تپ سواپ کی لیست می‌شود؟

تپ سواپ کی لیست می‌شود؟

ایردارپ تپ سواپ یکی از معروف‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی است که این روزها کاربران زیادی را درگیر خود کرده است. پس از مدت زمان زیادی که کاربران این ایردراپ برای آن زمان گذاشتند و تمامی مراحل را انجام دادند، این سوال برای آن‌ها اهمیت پیدا کرده است که تپ سواپ چه زمانی لیست خواهد شد؟ متاسفانه تاریخ دقیقی از سمت تیم سازنده تپ سواپ اعلام نشده و همچنان زمان لیست شدن تپ سواپ مشخص نیست.

تاریخ لیست شدن تپ سواپ

باتوجه به رودمپی که سایت رسمی تپ سواپ منتشر کرده، تا حالا دو بار از تاریخ اعلام شده برای لیست شدن تپ سواپ گذشته است و همچنان در هیچ صرافی اسم ارز دیجیتال این ایردراپ وجود ندارد.

اولین تاریخ اعلام شده در 30می2024 (10خرداد1403) بود و پس از لیست نشدن در این زمان، قرار بر این بود که در اوایل جولای 2024 یا اواسط تیر 1403 به صورت قطعی لیست شود؛ ولی در حال حاضر و با ورود به ماه شهریور، همچنان خبری از لیست شدن تپ سواپ وجود ندارد.

چرا تپ سواپ لیست نمی‌شود؟

تاکنون دو دلیل محتمل برای لیست نشدن این ایردراپ وجود دارد. اولین موضوع در رابطه با امنیت تپ سواپ و جلوگیری از دزدی افراد سودجو است. به بیانی، کشف شده تعدادی ربات به صورت کاملا ناعادلانه در حال کسب سکه‌های این بازی هستند و حجم زیادی از توکن TAPS را با همین روش به دست آوردند. به همین دلیل در حال حاضر نیاز است تیم فنی به این مشکل رسیدگی کرده و حساب‌هایی که با این شرایط شارژ می‌شوند را مسدود نماید تا روند توزیع توکن به صورت کاملا عادلانه انجام شود.

دلیل دوم این است که در ابتدا قرار بر این بود که TAPS روی بلاکچین سولانا راه اندازی شود ولی در حال حاضر این تصمیم تغییر کرده و قرار است این ایردراپ روی بلاکچین تون گسترش پیدا کند. این تغییر از ژوئن 2024 در حال پیگیری است. طبیعتا تا زمانی که این انتقال به صورت کامل انجام نشود، پاسخی برای سوال “تپ سواپ کی لیست می‌شود” وجود ندارد.

آیا در نهایت تپ سواپ لیست خواهد شد؟

هیچ کسی پاسخ دقیق این سوال را نمی‌داند و فقط می‌توان در رابطه با احتمال لیست شدن یا نشدن این ایردراپ پیش برویم؛ ولی احتمال لیست نشدن ایردراپ تپ سوال کم است. درصورتی که TAPS از دور خارج شود، ضربه بزرگی به اکوسیستم تون (TON) وارد خواهد شد. پلتفرم تلگرام در حال حاضر تلاش می‌کند تا ارزش توکن بومی خود را افزایش دهد و لیست نشدن تپ سواپ تناقض زیادی با این هدف دارد.

بعد از پروژه نات کوین، تپ سواپ اولین پروژه‌ای بود که همه افراد متخصص و سرمایه‌گذارن امید زیادی به آن داشتند و این امید همچنان وجود دارد. به‌هرحال، هرچه امید به این بازی زیاد یا کم باشد، تاثیری در اصل موضوع نخواهد داشت و همچنان پاسخ دقیقی برای لیست شدن یا زمان لیست شدن تپ سواپ وجود ندارد.

تنها موضوعی که وجود دارد این است که شما می‌توانید تا زمان قطعی شدن این خبر، همچنان تسک‌ها و وظایف این پروژه مانند کدهای روزانه تپ سواپ را دنبال کرده و سکه بیشتری به دست آورید. به این صورت پس از رسمی شدن توکن TAPS شرایط بهتری خواهید داشت.

قیمت نهایی تپ سواپ پس از لیست شدن چه‌قدر خواهد شد؟

طبیعتا نمی‌توان عدد دقیقی برای قیمت تپ سواپ یا هر ارز دیجیتال دیگری بیان کرد. چیزی که بیشتر کارشناسان این حوزه بر آن باور دارند این است که قیمت TAPS به احتمال خیلی زیاد با قیمت نات کوین برابری خواهد کرد؛ چراکه TAPS را جایگزینی برای پروژه نات کوین می‌دانند.

عوامل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، پیشرفت‌های آتی، شرایط لحظه‌ای بازار، عملکرد تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ و … وجود دارند که می‌توانند روی قیمت نهایی TAPS تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. به همین دلیل نمی‌توان عدد دقیقی برای قیمت آینده این ایردراپ مشخص کرد.

کلام پایانی

به صورت کلی پاسخی برای سوال “تپ سواپ چه زمانی لیست می‌شود؟” وجود ندارد. تاکنون دوبار از تاریخ رسمی اعلام شده گذشته است و همچنان تاریخ جدیدی به صورت رسمی برای لیست شدن آن بیان نشده است. البته به این دلایل نمی‌توان از لیست شدن TAPS ناامید شد. دلایلی مانند استفاده از ربات برای جمع‌آوری سکه و تغییر بلاکچین باعث شده تا کار پروژه با مشکل روبه‌رو شده و تاریخ لیست شدن مشخص نباشد.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *