آیا قیمت بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار می‌رسد؟

آیا بیت کوین به 25 هزار دلار سقوط خواهد کرد؟ | همتاپی

تحلیلگر مشهور و ناشناسی به اسم چیکی کریپتو (Cheeky Crypto) در پست یوتیوبی اخیر خود قیمت بیت کوین و آینده آن در کوتاه‌مدت را بررسی کرده است. او در ۱ مه (۱۱ اردیبهشت) اعلام کرده است که با توجه به نظریه موج الیوت قیمت بیت کوین ممکن است به زیر ۲۵,۰۰۰ دلار برسد.
در حال حاضر، معاملات سرمایه‌گذاران فعال در بازار ارزهای دیجیتال تا حدودی ضد و نقیض است. ارزش کل و حجم معاملات روزانه بازار ارزهای دیجیتال هم به‌ترتیب به ۱.۱۶ تریلیون دلار و ۳۶.۶ میلیارد دلار رسیده است.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

بعد از هفته‌ها سودآوری در سه‌ماه اول و دوم سال ۲۰۲۳، رکوردی که در یک هفته گذشته در بازار بیت کوین به وجود آمده، به‌آرامی خود را به خریداران این ارز دیجیتال رسانده است. نرخ دامیننس بیت کوین بعد از برخورد به محدوده ۴۸ درصد کاهش یافته و الگوی سقف دوقلو را ایجاد کرده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که واگرایی شاخص قدرت نسبیِ نمودار روزانه بیت کوین هم کاهش یافته است. تمام این شرایط در کنار هم باعث شده است تا توجه معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال به‌طور قابل‌توجهی به بازار آلت کوین‌ها جلب شود. گفتنی است که علی‌الخصوص بعد از رشد اخیر ارزهای دیجیتالِ په‌په (PEPE) و ووجک (WOJAK)، فعالیت معامله‌گران در بازار آلت کوین‌ها شدیداً رشد کرده است.

از طرفی، معاملات لانگ (خرید) بیشتر از ۷۶ درصد از معاملات لیکوئیدشده بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته (نزدیک به ۶۵.۴۲ میلیون دلار) را تشکیل داده‌اند. به همین خاطر می‌توان ادعا کرد که تسلیم سرمایه‌گذاران در روز دوشنبه بسیاری از معامله‌گران بیت کوین را غافل‌گیر کرده است.

مطالب مرتبط: احتمال رشد قیمت بیت کوین در ۴۵ روز آینده

با این حال، اگر عملکرد نهنگ‌های بیت کوین بهتر از معامله‌گران کوتاه‌مدت آن باشد، معامله‌گران شورت (فروش) این ارز دیجیتال هم با فشار زیادی مواجه می‌شوند.

تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیلگر مشهور و ناشناسی به اسم چیکی کریپتو (Cheeky Crypto) در پست یوتیوبی اخیر خود قیمت بیت کوین و آینده آن در کوتاه‌مدت را بررسی کرده است. او در ۱ مه (۱۱ اردیبهشت) اعلام کرده است که با توجه به نظریه موج الیوت قیمت بیت کوین ممکن است به زیر ۲۵,۰۰۰ دلار برسد.

تحلیل قیمت بیت کوین در فاز نزولی | همتاپی

این تحلیلگر گفته است که بیت کوین هم‌اکنون در اوج موج ۳ خود قرار دارد و قیمت آن ممکن است به زیر محدوده ۲۵,۰۰۰ دلار برسد. چیکی کریپتو ادامه داده است:

به نظر من ارزش بیت کوین کاهش می‌یابد و با حرکتی عجولانه به قیمت ۲۴,۸۰۰ دلار در محدوده ۱.۶۱۸ می‌رسد. 

پیش بینی بیت کوین در بلندمدت

با توجه به نظریه موج الیوت، قیمت بیت کوین به‌زودی وارد آخرین مرحله از وقفه موجود در روند نزولی خود می‌شود که در ابتدای سال ۲۰۲۳ موقتاً قیمت آن را افزایش داده است. در نتیجه، این ارز دیجیتال احتمالاً به حمایت موقت هفتگی خود در محدوده ۲۵,۴۰۰ دلار می‌رسد که در اوت ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱) و فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱) به‌عنوان مقاومت مهم آن عمل کرده است. علاوه بر این، آلت کوین‌ها هم احتمالاً در روزهای آینده و قبل از رشد قیمت بیت کوین و استیبل کوین‌ها به رشد خود ادامه می‌دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

 

منبع: blockchair.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *