بررسی امکان رشد قیمت کاردانو در صورت عبور از یک مقاومت خاص

آینده ارز دیجیتال کاردانو | همتاپی

کاردانو در تلاش است تا به رشد خود ادامه دهد و حتی به بالای محدوده ۰.۷۷۵ دلار برسد. این ارز دیجیتال تنها در صورت عبور از مقاومت ۰.۳۰۵۰ دلار می‌تواند وارد یک روند صعودی جدید شود.

کاردانو به‌ آرامی در تلاش است تا به روند صعودی خود از محدوده ۰.۲۵۰ دلار ادامه دهد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در بالای محدوده ۰.۲۷۵ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای (در نمودار ۴ساعته) خود قرار دارد. یک روند صعودی هم در نزدیکی حمایت ۰.۲۷۸۰ دلار در نمودار ۴ ساعته این ارز دیجیتال وجود دارد. اگر قیمت به بالای مقاومت ۰.۳۰۵۰ دلار برسد، می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.

کاردانو به تلاش خود ادامه می‌دهد

در هفته گذشته، قیمت کاردانو با استفاده از محدوده حمایتی ۰.۲۵۰ دلار وارد یک روند صعودی جدید شد و خریداران این ارز دیجیتال توانستند قیمت را به بالای مقاومت ۰.۲۶۵ و ۰.۲۷۲ دلار برسانند.

کاردانو در روزهای گذشته حتی توانست خود را به بالای مقاومت ۰.۳۰۰ دلار برساند. اوج این ارز دیجیتال در نزدیکی ۰.۳۰۴۷ دلار تشکیل شد و مانند قیمت بیت کوین و اتریوم، هم‌کنون در حال تثبیت سود خود است. شایان ذکر است که کاردانو هم‌اکنون در زیر سطح ۲۳.۶ درصدی اصلاحی فیبوناچی (در روند صعودی رسم‌شده از اوج ۰.۲۵۲۴ دلار تا کف ۰.۳۰۴۷ دلار) قرار دارد.

همان طور که گفته شد، این ارز دیجیتال در بالای محدوده ۰.۲۷۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ دوره‌ای خود (در نمودار ۴ساعته) معامله می‌شود. علاوه بر این، یک خط روند صعودی مهم هم در نزدیکی حمایت ۰.۲۷۸۰ دلار در نمودار ۴ساعته کاردانو به وجود آمده است.

نمودار قمیت کاردانو | همتاپی

نمودار قیمت کاردانو، منبع: تریدینگ ویو

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

در روند صعودی کاردانو، اولین مقاومت این ارز دیجیتال در نزدیکی محدوده ۰.۳۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت بعدی کاردانو هم محدوده ۰.۳۰۵ دلار  محسوب می‌شود. اگر کاردانو بتواند از مقاومت‌های ۰.۳۰۰ و ۰.۳۰۵ دلار عبور کند، ممکن است وارد یک روند صعودی قابل‌توجه شود. در این صورت، حتی می‌تواند از مقاومت ۰.۳۲۰ دلار هم عبور کند. این ارز دیجیتال سپس باید با مقاومت مهم ۰.۳۴۸ دلار دست‌وپنجه نرم کند که با عبور از آن، می‌تواند خود را به سطح ۰.۴۰ دلار برساند.

در چه صورتی قیمت کاردانو کاهش می‌یابد؟

اگر کاردانو نتواند به بالای مقاومت ۰.۳۰۰ دلار و ۰.۳۰۵ دلار برسد، ممکن است با یک روند نزولی جدید مواجه شود. در این صورت اولین حمایت این ارز دیجیتال در نزدیکی سطح ۰.۳۸۰ دلار و روند صعودی مهم مذکور قرار دارد.

حمایت اصلی بعدی کاردانو هم نزدیکی سطح ۰.۲۷۵ دلار یا سطح ۶۱.۸ درصدی اصلاحی فیبوناچی (در روند صعودی رسم‌شده از کف ۰.۲۵۲۴ دلار تا اوج ۰.۳۰۴۷ دلار) قرار دارد. شکستن این ناحیه، باعث می‌شود که قیمت کاردانو به سمت محدوده ۰.۲۵۴ دلار حرکت کند. در صورت تداوم روند نزولی مذکور، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به سطح ۰.۲۳۲ دلار برسد.

شاخص‌های تکنیکال

بررسی قیمت کاردانو در آینده بر اساس اندیکاتورهای تکنیکال.

شاخص مکدی (MACD) در نمودار ۴ ساعته: قدرت خود در محدوده صعودی را از دست داده است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته: در زیر محدوده ۵۰ قرار دارد.

مهم‌ترین حمایت‌ها: ۰.۲۸۰ دلار، ۰.۲۷۵ دلار و ۰.۲۵۴ دلار

مهم‌ترین مقاومت‌ها: ۰.۳۰۰ دلار، ۰.۳۰۵ دلار و ۰.۳۴۸ دلار

شما جزو موافقان رشد قیمت کاردانو هستید یا مخالفان؟ آیا کاردانو را در سبد خود دارید؟
منبع: newsbtc
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *