راه اندازی استخر تپ سواپ به تاخیر افتاد

تعویق در راه اندازی تپ سواپ

کانال خبر رسانی پروژه تپ سواپ، در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که راه اندازی استخر تپ سواپ تا 11 تیر به تعویق افتاده، همچنین تیم توسعه این پروژه در ادامه گفتن که:

دلیل اصلی این تأخیر این است که ما ربات‌های زیادی را کشف کرده‌ایم که مقدار غیر واقعی تپ سواپ استخراج کردند. برای حفظ عدالت در توزیع توکن، در حال انجام اقداماتی برای توقف و ممنوعیت این ربات‌ها هستیم.
اولویت اصلی ما تضمین تخصیص عادلانه TAPS و پاداش دادن به کسانی است که صادقانه آنها را به دست آورده‌اند. ما از صبر و درک شما که برای حفظ یکپارچگی جامعه خود قدردانی می‌کنیم.

تپ سواپ یکی از بهترین ربات‌های جایگزین نات کوین است که با مدلی مشابه نات کوین اقدام به جذب کاربر کرده است. این پروژه در ابتدا با هدف راه اندازی صرافی غیر متمرکز تپ سواپ بر روی بستر بلاکچین سولانا شروع به فعالیت کرد که به تازگی اعلام کرد دیگر قرار نیست بر روی شبکه سولانا راه اندازی شود و به زودی بر روی یک شبکه مستقل منتشر خواهد شد.

بعد از لیست شدن تپ سواپ، این پروژه به توفیق و موفقیت بیشتری دست پیدا کرد، به گونه‌ای که در 8 خرداد1403، بازیکنان آن از مرز 30 میلیون نفر فراتر رفت!

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *