینو: برنده‌ها و بازنده‌ها را بشناسید

این داده‌های مربوط به هولدرها و قیمت شیبااینو، موارد مشابه جالبی را نشان داده‌اند. با اطمینان می‌توان گفت والت‌هایی که از شیبا اینو سود کسب می‌کنند، هولدرهای بزرگ و بلندمدت هستند. اما با در نظر گرفتن تحرکات قیمت شیبااینو از ماه نوامبر تاکنون، مشخص می‌شود آن دسته از هولدرهای کوتاه‌مدت که در اواخر ماه اقدام به خرید شیبا اینو کرده بودند نیز اکنون از شیبا اینو درآمد دارند.

همچنین ممکن است کاهش 30 هزارتایی یا 2.3 درصدی هولدرهای شیبااینو از میان 38٪ هولدرهایی باشند که این توکن را برای یک ماه تا یک سال ذخیره کرد‌ه بودند. احتمالاً اکثرشان هم بخشی از 73٪ هولدرهایی هستند که خرید شیبااینو برایشان ضرر داشته است. در هر صورت نمی‌توان این احتمال را رد کرد که کاهش 2.3٪ هولدرهای شیبااینو ناشی از برداشت سود بوده است.

شیبا اینو محبوب‌ترین توکن میان نهنگ‌ها

اکانت توئیتر شیباپلی (shibaplay@) که نماینده یک پروژه توکن سوزی در جامعه شیبا اینو است، اخبار دو تراکنش بسیار بزرگ شیبااینو را منتشر کرد. در همین حین، یک سرویس رهگیری آدرس کیف پول‌ها نیز می‌گوید شیبااینو دوباره به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در میان نهنگ‌های اتریوم تبدیل شده است.

انتقال 1.2 تریلیون شیبا اینو به این دو والت

این دو تراکنش عظیم شیبااینو حدود 24 ساعت قبل انجام شده‌اند. هرکدام از آن‌ها نیز 648,463,405,610 واحد از این میم کوین را انتقال داده‌اند. این دو تراکنش شیبا اینو روی هم 12,000,000 دلار ارزش دارند (معادل قیمت 1.2 تریلیون شیبااینو در زمان انتقال).

براساس داده‌های پایگاه اتراسکن (Etherscan)، هر دو تراکنش از طریق یک کیف پول ارز دیجیتال انجام شده (0x4d57a8bacd4bf5040c44be4ef7829be886fb2512) که اکنون موجودی شیبای آن صفر است.

والت اول جدید بوده و اکنون فقط حاوی همان میزان شیبای دریافتی (648,463,405,610) است. والت دوم نیز در حال حاضر 1,170,071,466,685 واحد شیبا اینو در بر دارد.

نهنگ‌ها طرفدار شیبااینو هستند

براساس یک توئیت جدید از اکانت وال استیت (WhaleStats)، شیبااینو اکنون در میان 10 ارز دیجیتال اول خریداری شده توسط بزرگترین نهنگ‌های اتریوم قرار دارد.

شیبا اینو قبلاً و زمانی که نهنگ‌ها به دنبال شکار این میم کوین برای کسب سود بودند هم در این لیست قرار گرفته بود. در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبا اینو با قیمت 0.000009266 دلار انجام می‌شود که نشان‌دهنده رشد 4.57٪ در طول هفته گذشته است.

شیبا اکنون در میان 10 توکن اول خریداری شده توسط 1000 نهنگ بزرگ اتریوم طی 24 ساعت اخیر قرار دارد. توکن‌های LDO، BAND، cbETH و COV نیز در این لیست هستند. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *