آیا آلت سیزن فرارسیده است؟ تحلیل دامیننس بازار

در این نوشته قصد داریم به تحلیل دامیننس اتریوم، بیت کوین و تتر به پردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا آلت سیزن فرا رسیده است؟ یا نه به صورت کلی هنوز قرار است بازار با ریزش‌های پی در پی همه را غافل گیر کند.

 

بررسی دامیننس تتر

همانطور که در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید، دامیننس تتر از تاریخ 14 مارچ توانسته خود را از 3.8 درصد به 5.16 درصد برساند و بعد از یک اصلاح تا 4.6 درصد در حال حاضر در 4.8 درصد در حال نوسان است.

نگذار دارایی هات از دست بره

دامیننس تتر- تحلیل اردیبهشت

چیزی که واضح است این است که روند صعودی دامیننس تتر  در بلند مدت نزولی است، اما در کوتاه مدت روند دامیننس تتر صعودی است!  در حال حاضر پر رنگ‌ترین سناریو در کوتاه مدت صعود دامیننس تتر به 5.5% و سپس ادامه ریزش خواهد بود.

سناریو نزولی برای دامیننس تتر که نسب به سناریو صعودی آن از احتمال کمتری برخوردار است این چنین است: دامیننس تتر بعد از حمله مجدد به سطح 4.9%  تا سطح 4 درصد ریزش خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر با دامیننس تتر می‌توانید مقاله دامیننس تتر چیست و برای نحوه تحلیل آن سری به مقاله آموزش تحلیل دامیننس تتر بزنید.

بررسی دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین با شروع اصلاح قیمت بیت کوین تا 62 هزار دلار شروع به ریزش کرد.  دامیننس تتر در نقطه اوج بازار در ماه گذشته به 57.12 درصد رسید و بعد از آن به صورت یک کانال نزولی شروع به ریزش کرد و در حال حاضر در کف این کانال در حال نوسان است.

توامان شدن کف کانال نزولی و کف 54درصد، سناریویی که در تصویر آمده است را از همه محتمل‌تر می‌کند، یعنی در ابتدا دامیننس بیت کوین اندکی شروع به رشد می‌کند و سپس به با بازگشت به سطح 54درصد شروع به کف سازی در این ناحیه می‌کند.

نمودار دامیننس بیت کوین اردیبهشت 403

بررسی دامیننس اتریوم

دامیننس اتریوم، اردیبهشت 403

دامیننس اتریوم، چند روزی است که روند صعودی به خود گرفته است. اما به نظر می‌رسد به زودی روند رشد آن متوقف شود. احتمالا دامیننس اتریوم در نقطه‌ای بین 17.45 الی 17.81 متوقف خواهد شد و شروع به اصلاح خواهد کرد.

با تتر کمر تورم رو بشکن

جمع بندی نهایی

می‌توانیم پیش بینی کنیم که آلت سیزن به پایان رسیده است و روزهای آتی ابتدا دامیننس بیت کوین افزایش خواهد داشت و بعد از یک رشد کوتاه مدت قیمتی (مثلا 65هزار دلار) این تتر خواهد بود که گوی نقدینگی را از کل بازار می‌رباید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *