علاقه‌مندی روزافزون کارمندان به دریافت حقوق با ارز دیجیتال

علاقه‌مندی روزافزون کارمندان به دریافت حقوق با ارز دیجیتال | همتاپی

بر اساس نظرسنجی شرکت سوفی (SoFi)، کارمندان مایلند که بخشی از چک حقوقی خود را به ارز دیجیتال دریافت کنند و بسیاری ترجیح می‌دهند که توکن‌های غیر مثلی (NFT) را به عنوان بخشی از پاداش کارشان دریافت نمایند.

نظرسنجی سوفی فاکتورهای مختلفی را مورد تاکید قرار می‌دهد؛ یکی از اصلی‌ترین آنها این است که از هر 4 کارگر 3 نفر نگران مسائل مالی‌شان هستند و در حالی که هنوز مشغول به کار هستند، بیش از 9 ساعت در هفته را صرف رسیدگی به امور مالی شخصی می‌کنند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

همچنین این نظرسنجی نشان داد که 36 درصد از کارگران مایلند که بخشی از حقوق‌شان به صورت ارزهای دیجیتال پرداخت شود و 42 درصد نیز مایلند که بخشی از پاداش کاری خود را به صورت NFT دریافت کنند.

جنیفر نوکلز (Jennifer Nuckles)، معاون اجرایی (EVP) و رئیس واحد تجاری شرکت سوفی بر چالش‌های پیش روی رهبران تجاری تأکید کرد:

امروزه رهبران تجاری بسیار نگران برخی از بزرگترین چالش‌های کسب و کار در تاریخ هستند، که از جمله آنها می‌توان به فقدان استعداد، تاثیر تورم روز افزون بر دریافتی (%67) و موارد دیگر اشاره کرد.

وی افزود:

اهرم‌های دیگری برای افزایش ارزش تجاری وجود دارد که کارفرمایان می‌توانند از آنها بهره ببرند. هنگامی که صحبت از رفاه مالی و آموزش مالی به میان می‌آید، نمی‌توان تنها از یک راهکار استفاده کرد. تحقیقاتی که امروز منتشر کردیم، بینش‌های عملی و دیدگاه‌های آینده‌نگری را در مورد انتظارات کارکنان در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد تا در ارائه نقشه‌ای برای آینده رفاه مالی محل کار مفید واقع شود.

فشار مالی سبب شده است که 25 درصد از کارگران به شغل دومِ پاره وقت روی آورند. حدود یک پنجم تا یک چهارم از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی، زیر بار بدهی‌های زیاد کارت اعتباری رفته‌اند، توان پس‌انداز برای دوران بازنشستگی شان را ندارند و از خانواده یا دوستان‌شان وام گرفته‌اند.

به عقیده نویسنده بدون شک کارگران در شرایط اقتصادی بسیار بی‌ثبات فعلی تحت فشار زیادی هستند. افزایش تورم، قدرت خرید آنها را به سرعت کاهش می‌دهد. جنگ در اوکراین و اختلال در خطوط عرضه در سراسر جهان نیز به مشکلات مالی آنها می افزاید.

احتمالاً بسیاری از افراد متوجه نمی‌شوند که قدرت خریدشان به تدریج کاهش یافته است، زیرا بانک‌های مرکزی با چاپ مقادیر هنگفت ارز فیات، در افزایش بدهی‌ها همدست دولت ها هستند.

ارز دیجیتال می‌تواند جایگزینی برای دستمزدهای فیات کارگران معمولی باشد. در حال حاضر با توجه به محدودیت های دارایی های دیجیتال خصوصی، تمایل به پذیرش ارز دیجیتال ممکن است برای مدتی متوقف شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارزهای دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *