ایپ کوین (APE) در آستانه یک اتفاق مهم

ایپ کوین (APE) در آستانه یک اتفاق مهم | همتاپی

آنطور که داده‌های اخیر پلتفرم تحلیل درون زنجیره‌ای سانتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد، ممکن است اتفاقی بزرگ پیش روی ارز دیجیتال ایپ کوین (Ape Coin) باشد.

ایپ کوین (APE) پس از افزایش قیمت خیره کننده در سال 2022 و سپس یک دوره نسبتاً آرام از لحاظ میزان فعالیت شبکه، اکنون مورد توجه قرار گرفته است. به گزارش سانتیمنت، ظاهراً ورق برای این شبکه برگشته است چرا که میزان فعالیت درون شبکه ایپ کوین به بیشترین میزان در دو ماه گذشته رسیده است.

برای خرید و فروش ایپ کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم ایپ کوین بخرم

سانتیمنت با انتشار یک توئیت در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین)، اعلام کرد:

پس از عبور قیمت ایپ کوین از 26 دلار در سال گذشته، اکنون و در سال 2023، این ارز دیجیتال جزء مواردی است که توجهات بیشتری را به خود جلب نموده است. در حال حاضر، ارزش ایپ کوین کمی بالاتر از 4 دلار قرار دارد و اگر چه بسیاری از معامله گران از آینده این توکن ناامید شده‌اند، اما آخرین گزارش ما به بررسی اهمیت رشد این شبکه و فعالیت آدرس‌های آن پرداخته است.

در همین رابطه لازم به ذکر است که 1,142 آدرس APE جدید که در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) ایجاد شده است، بالاترین میزان از تاریخ 7 فوریه (18 بهمن 1401) را نشان می‌دهد.

گزارش سانتیمنت حاکی از افزایش فعالیت شبکه APE و افزایش میزان موجودی هولدر‌های این ارز دیجیتال است. بر همین اساس، چنین آماری می‌تواند نشان دهنده درگیر شدن و ورود سرمایه گذاران خرد و همچنین احتمال قریب الوقوع افزایش قیمت APE باشد.

مقاله پیشنهادی: ایپ کوین چیست

در این گزارش آمده است که بر اساس تجربه، اغلب مواقع افزایش میزان فعالیت شبکه به عنوان نشانه‌ای از وقوع یک اتفاق بزرگ در آن شبکه عمل می‌کند.

همچنین در ادامه به توکن Stargate Finance (STG) به عنوان نمونه اشاره شده است که پس از یک دوره افزایش فعالیت در شبکه خود شاهد افزایش قیمت بسیار زیادی بود.

سانتیمنت با تکیه بر همین موضوع، پیش بینی می‌کند که ممکن است این اتفاق برای APE نیز رخ بدهد و معتقد است حتی در صورتی که روند بازار نزولی شود، توکن ایپ کوین در شرایطی بسیار مناسب برای کسب سود قرار دارد.

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

با این حال، غیرقابل پیش بینی بودن بازار ارزهای دیجیتال، از میزان اطمینان لازم برای وقوع این اتفاق می‌کاهد.

توکن ایپ کوین در تاریخ 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401)، به بالاترین قیمت خود در سطح 27.78 دلار رسید. این اتفاق در پی جذب سرمایه 285 میلیون دلاری پروژه Other Side پلتفرم یوگا لبز (Yuga Labs) از طریق فروش توکن‌های NFT رخ داد. این NFTها در واقع تصاویر مربوط به زمین‌های مجازی در حال ساخت در دنیای 3 بعدی این پروژه هستند. کاربرد ایپ کوین در این پروژه، قیمت گذاری بر روی NFTها بود.

مطالب مرتبط: یوگا لبز کدام پروژه ها را مدیریت کرده‌است+ دو پروژه جدید در ۲۰۲۳

در پی سقوط ارزش بازار ارزهای دیجیتال و نابسامانی اقتصاد کلان که در سال گذشته تمام بازار‌ها را تحت تاثیر قرار داده بود، قیمت ایپ‌ کوین نیز دچار کاهش شد. در حال حاضر، توکن ایپ کوین با قیمتی معادل یک ششم بالاترین قیمت خود در سال گذشته معامله می‌شود.

با این اوصاف، این توکن همچنان جایگاه خود در میان 100 ارز برتر، از لحاظ ارزش بازار را حفظ نموده و در رتبه 38 این لیست قرار دارد.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت APE با کمی افزایش در 24 ساعت گذشته، به 4.25 دلار رسیده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ایپ کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *