۵ مشکلی که ممکن است اتریوم در به روزرسانی شبکه خود با آن مواجه شود

5 مشکل محتمل شبکه اتریوم | صرافی همتاپی

اتریوم متعهد شده است، که ادغام آن در زنجیره بیکن (Beacon)، همانند شرایطی که اخیرا در ادغام آزمایشی (testnet Merge) شاهد بودیم، بدون هیچ مشکلی برای کاربران انجام می‌شود. با این حال، علیرغم نبود مشکل عمده و عدم قطعی‌ خاصی در شبکه، ممکن است به‌روزرسانی در شبکه اصلی آنطور که انتظار می‌رود، پیش نرود.

نتایج حاصل از داده‌های اعتبارسنجی نشان می‌دهد، تنها حدود ۱۴ درصد از تمام اعتبارسنجی‌های اتریو‌م در طول انتقال دچار مشکل بودند، که این حجم، در انجام تراکنش‌ها در شبکه اصلی مشکلی ایجاد نمی‌کند. چون اکثر اعتبار سنجی‌ها با پیکربندی‌های تیم نیمباس (nimbus) مشکل داشتند، که با استفاده مجدد برطرف شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

۵ درصد از اعتبارسنجی‌ها نیز ایراداتی با اشکالات جزئی داشتند که باعث بروز مشکل در شبکه اتریوم بود و با راه‌اندازی مجدد نودها، برطرف شد.

ضمن طرح مسائل مختلف و نتیجه جمع‌بندی آنها در انتقال شبکه اصلی، توسعه دهندگان دریافتند که تنها ۹٪ از اپراتورها با مشکلات پیکربندی مواجه می‌شوند و دو باگ کوچکی که در طول انتقال آزمایشی اتریوم ظاهر می‌شوند، تنها بر تعداد کمی از سهام در شبکه تأثیر می‌گذارد.

بنابراین اگر اتریوم در طول ادغام به شبکه اصلی با مشکلات مشابهی روبرو شود، با توجه به حجم شبکه و تعداد عملیات‌هایی که در داخل آن انجام می‌شود، باید ادغام به طرز شگفت‌آوری موفقیت‌آمیز در نظر گرفته شوند.

با این حال گزارش‌ها نشان دهنده این است، که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در مورد ادغام چندان هیجان‌زده نیستند و فکر نمی‌کنند، که انتقال موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین شبکه آزمایشی اتریوم به هیچ وجه بر قیمت اتریوم تأثیر خاصی داشته باشد.

هرچند هنوز نمی‌توانیم پیش‌بینی درستی از واکنش بازار در زمان وقوع ادغام واقعی داشته باشیم، اما تحلیلگران انتظار هیچ اتفاق خاص یا معجزه ای را از این به روزرسانی ندارند، زیرا اکثر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار، قبلاً به به تأثیر به روزرسانی واکنش نشان داده اند، و درواقع میتوان گفت این اتفاق را قیمت‌گذاری کرده‌اند، مگر اینکه اتفاق غیر منتظره‌ای رخ بدهد.

هم‌اکنون، اتریوم به دلار در حوالی 1,669 دلار معامله می‌شود، و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷ درصد از ارزش خود را از دست داده‌است.

برای اطلاع از آخرین اخبار اتریوم، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *