سرویس پرداخت ارزهای دیجیتال و فیات در شبکه پالیگان (متیک)

سرویس پرداخت ارزهای دیجیتال و فیات در شبکه پالیگان (متیک) | همتاپی

فرانکلین (Franklin)، نام سرویسی است که ابزارهای پرداخت مبتنی بر بلاکچین را برای کسب و کارها و سازمان‌ها فراهم می‌کند. نسخه بتای این برنامه، برای تست و آزمایش بر روی شبکه پالیگان (متیک) راه اندازی خواهد شد.

یک برنامه مالی وب 3 دیگر، و البته با کاربردی غیر معمول، بر روی قرارداد هوشمند پالیگان (ارز دیجیتال متیک (MATIC)) فعالی می‌شود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

ما نخستین سیستم پرداخت دوگانه (قابلیت پشتیبانی ارز فیات و رمزارز) منطبق با قوانین ایلات متحده را بر روی شبکه پالیگان راه اندازی نموده‌ایم. سرعت، هزینه‌ها و تیم توسعه دهنده قوی، دلایل انتخاب این شبکه بوده است. از دیدن موفقیت‌های این شبکه هیجان زده هستیم.

تیم سازنده برنامه فرانکلین، با انتشار یک توییت در تاریخ 4 نوامبر (13 آبان)، ویژگی‌هایی مانند سرعت، مقرون به صرفه بودن هزینه‌ها و طراحی قوی را به عنوان دلایل انتخاب شبکه پالیگان برای اجرای این برنامه مطرح کردند.

مقاله پیشنهادی: پالیگان چیست

در حال حاضر پلتفرم پالیگان (متیک) در انتظار توسعه دهندگان و کسب و کار‌های وابسته به وب 3 است تا در کمپین آزمایشی و بتای این برنامه شرکت کنند. این برنامه، علاوه بر رمزارز ها از پرداخت‌های فیات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

فرانکلین به عنوان تنها سرویس خدمات پرداخت خودکار حقوق و دستمزد مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال و منطبق با قوانین ایالات متحده معرفی شده است. تسهیل در پرداخت به کارکنان و پیمانکاران در حوزه B2B و همچنین تهیه و پر نمودن گزارش‌های مالیاتی، از جمله اقدامات قابل انجام توسط این سرویس است.

اهداف بلند پروازانه بنیانگذار پالیگان

اخیراً پالیگان (متیک)، از آغاز همکاری با شرکت‌هایی مانند اینستاگرام و بانک جی پی مورگان خبر داده بود. طبق خبری که پیشتر توسط وبسایت یو تودِی منتشر شد، بانک جی پی مورگان اولین تراکنش بلاکچینی خود را بر روی شبکه پالیگان (متیک) و با مبادله توکن های دلار سنگاپور و ین ژاپن انجام داده است.

این اقدام آزمایشی با همکاری شرکت Project Guardian (شرکتی پیشرو و مورد حمایت ارگان های مالی سنگاپور) انجام شد.

هم بنیانگذار پالیگان، سندیپ نِیلوال (Sandeep Nailwal) معتقد است که تمایل دیگران به همکاری با این شبکه را باید تا اندازه ای مرتبط با فرصت‌های ایجاد شده توسط پروژه zkEVM دانست. این پروژه با هدف بهبود مقیاس پذیری لایه 2 طراحی شده است.

متن توئیت:

همه این‌ها با آماده شدن نخستین شبکه zkEVM کامل و کاربردی امکان پذیر است. این خبر با قول آماده سازی یک شبکه zkEVM در آینده و یا ایجاد یک zkEVM دروغین برای ترغیب و فریب سرمایه گذاران تفاوت دارد. ما نخستین zkEVM کامل را با سورس کد عمومی، شواهد قابل تایید، کاملا کاربردی و با درجه تولید بسیار قابل قبول ارائه کرده‌ایم.

پروژه  zkEVM پالیگان، یک پروتکل مقیاس ‌پذیری نسل جدید مبتنی بر رمزنگاری دانش صفر (zero knowledge) است. این پروتکل تعامل بین لایه یک و لایه دو را با روشی نوین برقرار می‌کند و باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های آن می‌شود.

نیلوال در انتها اظهار داشت که هدف او، رساندن شبکه پالیگان به جمع 3 شبکه برتر، در کنار بیت کوین و اتریوم است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *