چرا باید روی بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟ کیوساکی پاسخ می‌دهد

رابرت کیوساکی و بیت کوین | صرافی همتاپی

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر بی پول» در حوزه سرمایه گذاری، یک بار دیگر علاقه خودش به بیت کوین را در توئیتر اعلام کرد. کیوساکی این بار به یک مقاله از مجله فوربز (Forbes) ارجاع داده که ادعا می‌کند صندوق‌های بازنشستگی روی ارزهای دیجیتال قمار می‎‌کرده‌اند.

توییت کیوساکی | صرافی همتاپی 

 ترجمه توییت رابرت کیوساکی:

چرا بیت کوین می‌خرم. صندوق‌های بازنشستگی بزرگترین کسب و کارهای سرمایه گذاری دنیا هستند. 

براساس تحقیق مؤسسه CFA که در این مقاله مورد اشاره قرار گرفته، 94٪ صندوق‌های بازنشستگی ایالتی و دولتی، علیرغم ریسک‌های مسلم روی یک یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند. رابرت کیوساکی با این توئیت، چند دلیل برای خرید BTC ارائه می‌کند.

به اعتقاد نویسنده «پدر پولدار پدر بی پول»، یک سری اقدامات دولت ایالات متحده از جمله استقراض افراطی، افزایش تورم و افزایش نرخ بهره در نهایت به مرگ دلار آمریکا کمک کرده‌اند. طبق پیش بینی این نویسنده، قیمت بیت کوین، طلا و نقره می‌تواند در آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.

سال 2022 برای بازار ارز دیجیتال و سایر بازارهای جهانی، نزولی بوده است. تا به اینجا، قیمت بیت کوین 71٪ از اوج خودش سقوط کرده است. کیوساکی می‌گوید سقوط شدید بازارها (که در سال 2013 پیش بینی کرده بود)، تقریباً نزدیک است و شاید زمانش رسیده به کمک ارزهای دیجیتال پولدار شویم.

واکنش مایکل سیلور به انتقاد پیتر برنت از پیش بینی قیمت بیت کوین

مایکل سیلور (Michael Saylor)، رئیس شرکت میکرواستراتژی (MicroStrategy) به انتقاد پیتر برنت (Peter Brandt) به جنبش چشم لیزری واکنش نشان داد. پیتر برنت در توئیتی اظهار داشت که قیمت زیر 20000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی نمی‌کرد و این توجه رئیس میکرواستراتژی را جلب کرد.

توییت پیتر برنت | صرافی همتاپی

 ترجمه توییت پیتر برنت:

خب بیایید روراست باشیم. چند نفر از کسانی که در سال 2021 چشم‌های لیزری را معروف کردند، باور می‌کردند که هر خرید بیت کوین در کل سال در حال حاضر یک معامله زیان‌ده باشد؟

من خودم از کسانی هستم که قیمت زیر 20000 دلار را در اکتبر 2022 پیش بینی نمی‌کردند. 

به گفته مایکل سیلور:

چشم‌های لیزری به معنای یک تعهد بلندمدت به بیت کوین براساس برتری اخلاق‌گرایانه، فنی و اقتصادی آن نسبت به سایر دارایی‌ها است. در طول سال گذشته، معاملات تمام دسته‌های دارایی مالی اصلی ضرر کرده‌اند. به همین خاطر است که ما معامله نمی‌کنیم، هودل (HODL) می‌کنیم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام نه بابا پدر گوشیت در میاد اگر بخوای ماین کنی اگر اینطوری بود همه در حال ماین کردن بودند

  1. میتونیم با مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک بهترین سرمایه گذاری و سود و تو این زمینه کسب کنیم .

  2. سلام ، اگر بجای بیت کوین روی ارز شیبا یا دوج سرمایه گذاری کنم مشکلی پیش میاد ؟

  3. سلام وقت بخیر ، من میخوام روی بیت کوین سرمایه گذاری کنم لطفا راهنماییمون میکنید که چیکار باید بکنم ؟

  4. بیت کوین پادشاه ارز ها برای معامله و خرید و فروش عالی ولی با ریسک بالا

  5. دنیا به سمت دیجیتالی شدن میره خیلی از این ارزهای دیجیتال در اینده ای نزدیک جای پول رایج دنیارو میگیره اینده ی دوری نیست ، به امید اون روزها 🙂

  6. با این وضعیتی که الان هست خیلی از ارز ها ریخته بازهم ارز هایی مثل بیت کوین ، اتریوم جای رشد داره ؟