بررسی آینده ارز دیجیتال چین لینک

پیش بینی قیمت چین لینک | همتاپی

چه عواملی باعث افزایش یا کاهش قیمت چین لینک می‌شوند؟ کارشناسان و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال در خصوص پیش بینی قیمت چین لینک چه نظراتی دارند؟

در جدول زیر می‌توانید آخرین اخبار تحلیل و پیش بینی کوتاه‌مدت قیمت چین لینک را مطالعه نمایید. 

پیگیری اخبار و تحلیل آینده چین لینک می‌تواند به شما در خرید و فروش و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال کمک زیادی کند.

با توجه به رکود ارزهای فیات و اقتصاد در سطح جهانی، تقاضا برای جایگزینی ارزهای دیجیتال که به خوبی توسعه یافته باشد و بتواند با هزینه کمتر و اطمینان بیشتر قابل دسترس باشد، افزایش یافته است.

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

 

بیشتر ارزهای دیجیتال از نظر قیمتی ناپایدار هستند، بنابراین مردم از خرید و فروش آن‌ها بیم دارند. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر و هم زمان با همه‌گیری کووید ۱۹ مورد توجه معامله گران، سرمایه گذاران خرد و نهادی مورد توجه قرار گرفت. علت افزایش محبوبیت رمزارزها را باید در ضعف ارزهای فیات برای برطرف کردن نیازهای مردم جهان و سودهای میان مدت و بلندمدت فوق العاده ارزهای دیجیتال یافت. 

 

طی سال‌های اخیر ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی قیمتی را تجربه کردند، مخصوصا ارز دیجیتال چین‌ لینک (Chainlink). در این مقاله قصد داریم جزئیات ارز چین لینک را تحلیل کنیم و به پیش بینی قیمت چین لینک بپردازیم.


چین لینک (Chainlink) چیست؟


تمامی فاکتورها حول محور مفهوم بلاک چین به وجود آمده‌اند. این تکنولوژی نتیجه ترکیب سال‌ها تفکر، استراتژی، علم و فناوری است. با گذشت زمان، ارزهای دیجیتال متنوعی در نقشه راه دیجیتالی شدن به وجود آمدند که در این بین، ارز دیجیتال چین لینک یکی از آنهاست. (پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این ارز به مقاله چین لینک چیست مراجعه کنید)

مهم ترین شعار چین لینک این است که سرمایه گذاران احساس امنیت کنند و با سریعترین سرعت ممکن تراکنش‌های خود را انجام دهند.  امروزه همه چیز تغییر کرده است. روزهایی که نیاز داشتید کیف پولی پر از اسکناس حمل کنید و مرتبا آن را چک کنید تا دزدیده نشوند، گذشته است. حمل و نگهداری ارزهای دیجیتال بسیار بهتر از پول نقد است. زیرا نگهداری، راحتی استفاده، تراکنش‌های فوق سریع و بدون دردسر از ویژگی‌های این دارایی‌هاست.

 البته، همان طور که بارها اشاره شد، نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است، چین لینک نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر چه این ویژگی می‌تواند تا حدودی باعث نگرانی افراد شود اما در حال حاضر بسیاری از متخصصان با تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک و سایر ارزهای دیجیتال و خرید و فروش این دارایی‌ها از این نوسانات سود می‌برند.

چین لینک می‌تواند درآمد ملموس ایجاد کرده و کاربران را به خود جذب کند. علی رغم اینکه، جامعه چین لینک در حال حاضر معیارهای اساسی و بالاتری را برای خود تعیین کرده است اما باز هم باید تلاش کند از انتظارات همه سرمایه گذاران ارز دیجیتال که این پلتفرم را بسیار تعاملی و بدون پیچیدگی می‌دانند، فراتر رود.

قابل فهم‌ترین تعریف برای چین لینک، به صورت زیر است.

لینک شبکه اوراکلی است که کاملاً غیرمتمرکز میباشد. یعنی تحت هیچ چارچوب قانونی قرار نمی‌گیرد و هدف اصلی آن پیوند قراردادهای هوشمند با داده‎‌های دنیای واقعی است. به همین دلیل نام این ارز لینک (LINK) می‌باشد.

اولین عرضه اولیه کوین (ICO) برای ارز دیجیتال چین لینک توسط سرگئی نظروف و استیو الیس در سپتامبر 2017 انجام شد. این ICO با مجموع عرضه 1 میلیارد توکن لینک و جمع آوری 32 میلیون دلار سرمایه، موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.


بررسی مهم‌ترین اهداف قیمتی در آینده ارز چین لینک


ارز دیجیتال چین لینک هدف خاصی را دنبال می‌کند و به عنوان ارز دیجیتال اصلی شبکه برای پرداخت به اپراتورهای نود (Node) فعال استفاده می‌شود. آن دسته از اپراتورهای نود چین لینک که دارای مقادیر زیادی ارز دیجیتال لینک هستند، می‌توانند با قراردادهای بزرگتر پاداش بگیرند. از سوی دیگر، تایید نکردن دقیق اطلاعات مربوط به تراکنش‌های شبکه توسط نودهای فعال ممکن است باعث از دست رفت سرمایه آنها شود.

چین لینک یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است که قابل استفاده در استاندارد ERC 223 نیز می‌باشد. این قابلیت، امکان دریافت و ارسال توکن‌ها را در یک تراکنش فردی فراهم می‌کند. چین لینک یک چارچوب بی‌عیب و نقص ایجاد می‌کند که در آن سایر توکن‌های مجازی نیز قابل خرید و فروش هستند.

 

پس از ICO سپتامبر 2017 و جمع آوری 32 میلیون دلار سرمایه، 32 درصد از توکن‌های لینک به منظور ایجاد انگیزه برای اپراتورهای نود فعال در شبکه ارسال شد، 30 درصد برای توسعه در چین لینک باقی ماند و 35 درصد در فروش عمومی توکن فروخته شد. 

مطالب بیشتر: کیف پول ترزور

اکوسیستم چین لینک با تلاش برای تغییر نقشه جهانی فناوری، تضمین می‌کند که همه شرکت‌کنندگان از مزایای سیستم‌های مبتنی بر بلاکچین بهره‌مند می‌شوند.  لینک در کنار سودآوری برای معامله گران، باعث به وجود آمدن امید در دنیای بلاک چین شد.  چین لینک قصد دارد با کمک یک توافق غیرمتمرکز پیشرفته و شبکه تقویت‌شده، به کاربران امکان دهد در پلتفرم‌های جایگزین برای اشتراک‌گذاری رسانه‌های دیجیتال در راس کار باشند و نیازی به واسطه‌ نداشته باشند.

پلتفرم چین لینک واسطه‌ها را حذف می‌کند و به طور رایگان راه حل‌هایی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند مستقیماً با مشتری ارتباط برقرار کنند. در این پلتفرم کل داده‌ها با استفاده از فناوری بلاک چین و به صورت رمزنگاری ثبت و ایمن می‌شوند. حریم خصوصی نیز یکی از ویژگی‌های اصلی چین لینک است. این ویژگی معیاری مهم برای تولیدکنندگان محتوا می‌باشد. چین لینک با برخورداری از ویژگی حریم خصوصی می‌تواند رقیب سرسختی برای غول‌هایی صنعت تولید محتوا مانند فیس‌بوک و گوگل باشد که محتوای تولید شده توسط افراد را دستکاری می‌کنند و آن را می‌فروشند. 

چین لینک به منظور تشویق کاربران به آنها اجازه ثبت نام در برنامه‌های دارای پاداش را می‌دهد. این کار باعث تسهیل دسترسی قراردادهای هوشمند به داده‌های خارجی (مثل اطلاعات APIهای) می‌شود. اگر شرکت‌کنندگان می‌خواهند به خارج از زنجیره دسترسی داشته باشند، باید یک تیکت در شبکه Chainlink برای قرارداد هوشمند پیچیده ارائه دهند. که این قراردادها با قرارداد درخواست کننده و اوراکل‌های مناسب مطابقت خواهد داشت. قرارداد جمع آوری داده، اوراکل‌های انتخاب شده را برای یافتن دقیق‌ترین نتیجه جمع آوری می‌کند. علاوه بر این، LINK به اپراتور نودها که تعهد خود را به شبکه غیرمتمرکز اوراکل نشان می‌دهند، سود می‌دهد. از این رو Chainlink به عنوان یک بازیگر نقش اصلی در تقویت اقتصاد و تضمین نقدینگی عمل می‌کند.


قابلیت‌های شبکه ارز دیجیتال چین لینک


پلتفرم چین لینک توسط یک پایگاه مستحکم از متخصصان و محققین اختصاصی کار می‌کند که پیوسته در جهت ارتقاء و نوآوری تلاش می‌کنند. دست آورد این پلتفرم این است که سرمایه گذاران و معامله گران در معرض خطر هیچ گونه بازپرداخت هزینه نیستند. وجود فرمت ERC-20 باعث تقویت بیشتر چین لینک می‌شود، زیرا مالکان می‌توانند بدون دخالت هیچ واسطه‌ای، دارایی خود را اداره کنند.

در این فرآیند، هزینه‌های اضافی حذف شده و سرعت تراکنش سه برابر می‌شود. از طرفی کاربران شبکه چین لینک خود مسئول تایید تراکنش‌ها و تامین امنیت شبکه هستند. توسعه فناوری، چین لینک را قادر ساخته است تا در دستگاه‌های مختلف در دسترس باشد. این قابلیت باعث علاقه بیشتر کاربران به این ارز دیجیتال شده است. سرمایه گذاران به راحتی می‌توانند از هر کجا و در هر زمان به توکن‌های لینک خود دسترسی داشته باشند و از این بابت رضایت دارند. این امر کل سیستم چین لینک را کارآمدتر کرده است.

علاوه بر این، پشتیبانی شبانه روزی ارائه شده توسط تیم back-end، پلتفرم چین لینک را بیش از پیش قابل اعتماد می‌کند.  سرمایه گذاران از امنیت خود اطمینان دارند و هر بدافزاری بلافاصله از بین می‌رود. همچنین در این پلتفرم مزایایی در ارتباط با میزبانی رویدادها وجود دارد که به نفع کاربران LINK عمل می‌کند.


بررسی تاریخچه تحلیل چین لینک


سال 2017 نوسانات شدیدی را برای بسیاری از ارزهای دیجیتال رقم زد. با وجود روند های صعودی مختلف، متاسفانه ارز دیجیتال چین لینک رشد زیادی نداشت. اگر چه در این سال قیمت چین لینک عمیقا و فراتر از انتظارات کاهش یافت. اما در نهایت تغییرات مختصری در چین لینک به وجود آمد و توانست تا حدی افت قیمت خود را جبران کند.  

در سال 2020 قیمت ارز دیجیتال چین لینک رشد قابل توجهی داشت و به عقیده بسیاری از کارشناسان این سال به یکی از بهترین سال ها برای قیمت LINK تبدیل شد.

در حالی که قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال به دلیل تاثیر همه گیری کووید ۱۹ دستخوش تغییرات زیادی شد و کاهش یافت، در این میان جفت ارز لینک/دلار (LINK/USD) تا حد زیادی از این کاهش قیمت جان سالم به در برد و توانست ماه اوت را با قیمت ۱۹ دلار به پایان برساند.

افزایش 700 درصدی قیمت چین لینک، دستاورد مهمی برای این ارز از زمان عرضه آن محسوب می‌شود. اما براساس نمودار پیش بینی قیمت چین لینک، شاخص قدرت نسبی (RSI) پایین می‌باشد که این موضوع نشان دهنده وضعیت فروش بیش از حد است.

با این حال، سرمایه گذاران توجه زیادی به این موضوع نشان ندادند و آن را رویدادی طبیعی در بازار ارزهای دیجیتال می‌دانستند، درست مانند بازار سهام. با این حال آنها انتظارات زیادی داشتند. 

افزایش قیمت LINK تفاوت سرسام آوری در قیمت Chainlink ایجاد کرد و قیمت این ارز دیجیتال در نوامبر 2020 به 15 دلار رسید. در حال حاضر، بسیاری از معامله گران، سرمایه گذاران و صرافی های ارز دیجیتال در مورد پیش بینی قیمت چین لینک با یکدیگر هم عقیده هستند.

در حال حاضر قیمت چین لینک به طور پیوسته صعودی بوده و در حال حاضر رشد زیادی کرده است. با توجه به این تغییرات قیمت چین لینک توانست بار دیگر خود را به عنوان یک سرمایه گذاری سودمند به اثبات رساند. با این حال، بررسی دقیق تر تاریخچه قیمت چین لینک داده های بیشتری را منعکس نمی کند. در حال حاضر به جز صندوق های بزرگ، به نظر می رسد تعداد مشارکت ها نسبتاً کمتر باشد. کارشناسان معتقد اند که این ارز دیجیتال باید در این زمینه خودی نشان دهد تا تغییر بزرگی صورت گیرد.

 یکی دیگر از عوامل مهم این است که اوراکل های چین لینک ماهیت پیچیده ای دارند، حتی اگر تقاضا زیادی داشته باشند. این عوامل باعث افزایش استفاده از پروتکل چین لینک در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شده و در نتیجه پذیرش LINK را تقویت کرده است.  

اگرچه چین لینک در حال حاضر در صرافی های ارز دیجیتال بیشماری لیست شده است و در بین ارزهای دیجیتال برتر قرار گرفته است، اما برای ماندن در این سطح، باید از حداکثر پتانسیل خود استفاده کند. 

بهتر است سرمایه گذاران برای تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک شاخص قدرت نسبی (RSI)، سطوح مقاومت، سطوح حمایت و سایر اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال بازار ارزهای دیجیتال را برای چین لینک استفاده کنند تا یک سرمایه گذاری خوب کوتاه مدت یا بلند مدت داشته باشند.

آیا چین لینک ارزش سرمایه گذاری دارد؟

بارها و بارها این سوال مطرح شده است که آیا ارز چین لینک (Chainlink) واقعاً ارزش معامله کردن را دارد یا نه. سرمایه‌ گذاران همیشه با چنین سوالات سخت و پرمخاطره‌ای روبرو هستند ولی اکثر اوقات برای پاسخ‌های واقعی آماده نیستند. با وجود کوید، چین لینک طوفان‌های 2019-2020 را پشت سر گذاشته است و به نظر می‌رسد در سال‌های آینده نیز بتواند این کار را انجام دهد. لینک برای داشتن یک جایگاه محکم میان ارزهای دیجیتال مطرح بازار، در دوران سختی بوده است.

موسساتی که اخیرا با لینک همکاری کرده‌اند عبارتند از Celer ،Hedera Hashgraph ،Synthetix ،Zilliqa و غیره. این موسسات به چین لینک کمک زیادی در نوآوری‌ها و توسعه پروژه‌ها کرده‌اند. به منظور دیده شدن بیشتر، چین لینک خود را در صدر فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال قرار داده است. این کار برای سلامت این توکن بسیار مفید بوده است. اگر طی یک سال آینده، سرمایه‌ گذاران علاقه خود را به این رمزارز از دست دهند، الگوی کانال نزولی فعلی، باعث سقوط بیشتر قیمت خواهد شد. یک کانال نزولی، پرایس اکشنی است که قیمت چین لینک (LINK) را به پایین سوق می‌دهد.

از آنجایی که قیمت لینک از افزایش مداوم قیمت برخوردار است و تیم آن همچنان روی مدل تجاری منحصر به فرد خود کار می‌کند، توجه به سیستم اوراکل میان‌افزار (middleware) و ارز دیجیتال بومی آن، یعنی LINK، در بین کاربران افزایش یافته است.

رقبای چین لینک چه کسانی هستند؟

این ارز‌دیجیتال از نظر فنی با کل بازار ارزهای دیجیتال رقابت می کند. با این حال، چین لینک به عنوان یک پروژه رقبای زیادی ندارد. سه رقیب اصلی آن عبارتند از:

  • بَند پروتکل
  • WINK
  • 3 API 

هدف اصلی شبکه‌های اوراکل، مانند چین لینک و سه مورد مذکور در بالا، اتصال پروژه‌های دیگر و سازگار ساختن آنها با یکدیگر و دنیای واقعی است. مهم‌ترین معیار برای این شبکه‌ها، تعداد شرکای حاصل است. چین لینک از رقبای خود پیشی گرفته است، زیرا ده برابر بیشتر از مجموع این سه شبکه مشارکت و ادغام دارد. بدون شک چین لینک مهمترین شبکه اوراکل است.

نگاهی دقیق به تحلیل قیت چین لینک توسط موسسات بزرگ 

  • Long forecast

چین لینک تا پایان سال 2023 تمایل زیادی به رشد خواهد داشت. خریداران چین لینک ممکن است بازگشته باشند و قیمت چین لینک باید کمی رشد کند. اگر این روند ادامه یابد، تا سال 2024 در بهترین حالت قیمت آن 48.18 دلار است.

  • Trading Beasts

پیش‌ بینی می‌شود که قیمت چین لینک تا پایان سال 2023 به حدود 23.692 دلار برسد. حداکثر قیمت مورد انتظار 18.954 دلار و حداقل قیمت 16.111 دلار پیش‌ بینی شده است. پیش‌بینی قیمت چین لینک برای پایان سال 2024، 28.226 دلار است.

  • Crypto Ground

طبق پیش‌ بینی‌های چین لینک و تحلیل الگوریتمی، قیمت چین لینک در سال 2025 حدود 76.56 دلار خواهد بود.

  • Wallet Investor

طبق پیش‌ بینی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد چین لینک خیلی شدید صعودی باشد. طبق پیش‌ بینی‌های قیمت چین لینک، انتظار می‌رود افزایش بلندمدت قیمت وجود داشته باشد و تا پایان سال 2023 به 30.793 دلار برسد.

  • Changelly

طبق پیش‌ بینی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد قیمت چین لینک در سال ۲۰۲3 صعودی باشد و پس از آن به صورت تدریجی از ۳۰ دلار به ۴۰ دلار برسد.

  • Libertex

طبق پیش‌بینی‌های قیمت، چین لینک ممکن است سرمایه‌گذاران را غافلگیر کند و به اوج خود در حدود 42 تا 52 دلار برسد و حتی تا سال 2023 تا 44 دلار نیز رشد کند.

  • Digital Coin Price

به نظر می‌رسد که روند قیمت چین لینک مثبت است و انتظار می‌رود که سرمایه‌ گذاری‌ها سودمند باشد. قیمت 1 لینک (LINK) ممکن است تا پایان سال 2023 به 20.86 دلار برسد.

  • انجمن Reddit

طبق پیش‌ بینی قیمت لینک در سال 2023 توسط redditors، ممکن است قیمت کمی تحت تأثیر خرس‌ها قرار بگیرد، اما در حوالی سال 2025 شاهد حرکت گاوی خواهد بود و قیمت آن ممکن است از سقف 92.96 دلار عبور کند.

پروژه‌ها و همکاری‌های چین لینک

چین لینک فقط یک پروژه نیست بلکه راه زندگی است. چین لینک باعث تقویت امید کاربران شده است. با تمام ویژگی‌های برجسته، چین لینک، به عنوان یک پروژه غیرمتمرکز پرتکاپو، همیشه نیازمند یک سیستم تامین مالی است و به شدت به مشارکت شرکا و معامله‌گران متکی است. ازین رو بحث‌های مطرح شده در انجمن به‌صورت دوره‌ای در گروه‌های کاری چین لینک برای ارتقای ایده‌ها و مفاهیم مختلف صورت می‌گیرد.

تمام تلاش‌های تبلیغاتی چین لینک حول ایده تشویق قراردادهای هوشمند برای پرداخت‌های دیجیتال متمرکز شده است. اقتصاد غیرمتمرکز در این‌جا به عنوان هدف اصلی نقش ایفا می‌کند. چین لینک در فضای بلاکچین بسیار فعال بوده و دارای بیش از 315 پروژه از جمله 74 پروژه در بلاکچین، 98 پروژه در دیفای و 23 پروژه در ارائه‌دهندگان داده‌ها است و دارای 44 گره نیز می‌باشد.

مشارکت و اتحاد چین لینک شامل راه‌اندازی یک بازی لاتاری جدید برای یک ماراتون کدنویسی در ایالت کلرادو است که شامل 17,500 دلار جایزه برای سه برنده و 8,500 دلار جایزه مخصوص نسل سوم وب (Web3) است که توسط چین لینک حمایت می‌شود. همکاری‌های اخیر همچنین شامل پیوند آگوریک (Agoric) با چین لینک، برای توسعه قراردادهای هوشمند بوسیله جاوا اسکریپت به منظور پیوند داده‌های دنیای واقعی است. این امر توسعه‌دهندگان بیشتری را تشویق می‌کند که زمان خود را برای تولید سریع‌تر و کارآمد فیدهای داده سفارشی شده سرمایه‌گذاری کنند. شبکه چین لینک همراه با قرارداد هوشمند، می‌تواند پویایی را وارد عملیات اصلی کند.

چین لینک به عنوان یک دیفای پرقدرت، یک شرکت‌کننده فعال برای شواهد بدون افشا و امنیت بالا، کاملاً مبتنی بر ثبات ریاضی است و از سرعت بالایی برای تراکنش در شبکه چین لینک برخوردار می‌باشد، در نتیجه همه پروژه‌های آینده ممکن است تأثیر مثبتی بر پیش‌بینی قیمت لینک داشته باشند.


تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک در بین سال‌های 2023 تا 2031


در این بخش تاریخچه قیمت چین لینک را بررسی می کنیم.

چین لینک منحصر به فرد است، زیرا از حرکاتِ معمولِ قیمتِ آلتکوین‌ها پیروی نمی کند. چین لینک مانند بسیاری از کوین‌ها یا توکن‌های کوچک‌تر، شروعی غافلگیرکننده نداشت و موفق شد کاهش قیمتی که در پی اولین صعودش رخ داد را پشت سر بگذارد و قیمتش را بازیابی کند.

قیمت چین لینک به مدت تقریباً دو سال از 5 دلار فراتر نرفت و بیشتر زیر 1 دلار بود. اولین شکست بزرگ آن در تابستان 2020 اتفاق افتاد: قیمت چین لینک در ماه اوت به 19 دلار رسید. پس از آن، قیمت چین لینک یک دوره اصلاحی کوتاه را پشت سر گذاشت و در آغاز سال 2021 مجدداً افزایش یافت.

قیمت چین لینک در سال 2021 مانند سایر ارزهای دیجیتال در اواسط بهار افزایش یافت، در اوایل ماه مه به اوج خود رسید، و سپس به آرامی کاهش یافت. تا امروز که درگیر مقاومت 7 دلار شده است.

پیش بینی قیمت در سال کف به دلار میانگین به دلار سقف به دلار
2023 5.03 12.37 14.45
2024 18.55 19.05 20.76
2025 26.64 27.41 32.01
2026 40.3 41.4 46.87
2027 57.91 59.57 69.03
2028 83.57 86.55 99.29
2029 126.4 130.73 148.49
2030 182.88 188.11 221.04
2031 269.26 316.39 278.66

پیش بینی قیمت چین لینک در 2023

پس از تجزیه و تحلیل قیمت‌های چین لینک در سال‌های گذشته، پیش بینی می شود که در سال 2023، حداقل قیمت چین لینک به حدود 5.03 دلار برسد. حداکثر قیمت چین لینک ممکن است حدود 14.45 دلار باشد. به طور متوسط، قیمت معاملات چین لینک در سال 2023 احتمالاً 12.37 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2024

بر اساس تحلیل تکنیکال کارشناسان ارزهای دیجیتال از قیمت‌های چین لینک، انتظار می‌رود که در سال 2024، حداقل و حداکثر قیمت‌ چین لینک به ترتیب حدود 18.55 دلار و 20.76 دلار باشد. میانگین قیمت این ارز دیجیتال نیز احتمالاً 19.05 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2025

کارشناسان ارزهای دیجیتال قیمت‌های چین لینک و نوسانات آن را در سال‌های گذشته تحلیل کرده‌اند. فرض بر این است که حداقل و حداکثر قیمت چین لینک در سال 2025 به ترتیب 26.64 و 32.01 دلار دلار باشد. قیمت چین لینک به طور متوسط حدود 27.41 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2026

بر اساس تجزیه و تحلیل قیمت‎های چین لینک توسط کارشناسان ارزهای دیجیتال، حداکثر و حداقل قیمت چین لینک در سال 2026 به ترتیب 46.87 دلار و 40.30 دلار خواهد بود. چین لینک به طور متوسط با قیمت 41.40 دلار معامله خواهد شد.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2027

کارشناسان ارزهای دیجیتال دائما در حال تجزیه و تحلیل نوسانات چین لینک هستند. بر اساس پیش‌بینی‌های آنها، میانگین تخمینی قیمت چین لینک حدود 59.57 دلار خواهد بود و احتمالاً به 57.91 دلار کاهش خواهد یافت. این احتمال وجود دارد که قیمت چین لینک در طول سال 2027 به 69.03 دلار برسد.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2028

پیش بینی های کارشناسان ارزهای دیجیتال حاکی از آن است که قیمت چین لینک در سال 2028 بین 83.57 دلار و 99.29 دلار باشد. میانگین قیمت آن در طول سال 2028 حدود 86.55 دلار پیش بینی می شود.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2029

در سال 2029 قیمت چین لینک به 148.49 دلار خواهد رسید. با این حال، احتمال کاهش قیمت آن  تا حدود 126.40 دلار نیز وجود دارد. طبق پیش بینی‌ها، میانگین قیمت این ارز دیجیتال 130.73 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2030

بر اساس تجزیه و تحلیل کارشناسان، حداقل و حداکثر قیمت چین لینک در سال 2030 به ترتیب 182.88  و 221.04 دلار خواهد بود. بنابراین، به طور متوسط، می توان انتظار داشت که قیمت چین لینک در سال 2030 به حدود 188.11 دلار برسد.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2031

قیمت چین لینک در سال 2031 به 316.39 دلار خواهد رسید. با این حال، کاهش قیمت این ارز دیجیتال تا حدود 269.26 دلار نیز محتمل است. بنابراین، میانگین قیمت چین لینک در سال 2031 ، 278.66 دلار خواهد بود.


سوالات متداول


آیا درآینده قیمت چین لینک به 100 دلار خواهد رسید؟

در واقع، چین لینک صد دلاری دور از انتظار نیست. برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در چند سال آینده قیمت چین لینک دو برابر خواهد شد، اگرچه اکثر کارشناسان افزایش قیمت این ارز دیجیتال را تا این حد نمی‌دانند. طبق پیش بینی ما، دستیابی چین لینک به 100 دلار امکان پذیر است، اما بعید به نظر می‌رسد که این توکن برای مدت طولانی در آن سطح قیمتی بماند.

آیا قیمت چین لینک می تواند به 1,000 دلار برسد؟

از لحاظ تکنیکال این امر امکان پذیر است، اما طبق پیش بینی ما بعید است که قیمت چین لینک به 1,000 دلار برسد. زیرا تحقق این هدف در گرو تثبیت قیمت چین لینک در 100 تا 300 دلار است که در حال حاضر این اتفاق ظاهراً دست نیافتنی است.

آیا قیمت چین لینک می تواند به 10,000 دلار برسد؟ 

بسیار بعید است که قیمت چین لینک به 10000 دلار برسد، حتی در خوشبینانه‌ترین حالت نیز چنین چیزی دور از انتظار است؛ هر چند هر اتفاقی امکان‌پذیر است.

آیا چین لینک سرمایه گذاری خوبی در سال های 2023 و2023 خواهد بود؟

چین لینک سرمایه گذاری خوبی برای کوتاه مدت و بلند مدت است. اکثر پیش بینی‌ها حاکی از آن است که قیمت چین لینک در آینده نزدیک افزایش یابد و در چند سال آینده روند صعودی داشته باشد، بنابراین ظاهراً چین لینک سرمایه گذاری سودآوری است.

قیمت چین لینک چه قدر خواهد بود؟

پیش بینی قیمت چین لینک در آینده دشوار است، اما انتظار داریم که این ارز دیجیتال موقعیت خود را تقویت کند و نه تنها تا سطح قیمت 50 دلار افزایش یابد، بلکه احتمالاً از مرز 100 دلار نیز عبور کند.

آیا چین لینک بهتر از اتریوم است؟

چین لینک و اتریوم هر دو پروژه های خوب و گزینه‌های سرمایه‌گذاری مناسبی هستند، اما اتریوم کمی بهتر است. با این حال، از آن جا که قیمت اتریوم احتمالاً تغییرات زیادی نخواهد داشت، چنانچه می‌خواهید یک دارایی با پاداش بالا و ریسک بالا به سبد خود اضافه کنید، چین لینک انتخاب بهتری خواهد بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. چین لینک این چند مدت رشد صعودی خوبی رو تجربه کرد و این نشون میده ارزش سرمایه گذاری برای بلندمدت رو داره هر چند که هیچ ارزی بجز بیتکوین تضمین ماندگاری نداره متاسفانه و ممکنه در آینده بیش از ۸۰ درصد از مارکت حال حاضر دیگه وجود خارجی نداشته باشن ! با این وجود من الان ده میلیون ازش خریدم … همتاپی واقعا ایمنترین صرافی ای هستش که من میشناسم آرزوی موفقیت برای مجموعه خوبشون.

  2. سلام من سود کردم به نظرم ارز چین لینک رو نگه داریم خوب میره بالا

  3. شروع ماه دسامبر خداکنه به ۹ دلار برسه من خیلی بابت ارز چین لینک ضرر کردم

  4. امیدوارم به همین قیمت ۶ دلار قیمت چین لینک بمونه و پاین تر نیاد:(