قیمت بیت کوین چه زمانی به ۳۰ هزار دلار خواهد رسید؟

قیمت بیت کوین چه زمانی به 30 هزار دلار خواهد رسید؟ | همتاپی

بن آرمسترانگ (Ben Armstrong)، یکی از فعالان جنجالی یوتیوب که در جامعه ارزهای دیجیتال نیز با نام مستعار BitBoy شناخته می‌شود، اخیراً طی یک پست در توئیتر، به پیش بینی قیمت بیت کوین پرداخته و  نظرش را در مورد روند بیتکوین در سال جاری اعلام کرده است.

به عقیده بن آرمسترانگ، امسال بیتکوین شاهد چند رالی یا افزایش قیمت سریع خواهد بود.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 25 تا 30 هزار دلار طی 10 الی 15 هفته آینده

با توجه به اینکه قیمت بیتکوین ابتدا به 18 هزار دلار و پس از آن در تاریخ 12 ژانویه (22 دی) به 19 هزار دلار رسیده است، BitBoy  نیز در پست توئیتری خود اعلام کرد که از شکل گیری احساسات و جو صعودی در جامعه ارزهای دیجیتال خوشحال است.

با این حال او معتقد است که نباید امسال منتظر ثبت یک رکورد و سقف تاریخی جدید توسط بیتکوین باشیم، بلکه چند رالی یا افزایش قیمت سریع و پر قدرت را تجربه خواهیم کرد. او در ادامه اظهار کرد که قیمت بیتکوین در آغاز مسیری است که احتمالاً طی 10 الی 15 هفته آینده، خرید بیت کوین را به سطوح 25 هزار تا 30 هزار دلار خواهد رساند.

همانطور که پیش از این توسط یوتودی (u.today) گزارش شده بود، قیمت بیت کوین با موفقیت از سطح 19 هزار دلار عبور کرده است و احتمالا یکی از دلایل آن، ریسک پذیری سایر بازار‌ها بوده است.

خوشحالم که می‌بینم مردم بار دیگر نسبت به روند صعودی بازار خوش بین هستند. قیمت بیتکوین به این زودی‌ها قرار نیست به سقف تاریخی خود برسد، اما شاهد چند مرحله رالی صعودی خواهیم بود.

به اعتقاد من، در آغاز حرکتی هستیم که طی 10 الی 15 هفته، قیمت بیتکوین را به سطوح 25 تا 30 هزار دلار خواهد رساند.

این در حالی است که آرمسترانگ در روز‌های پایانی سال 2022، دیدگاه متفاوتی را به اشتراک گذاشته‌بود. در آن زمان، تحلیل آرمسترانگ حاکی از این بود که شروع بهبود قیمت و روند صعودی قیمت بیت کوین تا 30 هزار دلار، در پایان سال 2023 اتفاق خواهد افتاد. همچنین گفته بود که احتمالا در اواخر سال 2024 به سقف‌های تاریخی جدید خواهیم رسید.

به باور او، بیت کوین در آینده رشد بسیار زیادی خواهد داشت و در حرکتی بسیار سریع و برق‌آسا، قیمت بیتکوین به 120 هزار دلار خواهد رسید.

تراکنش‌های بزرگ بیتکوین توسط نهنگ‌ها ادامه دارد

پایگاه تحلیلی سانتیمنت(Santiment)، که به ارائه داده‌های درون زنجیره‌ای می‌پردازد، در پست اخیر خود مدعی شد که فعالیت نهنگ‌ها نسبت به قبل بیشتر شده است و این اتفاق، نشان دهنده علاقه آن‌ها به برترین ارز دیجیتال بازار یعنی بیتکوین است.

در حالی که قیمت بیتکوین، برای اولین بار پس از فروپاشی صرافی FTX (اواسط آبان) موفق به عبور از 19 هزار دلار شده است، سطح تراکنش‌های بیت کوین که بیش از 1 میلیون دلار ارزش دارند نیز، به میزانی که قبلا در ماه آبان مشاهده شده بود رسیده است.

در زمان نگارش این مطلب و بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، خرید و فروش بیتکوین در محدوده 20,900 دلار انجام می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیتکوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. همینکه قیمت بیتکوین ۱۶ هزار دلار رو رد کرد خبر خوبیه خوشبختانه