پیش بینی قیمت اتریوم: چشم انداز افزایش ۳۳ درصدی قیمت اتر

پیش بینی قیمت اتریوم: چشم انداز افزایش ۳۳ درصدی قیمت اتر | همتاپی

 اتریوم (eth) علی رغم کاهش اخیر، رشد قابل توجهی داشت و پس از تست سطوح پایین هفتگی نزدیک به 2,300 دلار در روز پنجشنبه، با افزایش مناسبی باز شد.

با وجود این افزایش قیمت، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که حتی اگر خریداران وارد بازار شوند، قیمت اتر‌یوم ممکن است با موانع متعددی روبرو شود.

قیمت اتریوم با قاطعیت، بالای سطح کلیدی 2,800 دلار بسته شد. تداوم این روند منجر به افزایش 25 درصدی قیمت اتر‌یوم خواهد شد. همچنین خنثی بودن اندیکاتورهای مومنتوم، نشان‌دهنده روند معکوس قیمت است. اتریوم با 3,08 درصد افزایش در روز، با قیمت 2,675 دلار خرید و فروش می‌شود. حجم معاملات 24 ساعته اتر‌یوم نیز بر اساس گزارش کوین مارکت کپ (coinmarketcap) حدود 21,573,933,277 دلار است.

بررسی سیگنال‌های فاندامنتال اتریوم

طبق آخرین نسخه توسعه یافته، اتریوم یک شبکه آزمایشی (testnet) مقیاس‌پذیر ارتقا یافته را قبل از زمان‌بندی خود راه‌اندازی کرد. zksync یک رول آپ (rollup) دانش صفر منطبق با ماشین مجازی اتر‌یوم است که سال‌ها زودتر از موعد مقرر، معرفی شد. zksync پروتکلی است که مسئول پیاده‌سازی پلتفرم‌های مقیاس پذیر اتریوم است که انتظار می‌رود با افزایش 200 برابری سرعت تراکنش اتر‌یوم، آن را به 3000 تراکنش در ثانیه برساند.

چشم انداز افزایش ۳۳ درصدی قیمت اتریوم

نمودار قیمت اتریوم به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت اتریوم به دلار. منبع: تریدینگ ویو

نمودارهای تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نشان می‌دهد، اتریوم (eth) اکنون نزدیک به 55 درصد پایین‌تر از رکورد 4,867 دلاری تاریخ 10 نوامبر خرید و فروش می‌شود. اما قیمت اتر‌یوم در نزدیکی خط مقاومت افقی در 3,254 دلار با مقاومت نسبتا سنگینی مواجه خواهد شد.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

چون منطقه حیاتی عرضه یا فروش برای معامله‌گران در نزدیکی این سطح قرار دارد و دقیقا در این سطح حجم بالایی از دارائی‌ها لیکوئید خواهد شد.

نمودار تحلیل قیمت اتریوم | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار تحلیل قیمت اتریوم. منبع: تردینگ ویو

بررسی نمودار هفتگی، همچنین تغییر روند نزولی به صعودی را از طریق الگوی چکش صعودی تایید می‌کند. که با وقوع این روند قیمت اتریوم، ضمن افزایش 25 درصدی می‌تواند، تا سطح 3,200 دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر با افزایش فشار فروش اتر‌یوم، قیمت به پایین‌ترین سطح روزهای قبلی برسد. بازگشت مجدد قیمت به پایین‌ترین سطح قیمتی ژانویه 2022  یعنی سطح 2,651 دلاری که آخرین بار در جولای مشاهده شده بود، محتمل خواهد بود.

بررسی شاخص‌های تکنیکال قیمت اتریوم

rsi: شاخص قدرت نسبی روزانه (rsi)، با یک تقاطع صعودی احتمالی به عدد 44 خواهد رسید که بیانگر یک سیگنال صعودی است.

macd: واگرایی میانگین متحرک همگرایی (macd)، در زیر خط وسط با یک سوگیری خنثی دنبال خواهد شد. این یک مومنتوم خنثی است که احتمالا نشانه‌ای از تغییر روند نزولی به صعودی باشد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *