ویتالیک بوترین از جامعه شیبا اینو قدردانی کرد

ویتالیک بوترین از جامعه شیبا اینو قدردانی کرد | همتاپی

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، بار دیگر از جامعه شیبا اینو تمجید کرده است. قدردانی این بار ویتالیک بوترین از جامعه شیبااینو به دلیل‌ کمک‌های این جامعه به سازمان غیر انتفاعی «Balvi» بود، این سازمان که توسط خالق اتریوم تاسیس شده است، بودجه‌هایش را به طرح‌هایی با هدف تحقیق و توسعه واکسن، تهویه، فیلتر هوا و سایر زمینه‌های مرتبط با کووید ۱۹ اختصاص می‌دهد.

خالق اتریوم بخشی از عرضه کل ۵۰ درصدی شیبا اینو را که توسط خالق آن شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) به ویتالیک بوترین هدیه داده شده به امور خیریه بخشید، و پس از اهدای ۱ میلیارد دلاری شیبااینو به صندوق امداد ارزهای دیجیتال خبرساز شد. در ژانویه امسال نیز، ویتالیک بوترین خالق اتریوم ۱۰۰ میلیون دلار از شیبای اهدا شده را  جهت تلاش‌های امدادی در سراسر جهان به صندوق امداد ارز دیجیتال اختصاص داد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

 قدردانی اخیر خالق اتریوم از جامعه شیبااینو با استقبال خوب جامعه شیبااینو مواجه شد. در پاسخ به قدردانی ویتالیک بوترین، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو گفت: برای ما اعضای ارتش شیبا باعث افتخار است از اینکه بخشی از تحقق اهداف خیرخواهانه باشیم.

همانطور که توسط یوتودی (U.Today) در ماه ژوئیه گزارش شد، بوترین هم زمان با اعلام اولین گروه دریافت کنندگان یک برنامه کمک هزینه هوش مصنوعی که توسط او حمایت شده است، از جامعه شیبااینو برای امکان پذیر ساختن این کمک هزینه‌ها تشکر کرد.

بوترین گفت:

با تشکر فراوان از جامعه شیبااینو، که ارز دیجیتال آن این کمک‌ها را ممکن کرد.

اظهار نظر توسعه‌دهنده شیبا اینو درباره پروژه‌های آینده

شیتوشی کاساما (Shytoshi Kusama) توسعه‌دهنده اصلی شیبااینو، در توییتی از جامعه شیبااینو قدردانی کرد.

مطالب مرتبط: شیبا اینو با رشد ۱۰ درصدی، به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد

پس از پاسخ یکی از کاربران به قدردانی شیتوشی که طی آن هیجان وصف ناپذیر خود را از راه اندازی طرح‌هایی مانند شیبااترنیتی (shibeternity)، شیباریوم (shibarium) و متاورس شیبا (mv) اعلام کرد.  توسعه‌دهنده اصلی شیبااینو اظهار داشت:

ما با شدت تمام بر روی طرح‌های توسعه شیبااینو کار می‌کنیم و زمان زیادی تا محقق شدن آن‌ها باقی نمانده است، خانم برندی کونوپاسک (Brandie Konopasek) از کهنه‌کاران صنعت سرگرمی که سابقه کار در نتفلیکس و تکنیکالر را دارد به تیم متاورس شیبا افزوده شده است.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبا با قیمت 0.00001307 دلار انجام می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *