تتر آماده بازگشت به کانال ۴۰ هزار تومان!

چکیده مطلب:

با توجه به کاهش تنش‌ها در منطقه و از دست رفتن چند باره مقاومت 61,000 تومان، به نظر می‌رسد باید منتظر بازگشت قیمت تتر به کانال 50هزار تومان (در آینده نزدیک) باشیم. حتی این امکان وجود دارد که با تثبیت شرایط تتر را در کانال 40هزار دلار هم (در میان مدت) ببینیم!

بعد از از بین رفتن تنش‌ها در منطقه (در ماه گذشته) تتر به مرور و آهسته شروع به اصلاح کرده است. هرچند که تتر همچنان در روند صعودی خود قرار دارد، اما نشانه‌هایی از ریزش و اصلاح آن نیز به چشم می‌خورد. سوالات مهم در مورد آینده قیمت تتر این است که: تتر روند صعودی خود را چه زمانی از دست می‌دهد؟ چه زمانی برای خرید تتر مناسب است؟

نگاهی به تتر در تایم فریم روزانه

با شروع موج جدید صعودی تتر در روز 7 اکتبر 2023 (با فلش قرمز مشخص شده)، انتظارات غالب بازار بر صعودی بودن تتر بود. به گونه‌ای که تتر توانست سقف جدید و تاریخی 73 هزار تومان را در روز 24 آپریل ثبت کند.

اما خبر خوب این است که تتر از کانال صعودی خود که با خط سفید نمایش داده شده است، خارج شده و به دنبال تثبیت و کف سازی در قیمت‌های پایین‌تر است. حال این نکته بسیار مهم است که اگر تتر نتواند کف سازی خود را بالاتر 54 هزار تومان (محدوده  زرد رنگ) تثبیت کند، باید منتظر ورود تتر به کانال 48 هزارتومان (حتی برای چند ساعت) باشیم.

تحلیل تتر در تایم فریم روزانه، 23 اردیبهشت

نگاهی به تتر در تایم فریم 4 ساعته

در تاییم فریم پایین‌تر، به نظر می‌رسد احتمال رسیدن تتر به قیمت 59,500 تومان بسیار بالا است. چنانچه، تتر نتواند خود را بالای این محدوده تثبیت کند(با توجه به احتمال بالای تکرار لگ‌های همسان)، باید امید به تتر 55,800 تومانی ببنیدیم.

تتر در تایم فریم 4 ساعته-23 اردیبهشت

همچنین در تایم فریم 4 ساعته ما شاهد یک الگوی مثلث کاهش (کف این الگو با خط آبی مشخص شده است) و شکست آن هستیم. شکست این الگو خود یک نشانه دیگر بر ادامه دار بودن روند نزولی تتر در کوتاه مدت است.

نظر شما در مورد وضعیت قیمتی تتر چیست؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *