فروش و خرید
کاردانو
قیمت لحظه ایCardano(ADA)

خرید ارز کاردانو | امکان خرید و فروش ارز ADA در صرافی ارز دیجیتال همتاپی.

قیمت لحظه ای کاردانو

ADA
Cardano

39,397تومان

0.6394$

ada

خرید و فروش کاردانو

خریدفروش

پرداخت می کنید

/media/crypto_icon/irt.svg

تومان

IRT

دریافت می کنید

ada

کاردانو

ADA

قیمت خرید هر واحد کاردانو : 39,590 تومان

همین حالا می‌خرم

نگاه کلی به بازار

نمایش همه
btc

خرید بیت کوین

BTC

4,301,615,939

تومان

-1.10

usdt

خرید تتر

USDT

61,589

تومان

-0.26

trx

خرید ترون

TRX

7,377

تومان

-0.41

eth

خرید اتریوم

ETH

217,489,948

تومان

-1.45

چگونه کاردانو بخرم؟

به راحتی و با انجام 4 گام زیر علاوه بر خرید آسان کاردانو می توانید به خانواده بزرگ همتاپی بپیوندید.

1

ثبت‌ نام در سایت همتاپِی

در اولین قدم می‌‎بایست در سایت همتاپِی ثبت‌نام کرده و موبایل و ایمیل خود را تایید بفرمایید

2

فرایند احراز هویت

برای شروع بکار نیاز است یکبار و در کمتر از 5 دقیقه فرایند احراز هویت خود را انجام دهید

3

شارژ حساب تومانی

از طریق درگاه امن بانکی سایت نسبت به واریز وجه خود و شارژ حساب تومانی اقدام کنید

4

خرید سریع کاردانو

به سادگی کاردانو یا هر ارز دیجیتال دیگری که تمایل دارید را در کیف پول امن خود دریافت کنید

ویژگی های رمز ارز کاردانو

حجم معاملات کاردانو

امنیت در معاملات کاردانو

غیرمتمرکز بودن کاردانو

منبع باز بودن کاردانو

Cardano video cover

آشنایی با آدا، ارز دیجیتال کاردانو (Cardano)

زمانی که ارز دیجیتال کاردانو (ADA) به بازار عرضه شد، با اقبال شدیدی روبرو شد و بسیاری از کاردانو به عنوان قاتل اتریوم (ETH) نام بردند. اما مگر آدا چه ویژگی‌هایی دارد که از آن به عنوان قاتل اتریوم نام می‌برند؟ با ما همراه باشید تا کمی درباره این پروژه بزرگ و البته مهم صحبت کنیم.

معرفی پروژه کاردانو (Cardano)

پروژه کاردانو که به افتخار ریاضیدان مشهور ایتالیایی (جرولامو کاردانو) نامگذاری شده است، یک پلتفرم بلاکچینی است که هدف آن بسیار شبیه به اتریوم (Ethereum) است. کاردانو دقیقا مثل اتریوم به دنبال ایجاد یک پلتفرم فراگیر در بلاکچین است که بتواند به وسیله قراردادهای هوشمند گره از کار مشکلات باز کند. اما اگر قرار باشد کاردانو دقیقاً همان کار اتریوم را انجام دهد، کمی مسخره به نظر نمی‌رسد؟ کاردانو با این هدف معرفی شد که پرچم کاربردی‌ترین شبکه بلاکچین را از اتریوم بگیرد و برگ برنده‌ای هم که برای این موضوع در نظر گرفته بود «رفع مشکل مقیاس‌پذیری» بود. (مقیاس‌پذیری به کندی شبکه‌ها و کارمزدهای بالا به دلیل افزایش حجم تراکنش‌ها اشاره دارد.) اگر بخواهیم شباهت هدف کاردانو (Cardano) و اتریوم (Ethereum) را نادیده بگیریم، هدف اصلی کاردانو حل مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری، قابلیت همکاری و پایداری در فناوری بلاکچین ارزهای دیجیتال است. در حقیقت کاردانو آمد تا همه امکانات اتریوم را ارائه دهد، اما مشکلات اتریوم از قبیل کندی شبکه را نداشته باشد؛ به همین دلیل به کاردانو قاتل اتریوم می‌گویند. کاردانو به دست یکی از هم بنیانگذاران اتریوم، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، به وجود آمد. این شبکه بلاکچینی از ابتدای فعالیت خود از پروتکل اجماع سهامی به نام Ouroboros بهره می‌برد که به وسیله آن توانست برگ برنده خود نسبت به اتریوم (یعنی همان رفع مشکل مقیاس‌پذیری) را رو کند. کاردانو به لطف این الگوریتم اثبات سهام می‌تواند تا 250 تراکنش را در هر ثانیه انجام دهد؛ این در حالی است که اتریوم بعد از به روز رسانی به اتریوم 2.0 تنها تا 30 تراکنش را در هر ثانیه می‌تواند انجام دهد. هاسکینسون پروژه کاردانو را در سال 2015 شروع کرد و این شبکه را رسماً در سال 2017 به بهره‌برداری رساند؛ اما با وجود آن که کاردانو برای رقابت با اتریوم آمده بود، این شبکه تا سال 2021 امکان ایجاد قرارداد هوشمند را راه‌اندازی نکرد! با این وجود که اتریوم نیز به تازگی به اثبات سهام مهاجرت کرده است، چگونه کاردانو هنوز از آن سریع‌تر است؟ کاردانو از یک معماری دو لایه مخصوص بهره می‌برد که آن را نسبت به رقیب قدرتمند خود، اتریوم، متمایز می‌سازد؛ یک لایه برای مدیریت قراردادهای هوشمند ایجاد شده است و یک لایه برای رسیدگی به تراکنش‌های عمومی. هاسکینسون حتی یک زبان برنامه نویسی متفاوت از اتریوم را برای کاردانو توسعه داده است. کاردانو از زبان برنامه نویسی هاسکل استفاده می‌کند که از امینت و سرعت بهتری نسبت به زبان برنامه‌نویسی رقیب خود یعنی اتریوم بهره می‌برد. (اتریوم از زبان برنامه نویسی سالیدیتی برای کار با بلاکچین خود استفاده می‌کند.)

تفاوت کارانو و آدا چیست؟

همانطور که گفتیم کاردانو یک پلتفرم بلاکچینی است، پول رایج در این شبکه بلاکچینی، ارز دیجیتال آدا (ADA) است؛ آدا از نام ریاضی دان مشهور انگلیسی (آدا لاولیس) آمده است. شما اگر به عنوان یک توسعه‌دهنده نرم افزار بخواهید در شبکه کاردانو کار کنید باید تمامی پرداخت‌های خود در این شبکه را با ارز دیجیتال آدا انجام دهید. آدا (ADA) به 45 میلیارد توکن محدود شده است و این در حالی است که رقیب آن یعنی اتر (ETH) عرضه‌ای بی‌نهایت دارد؛ همین سیاست باعث می‌شود که آدا به مرور زمان از خاصیت ضد تورمی بیشتری نسبت به رقیب بزرگتر خود برخوردار باشد.

بررسی وضعیت قیمت کاردانو (ADA)

ارز دیجیتال آدا از ابتدا تاکنون در میان 10 ارز برتر بازار ( از نظر ارزش بازار) بوده است. تاکنون، آدا حدود 34 میلیارد از 45 میلیارد توکن خود را در بازار عرضه کرده است و با این حساب در حال حاضر در جایگاه 8ام بازار ارزهای دیجیتال قرار داد. حجم بازار آدا در مقابل رقیب خود یعنی اتریوم تقریبا ناچیز است، حجم بازار اتریوم به طور متوسط 16.5 برابر حجم بازار کاردانوست. قیمت ارز دیجیتال کاردانو (آدا) در زمان عرضه (سال 2017) 0.0024 دلار بود، اما ارزش کاردانو از نظر فعالین بازار بسیار بیشتر بود؛ به گونه‌ای که قیمت کاردانو (ADA) توانست در روزهای اوج بازار -در سال 2021- تا قله 2.95 دلار نیز صعود کند. اما چرا باید اقدام به خرید کاردانو کنید؟

آیا خرید کاردانو (ADA) سرمایه گذاری مناسبی است؟

جواب این سوال بلی است. کاردانو نسبت به بسیاری از دیگر ارزهای دیجیتال بازار پروژه قوی‌تری است و از آینده بهتری برخوردار است. در زیر تنها چند دلیل را شرح داده‌ایم که می‌توانید با استناد به آن‌ها اقدام به خرید ADA کنید:
  • کاردانو یکی از بزرگ‌ترین بلاک‌چین‌هایی است که با موفقیت از مکانیزم اجماع « اثبات سهام » استفاده می‌کند. این مکانیزم در مقایسه با ارزهایی که از «اثبات کار» (مانند بیت کوین) استفاده می‌کنند، انرژی کمتری مصرف می‌کند و برای طبیعت نیز مفیدتر است.
  • به روزرسانی‌های کارادانو بسیار بادقت و بعد از طی کردن فرآیندهای آکادمیک انجام می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که این شبکه در به روزرسانی‌های خود با ثبات باشد.
  • کاردانو در ابتدای راه خود است و مسیرراه بسیار روشن و حرفه‌ای را دنبال می‌کند.
  • کاردانو بیش از 3 میلیون کیف پول فعال دارد و بیشتر از 1,000 قرارداد هوشمند را تاکنون در خود جای داده است و این عدد روزبه‌روز در حال افزایش است.

نحوه خرید ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

شما می‌توانید با تنها چند کلیک ساده عضو خانواده همتاپی شوید. تنها کافیست با ثبت نام در سامانه معاملاتی همتاپی در کمتر از یک روز احراز هویت کرده و با ارز آدا (ADA) کسب سود کنید. خرید و فروش کاردانو (ADA) در همتاپی همانند سایر ارزهای دیجیتال به دو صورت مستقیم و بازار معاملاتی، با تومان و تتر قابل انجام است.

نحوه فروش آدا (ADA)

فروش آدا (ADA) هم به راحتی خرید ارز دیجیتال کاردانو در همتاپی است. بسیاری از معامله‌گران که اقدام به فروش هیجانی کاردانو می‌کنند، از این موضوع واهمه دارند که در زمان ریزش بازار ارزهای دیجیتال، خریدار کاردانو وجود نداشته باشد! این نگرانی بی‌مورد است، با سیستم فروش مستقیم همتاپی شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز ارز دیجیتال آدا (ADA) را به تومان یا تتر تبدیل نمایید.

چرا باید از همتاپی ارز آدا (ADA) بخریم؟

قطعاً ما ادعا نمی‌کنیم که برترین صرافی ارز دیجیتال در ایران هستیم، اما به لطف ویژگی‌های زیر قطعاً یکی از بهترین صرافی های ایرانی هستیم:
  • همتاپی یک صرافی فول نود است و به همین علت از سطح ایمنی بالاتری نسبت به دیگر صرافی ها برخوردار است.
  • همتاپی پشتیبانی 24 ساعته دارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از طریق چت آنلاین با پشتیبانان ما در تماس باشید.
  • تالار معاملاتی همتاپی امکان خرید و فروش ارز ADA و سایر ارزهای دیجیتال  را با قیمت‌های استثنایی برای کاربران فراهم آورده است.
  • همتاپی در هر لحظه از روز با مشاور تلفنی به شما کمک می‌کند تصمیم مناسب‌تری برای دارایی‌های دیجیتال خود بگیرید.
  • کارمزد معاملات مستقیم شما با سامانه معاملات همتاپی صفر است.
rocket-cta

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو

آخرین تحلیل تکنیکال کاردانو و بررسی روند حرکتی این ارز در آینده را در اختیارتان می گذاریم.

سوالات متداول

بهترین راه خرید ارز دیجیتال کاردانو (ADA) چیست؟

چگونه می‌توان ارز دیجیتال کاردانو (ADA) خریداری کرد؟

آیا امکان خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو (ADA) بدون پرداخت کارمزد وجود دارد؟

قیمت آدا (ADA) چگونه تعیین می‌شود؟

نحوه خرید ارز دیجیتال کاردانو (ADA) چگونه است؟

چرا باید از همتاپی ارز آدا (ADA) بخرید؟

shop-landing-cta

خرید و فروش آسان کاردانو

برای خرید و فروش کاردانو از طریق لینک زیر اقدام کنید.

آخرین اخبار کاردانو

آخرین اخبار، تحلیل‌ها و رویدادهای کاردانو را به صورت روزانه در این بخش بخوانید.

مشاهده اخبار ارزهای دیجیتال

مقالات آموزشی کاردانو

در این بخش شما می‌توانید آخرین مقالات آموزشی کاردانو را بخوانید.

مقالات آموزشی ارزهای دیجیتال

نظرات

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید.

هستی آرا

پنجشنبه،۲۰ بهمن،۱۴۰۱

ارز دیجیتال کاردانو در چه سالی عرضه شد؟

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ۹۶) به صرافی‌ها عرضه شد.

سهراب رستم زاده

پنجشنبه،۱۳ بهمن،۱۴۰۱

سرعت تراکنش ADA چقدر هست؟

با رمز ارز آدا تراکنش‌ها با سرعت زیاد و کارمزد کم صورت میگیره

جواد اکبری

دوشنبه،۱۰ بهمن،۱۴۰۱

چجوری میتونم کاردانو بفروشم ؟ من مقداری کاردانو در کیف پول تراست ولت دارم

اگر در صرافی همتاپی ثبتنام کردی به راحتی میتونی ارز دیجیتالت رو بفروشی کنار هر ارز گزینه واریز و برداشت داره .

سارا بیات

دوشنبه،۱۰ بهمن،۱۴۰۱

قیمت امروز کاردانو رو الان تو سایت دیدم امیدوارم بره بالا من خیلی نگرانم

افتخار ما

ارتباط با شما افتخار ماست

همکاران ما در تیم پشتیبانی همتاپی منتظر پیام شما هستند، کافیست کلیک کنید.