ترون مدال برنز را از زنجیره هوشمند بایننس خواهد ربود!

ترون مدال برنز را از زنجیره هوشمند بایننس خواهد ربود! | همتاپی

به استناد داده‌های پلتفرم دیفای لاما (DefiLlama)، اکوسیستم DeFi، ترون (TRON) همچنان در حال تجربه‌ای جدیدی از رشد خود است، و هم اکنون در جایگاه سومین بلاکچین برتر از لحاظ، کل ارزش قفل شده (TVL) پس از اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد. ترو‌ن با ارزش کل قفل شده ۵.۸ میلیارد دلار، با ۶.۹ میلیارد دلار TVL به زنجیره بایننس نزدیک است.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

ترون در روند نزولی بازار عملکرد متفاوت و قابل توجهی داشته است، ترو‌ن موفق شد، با سود ماهانه ۴۱.۳۳ درصدی، برترین بلاک‌چین پرسود دربین ۲۰ پروژه سودآور باشد؛ همچنین در هفت روز گذشته ۳۳.۲۳ رشد داشته است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

لازم بذکر است، بخش دیفای نیز در نتیجه فروپاشی ترا حدود ۹۰ میلیارد دلار از  نقدینگی ماه گذشته خود از دست داده است، و برترین پروژه‌های دیفای ۳۰ تا ۷۰ درصد از ارزش قفل‌شده خود را از دست دادند. ترون از نظر کل ارزش قفل‌شده در بین شبکه‌های لایه ۱ (Layer 1) حتی از شبکه‌های برتر آوالانچ (Avalanche) و سولانا (Solana) نیز عملکرد بهتری دارد.

استیبل کوین ترون (USDD)

ارزش TVL ترو‌ن تا حدودی در نتیجه راه اندازی استیبل‌ کوین الگوریتمی (USDD) جدید آن، افزایش یافته‌است. اکانت رسمی توییتر USDD در ۲۸ می اعلام کرد که مجموع عرضه استیبل کوین الگوریتمی ترو‌ن در ماه اول فعالیت خود به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده‌است؛ همچنین جاستین سان، موسس ترو‌‌ن، پس از رشد اخیر ترون، از برنامه‌ریزی‌ها و همچنین موفقیت‌های بزرگی برای ترون خبر می‌دهد.

قبل از بحران ترا، موفقیت استیبل کوین ترا (UST)، باعث ترغیب مدیران سایر پروژه جهت راه اندازی استیبل کوین‌ها شد. ترون، استیبل کوین USDD را در 5 می منتشر کرد و از آن زمان توجه سرمایه گذاران صنعت کریپتو را به خود جلب کرده است.

استیبل کوین ترو‌‌ن، یک استیبل کوین الگوریتمی است و از سازو‌کاری شبیه سازو‌کار استیبل کوین ترا جهت ثبات پیوند خود با دلار بهره می‌برد، و آربیتراژکنندگان با مبادله توکن USSD و توکن ترون (TRX) سود دریافت می‌کنند.

استیبل کوین ترون در حال حاضر بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) با ارزش بازار 603 میلیون دلاری، در رتبه ۷۳ قرار دارد، با این حال پس از سقوط ترا یو اس تی (Terra UST)،  استیبل کوین‌ها حساسیت ویژه‌ای را برانگیخته و همواره در اذهان و برنامه‌های قانون‌گذاران حضور دارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *