جاستین سان قبل از رویداد ادغام ۲۰,۶۳۳ اتریوم به کیف پول خود اضافه کرد

جاستین سان 20633 اتریوم را قبل از رویداد ادغام به کیف پول خود اضافه کرد | همتاپی

جاستین سان (Justin Sun) بنیانگذار ترون، طی ۴ روز گذشته، ۲۰,۶۳۳ اتریوم (ETH) به ارزش تقریبی ۳۳ میلیون دلار را به کیف پول خود اضافه کرده است.

جاستین سان از طرح هارد فورک بلاکچین (Ethereum PoW) و دارایی اصلی آن ETHW پشتیبانی می‌کند و دو توکن ETHW و ETHS را در صرافی ارز دیجیتال خود یعنی پولونیکس (Poloniex) فهرست کرده است. در واقع او قول داده است که توکن‌های فورک شده اتریوم را برای حمایت از جامعه و اکوسیستم اجماع اثبات کار (PoW) اهدا خواهد کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به استناد داده‌های حاصل از Etherscan، آدرسی که توسط پلتفرم (نانسن) Nansen تحت عنوان «جاستین سان» مشخص شده است، طی دو تراکنش مجزا در این هفته، ۲۰,۶۳۳ اتریو‌م (ETH) به ذخایر خود اضافه کرده است. جاستین سان روز دوشنبه تعداد 5633.05 اتریوم به ارزش تقریبی ۹ میلیون دلار و همچنین در ۲ سپتامبر نیز تعداد  ۱۴,۹۹۹.۸۷ اتریو‌م به ارزش ۲۴ میلیون دلار را از صرافی پولونیکس، به دارایی‌های کیف پول خود اضافه کرد.

مطالب مرتبط: تفاوت اتریوم و اتریوم کلاسیک

کیف پول ارز دیجیتال متعلق به جاستین سان در حال حاضر دارای ۲۶۸,۲۸۰.۵۸ اتریو‌م بوده که دارای ارزشی معادل ۴۲۵ میلیون دلار است. ارزش خالص موجودی کیف پول سان نیز معادل ۲۷۷۶۸۵.۹۸ اتریو‌م و برابر با ۴۴۰ میلیون دلار است.

جاستین سان یکی از حامیان اصلی طرح اثبات کار اتریوم متعلق به چندلر گوئو (Chandler Guo)، ماینر برجسته چینی است. لازم بذکر است از آن جایی که با انجام کامل ادغام، استخراج اتریو‌م منسوخ خواهد شد، انجمن EthereumPoW برای انجام فورک PoW اتریوم تشکیل شده است؛ به گونه‌ای که ماینرها را قادر می‌سازد که به استخراج اتریوم در بلاکچین اثبات کار اتریو‌‌م ادامه دهند.

با این حال، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم و سایر بزرگان صنعت ارزهای دیجیتال، معتقدند که ماینرها باید به اتریوم کلاسیک (ETC) روی آورند. انجمن اتریو‌م کلاسیک و سازمان غیرانتفاعی اتریو‌م کلاسیک نیز معتقد است که هاردفورک اتریو‌م عملی نخواهد بود و از حامیان ETHPoW می‌خواهد که طرح هارد فورک PoW را کنار بگذارد.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

با این وجود، چندلر گوئو و حامیان اثبات کار به اجرای فورک جدید اثبات کار اصرار داشته و نسبت به تکمیل موفقیت آمیز راه‌اندازی هارد فورک اثبات کار اتریو‌م قبل از نهایی شدن ادغام (Merge) اطمینان دارند.

همانطور که قبلا اشاره شد، جاستین سان و صرافی ارز دیجیتال او، پولونیکس، از هارد فورک اتریو‌م پشتیبانی می‌کنند و اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا قبل از ادغام، توکن‌های ETHW و ETHS را لیست کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن راه اندازی فورک اثبات کار، سایر صرافی‌های رمزارزی نیز به راحتی توکن ETHW را لیست خواهند کرد.

افزایش قیمت اتریوم (ETH) و اتریو‌م کلاسیک (ETC)

هم‌زمان با نزدیک شدن به تقویم نهایی ادغام، قیمت اتریو‌م به بیش از ۲,۰۰۰ دلار افزایش یافته بود. با این حال با تشدید فروش اتریوم توسط نهنگ‌ها، قیمت آن کاهش یافت. هم اکنون پس از پاسخگویی بنیاد اتریو‌م به شایعات و شبهات کاهش قیمت اتریو‌م در آستانه نهایی شدن ادغام، قیمت اتریو‌م اندکی بهبود یافته و ۱,۵۶۴ دلار معامله می‌شود.

قیمت اتریوم کلاسیک نیز در این مدت افزایش یافته است، زیرا اکثر ماینرها احتمالاً پس از ادغام، استراتژی استخراج اتریوم را به استخراج اتریو‌م کلاسیک تغییر خواهند داد.  اتریو‌م کلاسیک پس از افزایش ۳ درصدی هم اکنون با کاهش ۱.۱۸ درصدی، با قیمت ۳۲.۳۸ دلار معامله می‌شود.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *