مدیر عامل پی‌پال: تقاضا برای رمزارزها بسیار بالاتر از حد انتظار است

مدیر عامل پی‌پال: تقاضا برای رمزارزها بسیار بالاتر از حد انتظار است | همتاپی

مدیر عامل پی‌پال، دان شولمن (Dan Schulman) اظهار می‌دارد که تقاضا برای رمزارزها و خدمات رمزارزی این شرکت، از آنچه انتظار داشته‌اند بسیار بیشتر است.

دان شولمن، مدیر عامل پی پال (Paypal) اعلام کرد که تقاضای کاربران برای دریافت رمزارزها در این پلتفرم، بالاتر از حد پیش بینی شده است. همچنین، شولمن همه‌گیرى ویروس کرونا دیجیتالی شدن پرداخت‌ها در سرتاسر جهان را بسیار تسریع نموده است.

طبق اظهارات دن شولمن، تنها چند ماه پس از آنکه غول پرداخت پی پال امکان خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها را راه‌اندازی نمود، تقاضای کاربران برای دارایی‌های دیجیتال در این پلتفرم چندین برابر افزایش یافت، در حالی که شرکت انتظار آن را نداشت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

شولمن در گفتگو با مجله تایم (TIME) اظهار داشت: 

تقاضا برای رمزارزها از آنچه در ابتدا انتظار داشتیم چندین برابر بیشتر بوده است و هیجان زیادی نیز در این زمینه وجود دارد.

شولمن توضیح داد که رمزارزها تنها بخشی از روند کلی دیجیتالی شدن پرداخت‌های روزمره بوده که با شیوع ویروس کرونا تسریع شده‌اند. وی اظهار داشت که ده سال دیگر، استفاده از پول نقد و کارت‌های اعتباری کاهش چشمگیری خواهد داشت. در عوض، بیشتر عملیات مالی از طریق تلفن‌های هوشمند و سوپراپ‌ها (superapps) انجام خواهد شد.

ظهور ارز‌های دیجیتال

شولمن توضیح داد:

با شروع این اتفاقات، بانک‌های مرکزی بایستی در سیاست‌های پولی خود تجدید نظر کنند، زیرا با توجه به عدم استفاده افراد از پول‌های کاغذی، امکان انتشار پول‌های کاغذی بیشتر در سیستم وجود ندارد. لذا این امر منجر به ظهور ارزهای دیجیتال می‌شود.

که سیستم‌های مالی امروزی به دلیل سرعت پایین تراکنش‌ها و کارمزد بالا به سرعت در حال منسوخ شدن هستند. لذا، شرکت‌ها بایستی مدرن‌سازی زیرساخت‌های مالی موجود خود را در اولویت قرار داده تا کارها کارآمدتر و با هزینه کمتر انجام شده و کارایی سیستم افزایش یابد.

شولمن با بیان اینکه زیرساخت‌های مالی موجود نیاز به نوسازی دارند، افزود:

«طی 5 تا 10 سال آینده، تغییرات بیشتری را در سیستم مالی نسبت به 10 تا 20 سال گذشته شاهد خواهید بود.»

دلار دیجیتال و پی پال

به گفته وی، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) نیز می‌توانند از فناوری بلاک چین استفاده کنند، اما آنها اساساً یک ارز فیات مانند دلار آمریکا را دیجیتالی می‌کنند. اگرچه دلار یک رمزارز تمام عیار نخواهد بود، اما همچنان می‌تواند کاربرد خاص خود را داشته باشد.

شولمن توضیح داد که با استفاده از دلار دیجیتال می‌توان منابع مالی بانک فدرال را، علاوه بر بانک‌ها، در دسترس سایر موسسات نیز قرار داد که می‌تواند به طور بالقوه شرکت‌هایی مانند پی پال را نیز شامل شود. وی افزود: 

شما می‌توانید مستقیماً از بانک فدرال رزرو به یک کیف پول دیجیتال وجه واریز کنید.

وی در پایان اظهار داشت:

به این ترتیب، دولت به عنوان مثال مجبور نیست چک‌های محرک (stimulus checks) را از طریق پست ارسال کند، بلکه می‌تواند از طریق یک ارز دیجیتال، با دسترسی فوری، بدون هزینه و هیچ دردسری مستقیماً به کیف پول دیجیتال آنها واریز نماید.

در پی راه‌اندازی موفقیت‌آمیز خدمات رمزارزی پی پال در ایالات متحده، این شرکت در حال حاضر با برنامه‌ریزی برای خرید و فروش بیت کوین به مشتریان انگلستان، به دنبال گسترش بیشتر این طرح در خارج از کشور است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *