جاستین سان: بلاکچین ترون، توکن بیت کوین خود را ارائه می‌دهد

جاستین سان: بلاکچین ترون، توکن بیت کوین خود را ارائه می‌دهد | همتاپی

بنیاد ترون (Tron) اعلام کرد که در حال حاضر بیت کوین سینتتیک (مصنوعی) در بلاکچین ترون در دسترس می‌باشد و در صرافی پولونیکس (Poloniex) با بیت کوین واقعی قابل معاوضه است.

در میان رضایت‌مندی روزافزون از پروتکل دیفای، دارایی‌های مصنوعی (Synthetic assets) نظیر بیتکوین در شبکه اتریوم، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. در حال حاضر ترون (TRX)، دومین پروتکل محبوب dApps خود را که توکن شبه بیت کوین است عرضه می‌نماید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

ابتدا 2000 بیتکوین در ترون  (TRX) تولید می‌شود

جاستین سان، بنیان‌گذار بلاکچین ترون (TRX) و مدیر عامل BitTorrent) BTT) در 5 اکتبر اعلام کرد که دارایی مصنوعی وابسته به بیت کوین در شبکه ترون موجود است. در توییت اخیر وی، سان لینکی را برای این توکن جدید از جستجوگر شبکه ترون اسکن (Tronscan) به اشتراک گذاشت.

مشخصات توکن بیت کوین در شبکه ترون | همتاپی

مشخصات توکن بیتکوین در شبکه ترون

از 5 اکتبر، 2000 بیت کوین (BTC) در بلاکچین ترون (TRX) تولید شد که در محدوده قیمت‌های واقعی، نقدینگی بیتکوین در شبکه ترون را به 21.4 میلیون دلار می‌رسد.

جاستین سان از ماه اوت با عرضه بیت کوین مصنوعی در بلاکچین ترون مزاح می‌کرد. در 24 سپتامبر اعلام شد که بنیاد ترون برای معرفی بیتکوین و اتر در بلاکچین ترون (TRX)، با پردازنده پرداخت‌های دیجیتال سطح بالای BitGo همکاری می‌کند.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

این نسخه کاملاً با سیاست all in دیفای جاستین سان، در سال 2020 منطبق است. در سوم اوت 2020، جاستین سان در گفتگو با نیشال ستی (Nischal Setty)، بنیانگذار و مدیرعامل صرافی بیت کوین WazirX در هند، بر این نکته تأکید کرد که ترون رقابت در این بخش را بسیار جدی می‌گیرد:

به عقیده من، دیفای در سال 2020، مهم‌ترین واژه کلیدی ترون است.

پولونیکس، سوآپ بیتکوین/ بیتکوین TRC20 را به لیست اضافه می‌کند

پرسش مهمی که درباره نقدینگی بیتکوین در ترون مطرح می‌شود، امکان تبدیل بیت کوین واقعی، با نوع مصنوعی آن می‌باشد. جاستین سان اعلام کرد که این نوع سوآپ میان زنجیره‌ای (cross-chain) در صرافی رمز ارز پولونیکس در دسترس خواهد بود.

سان از همه صرافی‌های علاقه‌مند به فرصت‌های مشابه دعوت کرد تا با او مستقیما تماس بگیرند | همتاپی

علاوه بر این، سان از همه صرافی‌های علاقه‌مند به فرصت‌های مشابه دعوت کرد تا با او مستقیما تماس بگیرند. بنابراین، ممکن است DeFis مبتنی بر ترون به سرعت با نقدینگی بیتکوین (BTC) اشباع شود.

علی رغم اینکه در بخش رمز ارزها راه حل‌های توکن سازی بیتکوین و اتریوم تازگی ندارد، اما محبوبیت این موضوع در سال 2020 دو چندان شده است. به عنوان مثال، بلاکچین اتریوم (ETH) تاکنون بیش از 100,000 بیتکوین دارد.

در سال 2020، مقدار بیتکوین‌های شبکه اتریوم 5000 درصد افزایش یافت: یک سال پیش، مقدار این بیتکوین‌ها کمتر از 2000 بیت کوین بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *