شیبا سواپ ۲.۰ طبق برنامه‌ریزی منتشر می‌شود

شیبا سواپ ۲.۰ طبق برنامه‌ریزی منتشر می‌شود | همتاپی

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، در یک پیام تلگرامی جدید تأکید کرده که طبق برنامه‌ریزی نسخه  ۲.۰ صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ همچنان منتشر می‌شود و از دنبال‌کنندگان خود خواسته است که هر چیزی برخلاف این مسئله را نادیده بگیرند.

انتشار این مطالب توسط توسعه دهنده اصلی باعث شده است سرمایه‌گذارانی که مشتاقانه منتظر امکانات جدید و بهبود نسخه پلتفرم مذکور هستند، به‌شدت هیجان‌زده شوند.  

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

شیبا‌ سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است که با تمرکز بر توکن‌های اکوسیسم شیبا اینو (شیبا اینو (shib)، دوج کوین کیلر ( Doge Killer) و بون شیبا سواپ (Bone)) به کاربرانش اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنند. 

صرافی شیباسواپ در جولای ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) راه‌اندازی شده و تاکنون به شهرت زیادی در بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) دست یافته است. رابط کاربرپسند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد (مثل تأمین نقدینگی و سهام‌گذاری) این صرافی غیرمتمرکز باعث شده است کاربران زیادی به آن روی بیاروند.

مطالب مرتبط: خالق شیبا اینو کیست و در کجا مخفی شده؟!

هرچند که تا زمان انتشار این خبر هنوز اطلاعات دقیقی درباره شیبا سواپ ۲.۰ منتشر نشده است، اعضای جامعه شیبا اینو باور دارند در این نسخه پیشرفت‌ها و نوآوری‌های قابل‌توجهی برای اکوسیستم شیبا وجود دارد. 

از بین این پیشرفت‌ها می‌توان به افزایش امنیت، افزایش سرعت تراکنش‌ها و افزایش تعداد توکن‌های قابل‌معامله اشاره کرد.

علاوه بر شیبا‌ سواپ ۲.۰، پروژه شیبا اینو در ماه‌های اخیر پیشرفت‌های مهمی داشته است. در این باره، برای مثال می‌توان به انتشار نسخه دوم راهکار لایه دوم شیباریوم اشاره کرد که در افزایش پذیرش و سرعت تراکنش‌ها و پایین آمدن کارمزدها تأثیر به‌سزایی داشته است. شیبا سواپ ۲.۰ نیز احتمالاً به افزایش نقش اکوسیستم شیبا اینو در بخش دیفای کمک خواهد کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *