شناسایی بیش از ۱۱۰۰ واحد غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال با سوت‌زنی

شناسایی بیش از ۱۱۰۰ واحد غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال با سوت‌زنی

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد، تعداد 1100 واحد غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال در کشور با سوت زنی مردم شناسایی شده است.

به گزارش همتاپی در این نشست سخنگوی صنعت برق کشور درباره مزارعه استخراج ارزهای دیجیتال در کشور خاطر نشان کرد:

مزارع استخراج ارز دیجیتال به دو دسته تقسیم می‌شوند: دسته اول شامل مزارعی است که در مکانی غیر از کارخانه‌ها و زمین‌های کشاورزی در حال فعالیت، ساکن می‌شوند و دسته دوم در مراکز صنعتی و کشاورزی فعال ساکن شده و جایگزین این صنایع می‌شوند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

رجبی مشهدی در مورد نحوه شناسایی مراکزی که در مکان‌های جدید احداث می شوند، گفت:

با توجه به اختلاف مصرف برق سابق و مصرف برق حال حاضر این مراکز استخراج رمز ارز دیجیتال شناسایی آن‌ها به سادگی و از روی کنتورهای هوشمند مستقر در محل قابل انجام است.

سخنگوی صنعت برق کشور در مورد شناسایی دسته دوم استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال بیان کرد:

با توجه به اینکه سامانه‌های استخراج ارزهای دیجیتال در دسته دوم، جایگزین دستگاه‌های صنعتی و کشاورزی شده است، بنابراین اختلافی در میزان مصرف برق آن‌ها شناسایی نشده و شناسایی این مراکز بدون استفاده از روش شهودی برای شرکت توانیر ممکن نیست.

شناسایی مزارعی که در دسته اول قرار دارند به راحتی انجام می‌گیرد اما برای دسته دوم نمی‌توان از این روش جهت شناسایی استفاده کرد در نتیجه برای شناسایی مزارعه دسته دوم از روش سوت زنی محرمانه استفاده می‌شود. شرکت توانیر به هر کسی که در شناسایی مزارع استخراج غیرقانونی رمز ارزها به آن‌ها کمک کند؛ جایزه 10 میلیون تومانی می‌دهد. این روش شناسایی خوشبختانه نتیجه خوبی داده است. به طوری که مزارع غیرقانونی زیادی شناسایی شده است و به شرکت توانیر معرفی شدند. رجبی مشهدی در مورد این روش می‌گوید:

تاکنون بیش از ۱۱۰۰ مزرعه استخراج‌ ارزهای دیجیتال غیرقانونی در کشور به‌‎وسیله سوت‌زنی محرمانه مردم شناسایی شده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *