نهنگ‌های شیبا اینو در حال انباشت هستند، آیا باید منتظر شیبا ۰.۰۰۱ دلاری باشیم؟

چکیده مطلب:

نرخ توکن سوزی SHIB نیز طی ماه‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. داده‌های Shibburn حاکی از افزایش 27,503 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو نسبت به ابتدای ماه بوده است. طبق این آمار‌ها در 24 ساعت گذشته بیش از 9.3 میلیارد توکن SHIB به آدرس‌های غیر فعال مربوط به توکن سوزی ارسال شده است. فرایند استراتژیک توکن سوزی شیبا اینو یک روش کاربردی برای کاهش میزان عرضه است که از لحاظ تئوری باعث افزایش ارزش SHIB خواهد شد.

نهنگ های شیبا در حال انباشت آن هستند!

تایید صندوق‌های etf بیت کوین بر روی سایر ارز های دیجیتال موجود در بازار نیز تاثیرگذار بوده و به نظر می‌رسد اکنون نوبت به واکنش میم کوین‌ها، بخصوص شیبا اینو (Shiba Inu) نسبت به این خبر رسیده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

طی چند روز گذشته شاهد تحرکات قابل توجهی از سوی نهنگ‌ها بوده‌ایم. خرید و برداشت حجم زیادی از شیبا اینوی موجود در صرافی‌ها از جمله اقداماتی است که منجر به کاهش شدید عرضه توکن SHIB شده است.

پشت دست بیت کوین بازی کردن

شرکت تحلیلی Lookonchain طی گزارشی در روز سه شنبه، از واریز حجم زیادی توکن SHIB به آدرس کیف پول‌های متعلق به نهنگ‌ها خبر داد. این شرکت با انتشار یک پست توئیتری، اعلام کرد که کیف پول 0Xf633 در چند روز گذشته تعداد 1.44 تریلیون شیبا اینو به ارزش 13.36 میلیون دلار را از صرافی‌های بایننس و Gate.io برداشت کرده است.

درست یک روز پیش از آن نیز شرکت Lookonchain به یک کیف پول جدید دیگر اشاره کرده بود که تعداد 546.34 میلیارد شیبا اینو به ارزش 4.92 میلیون دلار را از صرافی بایننس برداشت کرد. این الگوی برداشت و انباشت توسط نهنگ‌ها بطور مرتب طی روز‌های پس از تایید ETFها مشاهده شده است و می‌تواند نویدبخش آغاز یک روند صعودی جدید برای ارزهای دیجیتال مختلف باشد. لازم به ذکر است که تایید صندوق‌های مدیریت سرمایه مبتنی بر بیت کوین که در بازار بورس قابل خرید و فروش هستند (ETF) پس از یک دهه انتظار بالاخره در روز‌های ابتدایی سال جاری میلادی صورت گرفت.

به دنبال موارد گفته شده، میزان عرضه Shiba Inu در صرافی‌های ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است. به طوری که تنها ۷.۳۸ درصد از کل عرضه SHIB در صرافی‌ها باقی مانده است. بررسی‌های Santiment نیز کاهش قابل‌توجه عرضه در شش ماه گذشته را تایید می‌کند، که نشان‌دهنده افت قابل‌توجهی نسبت به میزان قبلی آن یعنی 8.60 درصد از کل عرضه شیبا اینو است. 

روند رو به کاهش میزان عرضه شیبا اینو در صرافی‌ها، نقشی مهم و کلیدی در بهبود بالقوه روند این میم کوین خواهد داشت، زیرا معمولاً کاهش ذخایر و موجودی قابل مبادله نشان‌دهنده کاهش فشار فروش یک ارز دیجیتال است.

علاوه بر این، مواردی مانند پیشرفت و شکوفایی اکوسیستم شیبا اینو و به خصوص افزایش محبوبیت شیباریوم (Shibarium) در بسیاری از توسعه‌دهندگان، بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که قیمت این میم کوین به 0.001 دلار خواهد رسید.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت شیبا اینو پس از افزایش 1.54 درصدی طی 24 ساعت گذشته، به 0.00000935 دلار رسیده است. در پی این افزایش قیمت، حجم مبادلات شیبا اینو نیز با افزایش خیره‌کننده 68 درصد به 115.6 میلیون دلار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش فعالیت این اکوسیستم و افزایش تقاضا برای این توکن است.

شایان ذکر است که این توکن اخیراً از میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) خود در محدوده 0.00000890 دلار نیز عبور کرده است. انتظار می‌رود که این محدوده به عنوان یک حمایت قوی عمل کرده و تاثیر مثبتی در روند صعودی SHIB داشته باشد.

چنانچه علاقه‌مند به اخبار و حوادث مرتبط با شیبا و اکویسیستم آن هستید، توصیه می‌کنیم سری به نوشته آینده شیبا بزنید تا علاوه بر این که از آخرین اخبار آن مطلع باشید؛ پیش بینی شیبا تا سال 2030 را نیز مطالعه کنید.

منبع: zycrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *