سبقت چین لینک از مانا، پرمعامله‌ترین ارز دیجیتال در میان نهنگ‌های اتر

مانا، پرمعامله‌ترین ارز دیجیتال در میان نهنگ‌های برتر اتریوم، جای خود را به چین لینک داد | همتاپی

داده‌های پلتفرم ویل استتس (WhaleStats) نشان می‌دهد چین لینک جایگاه مانا را، به عنوان پرمعامله‌ترین توکن، تصاحب کرد. ویل استتس برای بررسی این موضوع، عملکرد 5000 نهنگ برتر اتریوم را تجزیه و تحلیل کرد.

تجزیه و تحلیلِ اخیرِ انجام شده توسط ویل استتس نشان داد که ارز دیجیتال چین لینک (LINK) از مانا، پرمعامله ترین توکن، پیشی گرفته است. ویل استتس این تحقیق را با مقایسه تاریخچه معاملات 5000 نهنگ برتر اتریوم انجام داد.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

پلتفرم ویل استتس (WhaleStats) به طور منظم فعالیت حداکثر 5000 نهنگ اتریوم را بررسی می‌کند که به طور متوسط ​​شامل 16,426,154 دلار و بیش از 10,082 اتریوم است. ارز مانا، پرمعامله ترین توکن در بین نهنگ‌ها، جایگاه خود را به چین لینک داد.

مقاله پیشنهادی: Decentraland چیست

مانا اکنون پرکاربر‌دترین توکن است و FTT عنوان بزرگترین موقعیت توکن از نظر ارزش دلار را دارا است. در حال حاضر چین لینک از نظر حجم معاملات و توکن‌های فروخته شده، جایگاه دهم را دارد. همچنین چین لینک رتبه هشتم پرفروش ترین توکن و رتبه چهارم پرکاربردترین قرارداد هوشمند را از آن خود کرده است.

از زمانی که تیم سازنده‌ی چین لینک، استیکینگ (staking) چین‌ لینک 2.0 و نقشه راه جدید را اعلام کرد، شاهد رشد عظیم این ارز دیجیتال بوده‌ایم. چهار روز پس از انتشار این طرح و استیکینگ چین‌‌ لینک 2.0 توسط تیم سازنده آن، چین‌ لینک سقوط خود را جبران کرد و به 9 دلار رسید.

طبق اعلام اخیر تیم چین‌‌ لینک، سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال تلاش می‌کنند تا با استیک کردن چین‌ لینک‌های خود کسب درآمد کنند. تعداد کیف پول‌های فعال روزانه از زمان معرفی ویژگی استیکینگ تقریباً دو برابر شده است، یعنی از 1,410 عدد در 5 ژوئن به 2,320 عدد در 8 ژوئن رسیده است.

مطالب مرتبط: تحلیل قیمت چین لینک: شاید هنوز به پایان رالی صعودی ارز چین لینک نرسیده باشیم

اگرچه کل بازار ارزهای دیجیتال با رکود مواجه بوده است، اما ارز چین‌ لینک از زمان معرفی خود همواره افزایش قیمت داشته و سایر ارزهای دیجیتال را در بازار شکست داده است. با این حال قیمت چین‌ لینک در 24 ساعت گذشته 16 درصد کاهش یافت و به قیمت 5.55 دلار رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین‌ لینک، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت چین لینک مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *