استخر استخراج F2Pool به ماینینگ اتریوم خاتمه خواهد داد

استخر استخراج F2Pool به ماینینگ اتریوم خاتمه خواهد داد | همتاپی

همزمان با نهایی شدن ادغام و راه‌اندازی کامل آن براساس سازوکار اجماع اثبات سهام (PoS)، اف تو پول (F2Pool)، دومین استخر بزرگ ماینینگ اتریو‌م، روز چهارشنبه اعلام کرد که که در بازه ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر به استخراج اتریوم پایان خواهد داد.

F2Pool به استخرهای استخراج پیشنهاد داده تا از ظرفیت استخراج اتریوم استخر خود پس از ادغام برای استخراج اتریو‌م کلاسیک (ETC)، ریون کوین (RVN)، کانفلاکس نتورک (CFX) و سایر آلتکوین‌ها استفاده نمایند، طی دعوت F2Pool ماینرها می‌توانند تا ۳۰ سپتامبر از کارمزد صفر در استخراج اتریوم کلاسیک (ETC) بهره‌مند شوند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

استخر F2Pool پس از ادغام به استخراج اتریوم کلاسیک می‌پردازد

استخر F2Pool برترین و دومین استخر بزرگ استخراج اتریو‌م است. F2Pool در ۷ سپتامبر اعلام کرد، پس از نهایی شدن ادغام که طی آن اتریو‌م از اجماع اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد کرد. این استخر استخراج ارزهای دیجیتال به طور کامل از استخراج اتریوم کلاسیک پشتیبانی می‌کند. 

طبق پیش‌بینی بنیاد اتریو‌م، ادغام بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر رخ خواهد داد. F2Pool تا پایان استخراج اتریو‌م با ادغام به کار عادی خود ادامه می‌دهد. به گفته ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، ادغام به احتمال زیاد بین ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر اتفاق می‌افتد.

مطالب مرتبط: تفاوت اتریوم و اتریوم کلاسیک

تنها یک قدم به سمت راه اندازی کامل ادغام باقی مانده است، استخر اتریوم اما طبق معمول در دسترس خواهد بود تا زمانی که با رسیدن ترمینال کل سختی (TTD) به عدد ۵۷٬۵۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰ پایان ماینینگ آغاز شود. فراموش نکنید که کیف پول خود را دوباره چک کنید تا پرداخت نهایی اتریوم استخراج شده را دریافت کنید!

علاوه بر این، F2Pool تصمیم گرفته تا پس از ادغام، موجودی اتریو‌م را به ماینرها بپردازد تا از بروز هرگونه مشکلی در فرآیند استخراج جلوگیری کند. ماینرها باید تأیید کنند که آیا یک آدرس کیف پول معتبر به حساب خود اضافه کرده‌اند یا خیر. همچنین، ماینرها ممکن است آدرس‌های مختلفی را برای حساب‌های استخراج مختلف تنظیم کنند.

همانطور که اشاره شد استخر F2Pool از ماینرها برای استخراج ریون کوین، اتریو‌م کلاسیک، کانفلاکس و سایر ارزهای سازگار با الگوریتم اتریو‌م دعوت بعمل آورده است. استخر ماینینگ همچنین تا ۳۰ سپتامبر کارمزد استخراج اتریو‌م کلاسیک را به «صفر» کاهش داده است.

از آنجایی که برترین استخرهای ماینینگ از جمله آنتپول (Antpool)، اترماین (Ethermine)، بی تی سی دات کام (BTC.com) و سایر استخرهای شناخته شده، تصمیم خود را تنها برای پشتیبانی از استخراج اتریوم کلاسیک و نه سایر هارد فورک‌های اتریوم، بعد از ادغام، نهایی کرده‌اند. بنابراین افزایش پشتیبانی از اتریوم کلاسیک (ETC) همچنان در حال افزایش است، در نتیجه، قیمت و نرخ هش اتریو‌م کلاسیک همچنان به جهش خود ادامه می‌دهند.

قیمت اتریوم کلاسیک می‌تواند به ۵۰ دلار برسد

لازم بذکر است ماینرهای برتر پشتیبانی از استخراج سایر هارد فورک‌های اتریو‌م را رد کرده و تنها بر استخراج اتریو‌م کلاسیک تاکید دارند؛ بنابراین حمایت جامعه و ماینرها از اتریوم کلاسیک در آستانه تکمیل ادغام باعث ایجاد روندی قوی در قیمت اتریو‌م کلاسیک شده است.

مطالب مرتبط: با افزایش احساسات نزولی در بازار، هشدار کاهش قیمت اتریوم جدی است

علی‌رغم کاهش قیمت اتریوم به دلیل مکانیسم کاهش تورم پس از ادغام، اتریو‌م کلاسیک در ۲ ماه گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است و از ۱۴ دلار به بالاترین اوج قیمتی در ۴۵.۴۱ دلار رسیده است. هر چند طی روزهای قبل به دلیل موج فروش حاکم در بازار قیمت اتریوم کلاسیک کاهش 15 درصدی را تجربه کرد، اما در حال حاضر با افزایش 7.5 درصدی در 24 ساعت گذشته 36.78 دلار خرید و فروش می‌شود. با این حال، اتریو‌م کلاسیک همچنان پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت از خود نشان می‌دهد و قیمت آن می‌تواند پس از ادغام به ۵۰ دلار برسد.

در لحظه بارگذاری این مقاله، قیمت اتر به دلار با افزایش 6.45 درصدی نسبت به دیروز در حوالی 1,664 دلار در نوسان است. 

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریو‌م، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *