نقشه ویتالیک بوترین برای دامپ اتریوم؟!

فروش اتریوم توسط بوترین | همتاپی

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیان‌گذار اتریوم (ETH) حجم عظیمی از توکن‌های اِتِر را به کیف پولی فرستاد که قبلاً دارایی‌های آن را فروخته بود.

نگذار دارایی هات از دست بره

طبق داده‌های آنچین، ویتالیک بوترین در آخرین تراکنش خود تعداد زیادی اتر را به یک کیف پول فرستاد. نکته مهم اینجاست که دارایی‌های ارسال شده به این کیف پول به فروش رسیدند.

در این جابجایی، تعداد ۲،۰۰۰ اتریوم (معادل ۳.۱۲ میلیون دلار) از یک کیف پول منتسب به ویتالیک بوترین به یک کیف پول دیگر خود با آدرس ابتدایی «0X5567» انتقال یافت. در یک ماه گذشته نیز تعداد ۲،۷۰۰ اتریوم (معادل ۴.۷۷ میلیون دلار) برای فروش از این کیف پول به صرافی بیت استمپ (Bitstamp) منتقل شده است.

هنوز به قطعیت معلوم نیست که بنیان‌گذار اتریوم بخواهد دارایی‌های کیف پول 0X5567 را برای فروش به صرافی بیت استمپ انتقال دهد، اما تراکنش‌های اخیر آن سرنخ‌های مهمی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

[مطالب مرتبط:پیش‌بینی قیمت اتریوم: مهم‌ترین سطوح برای بازگشت قیمت]

ویتالیک بوترین در چند هفته پیش نیز فروش توکن‌های MKR را تکذیب کرد. پس از این‌که بنیان‌گذار میکر (Maker) از شبکه سولانا تمجید کرد، ویتالیک بوترین در صرافی نامتمرکز کو سواپ (CowSwap) مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ دلار فروش انجام داد. بسیاری از افراد این حرکت بنیان‌گذار اتریوم را ایجاد ترس برای میکر می‌دانند.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

قبلاً نیز ویتالیک بوترین معادل یک میلیون دلار توکن اتر را در ماه آگوست (مرداد) به صرافی کوین بیس (Coinbase) انتقال داد.

بهترین قیمت تومانی

طبق جدیدترین داده‌های موجود از تحلیل اتریوم، ویتالیک بوترین در تمام کیف‌هایش مجموعاً معادل ۳۸۷ میلیون دلار توکن اتر دارد. جالب اینجاست که در گذشته، این دارایی‌ها بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشت.

فکر می‌کنید که این خبر چه تأثیری روی بازار خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

منبع: bitcoinsistemi
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *