افزایش ناگهانی آدرس‌های اتریوم؛ ۵۸۰ هزار آدرس‌ جدید در یک هفته!

افزایش ناگهانی آدرس های اتریوم | همتاپی

به‌روزرسانی ادغام (merge) اتریوم باعث شد که کاربران بتوانند اتریوم را استیک (staking) کنند؛ اما رشد آدرس‌های جدید و کاهش اتریوم‌های موجود در صرافی‌ها باعث شد که طرفداران این ارز دیجیتال به آینده امیدوار شوند.

به‌روزرسانی ادغام تحول بزرگی در شبکه اتریوم محسوب می‌شود و بحث‌های شدیدی را در بین طرفداران این ارز دیجیتال ایجاد کرد. هرچند که این رویداد و به‌روزرسانی‌های بعد از آن اهمیت زیادی دارند؛ اما شاخص مهم دیگری وجود دارد که رشد آرام آن می‌تواند تضمین‌کننده آینده اتریوم باشد.

آدرس‌های جدید اتریوم افزایش می‌یابد

متاسفانه بسیاری از تحلیلگران و کاربران روی استیک کردن و خرید و فروش اتریوم متمرکز کرده‌اند و شاخص‌های مهم دیگری را نادیده گرفته‌اند. با این حال، داده‌های اخیر وب‌سایت سنتیمنت (santiment) نشان می‌دهد که شبکه اتریوم به‌ آرامی و به دور از توجه معامله‌گران به رشد خود ادامه می‌دهد.

 

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

بنا بر این داده‌ها، هجوم مداوم کاربران جدید به شبکه اتریوم نشان می‌دهد که ارزش بازار این ارز دیجیتال پتانسیل بیشتری برای رشد خود به دست آورده است.

تحلیل قیمت اتریوم | همتاپی

افزایش کاربران شبکه اتریوم، منبع: سنتیمنت

به‌عبارت دقیق‌تر، بیشتر از ۵۸0۰۰۰ آدرس جدید تنها بین ۱ تا ۷ جولای (۱۰ تا ۱۷ تیر) در شبکه اتریوم ایجاد شده و کاربران زیادی را به قدرت و مسیر این ارز دیجیتال امیدوار کرده است.

اتریوم‌های موجود در صرافی‌ها کاهش می‌یابد

به‌طور کلی، اتریوم ۱۹ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد و بعد از بیت کوین که ۴۹ درصد از بازار را در اختیار دارد. با این وجود، به نظر می‌رسد که هولدرهای اتریوم دارایی‌های خود را از صرافی‌ها خارج کرده‌اند.

بنا بر داده‌های وب‌سایت سنتیمنت، تعداد اتریوم‌های موجود در صرافی‌ها نسبت به کل عرضه این ارز دیجیتال، تنها ۹.۱ درصد است. این نشان می‌دهد که کم‌تر از ۱۰ درصد از کل عرضه اتریوم در صرافی‌ها باقی مانده و اکثر آن‌ها با روش‌های دیگری ذخیره شده است.

عرضه اتریوم در صرافی ها | همتاپی

میزان عرضه اتریوم در صرافی‌ها، منبع: سنتیمنت

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

به‌طور دقیق‌تر، تقریباً ۱۱.۳ میلیون اتریوم در صرافی‌ها وجود دارد و نشان می‌دهد که دارندگان این ارز دیجیتال تمایل دارند در جایی به جز صرافی‌ها ذخیره کنند. به علاوه، این مسئله نشان می‌دهد که آن‌ها به رشد دارایی خود در بلندمدت اعتماد دارند.

مطالب مرتبط: رشد ترون با جابجایی سنگین در اتریوم؛‌ جاستین سان چه خیالی در سر دارد؟

با وجود حفظ سرمایه قفل‌شده اتریوم، قیمت این ارز دیجیتال کاهش یافته است

داده‌های وب‌سایت دیفای‌لاما (defillama) نشان می‌دهد که اتریوم همچنان بزرگ‌ترین بلاک چین جهان از نظر ارزش کل سرمایه قفل‌شده (tvl) است. تا زمان نگارش این مقاله، مجموع tvl تمام زنجیره‌ها ۴۴ میلیارد دلار بوده و اتریوم بیشتر از ۲۶ میلیارد دلار از آن را در اختیار داشته است.

این بدان معناست که اتریوم بیشتر از نیمی از کل tvl بازار را در اختیار دارد و تسلط خود را در بخش امور مالی غیرمتمرکز حفظ کرده است.

نمودار قیمت اتریوم | همتاپی

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم، منبع: تریدینگ ویو

با این حال، قیمت این ارز دیجیتال اخیراً کاهش یافته است؛ اما همچنان احتمال بهبود آن وجود دارد. اتریوم در حال حاضر در محدوده ۱۸۶۰ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته نوسان چندانی نداشته است.

با توجه به این شرایط آینده ارز اتریوم را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ منتظر دیدن نظرات شما در بخش کامنت‌ها هستیم.
منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *