چرا تا ۲۴،۰۰۰ دلار ریزش خواهیم داشت؟

بررسی تحلیل بیت کوین | همتاپی

سرانجام قیمت بیت کوین ناحیه ۲۵،۳۵۰ دلار را هم شکست. در حال حاضر پادشاه رمز‌ارزها در ناحیه ۲۵،۰۰۰ دلار در حالت رِنج به سر می‌برد و در کوتاه‌مدت احتمال ریزش بیشتر وجود دارد.

بیت کوین زیر نواحی حمایتی ۲۵،۶۰۰ و ۲۵،۳۵۰ دلار در حال معامله است. قیمت این ارز دیجیتال در زیر ناحیه حمایتی ۲۵،۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

در نمودار یک ساعته بیت کوین، یک خط روند نزولی مشاهده می‌شود که مقاومت آن در ناحیه ۲۵،۶۲۰ دلار قرار دارد. در صورتی‌که قیمت این رمز‌ارز نتواند مقاومت ۲۵،۶۰۰ دلار را از پیش روی خود بردارد، احتمال می‌رود که شاهد ادامه روند نزولی باشیم.

نگذار دارایی هات از دست بره

حمایت‌های پیش روی بیت کوین

بیت کوین در بازگشت قیمت ناموفق عمل کرد و در نهایت به زیر حمایت خود در ۲۵،۶۰۰ دلار رسید. در ادامه، این ارز دیجیتال حمایت ۲۵،۳۵۰ دلار را هم شکست و وارد ناحیه نزولی شد.

فشار فروش روی بیت کوین به حدی زیاد بود که یک سایه تا زیر ۲۵،۰۰۰ نیز ایجاد کرد. کف این حرکت نزولی نزدیک به ۲۴،۹۲۵ دلار بود و در حال حاضر قیمت در حالت تثبیت به سر می‌برد.

قیمت این رمز‌ارز زیر سطح ۲۵،۶۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. از طرفی در نمودار یک ساعته آن نیز یک خط روند نزولی معتبر شکل گرفته است که مقاومت آن در حدود ۲۵،۶۲۰ دلار قرار دارد.

در حال حاضر اولین مقاومت پیش روی بیت کوین سطح ۲۵،۲۰۰ دلار است. این ناحیه تقریباً با سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی از اوج ۲۶،۰۴۰ تا ۲۴،۹۲۵ دلار هم‌پوشانی دارد.

اولین مقاومت مهم این ارز دیجیتال ۲۵،۶۰۰ دلار است که در حوالی خط روند نزولی قرار دارد. مقاومت این خط روند نزولی به سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی نزدیک است. مقاومت کلیدی بعدی که احتمالاً از حرکت بیشتر قیمت جلوگیری کند، ناحیه ۲۶،۰۰۰ دلار خواهد بود.

نمودار بیت کوین در تایم فریم یک ساعته | همتاپی

نمودار بیت کوین در تایم فریم یک ساعته، منبع: تریدینگ ویو

بیت کوین تنها در صورتی‌که می‌تواند یک روند صعودی جدید را آغاز کند که قیمت آن بالاتر از سطح ۲۶،۰۰۰ دلار بسته شود. مقاومت کلیدی بعدی ۲۶،۲۰۰ دلار است که با عبور از آن قدرت خریداران بیشتر خواهد شد. در صورت تحقق این سناریو، قیمت این ارز دیجیتال توانایی تست ناحیه ۲۶،۵۰۰ دلار را نیز خواهد داشت.

[مطالب مرتبط: تحلیل قیمت بیت کوین؛ زنگ خطر ریزش برای خریداران!]

حمایت‌های پیش روی بیت کوین

اگر بیت کوین در پس گرفتن سطح 25,600 موفق عمل نکند، احتمالاً به ریزش خود ادامه خواهد داد و در این صورت، ناحیه 25,000 اولین سنگر خریداران برای حمایت از قیمت خواهد بود. این ممکن است فرصت مناسبی برای خرید بیت کوین باشد، به‌خصوص برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال استفاده از نوسانات قیمتی برای ورود به بازار هستند.

در صورت تداوم فشار فروش، ناحیه حمایتی 24,800 دلار وارد عمل خواهد شد و شکست این ناحیه حمایتی و بسته شدن قیمت زیر آن به منزله ریزش بیشتر خواهد بود. در این صورت، باید منتظر واکنش نواحی حمایتی 24,500 و 24,000 دلار باشیم، که هر دو می‌توانند نقاط ورود مطلوبی برای خرید بیت کوین باشند، با فرض اینکه سرمایه‌گذاران به دنبال کسب سود از احتمال بازگشت قیمت در آینده باشند. این دیدگاه بر اساس تحلیل تکنیکال است و مهم است که سرمایه‌گذاران همیشه پیش از اتخاذ تصمیم‌های سرمایه‌گذاری، به تحلیل جامع بازار و مدیریت ریسک بپردازند.

بهترین قیمت تومانی

وضعیت اندیکاتورهای تکنیکال

تحلیل بیت کوین از نگاه شاخص‌های تکنیکال به شرح زیر است.

اندیکاتور MACD در تایم‌فریم یک ساعته: شتاب مک‌دی در ناحیه نزولی در حال کاهش است.

اندیکاتور RSI در تایم‌فریم یک ساعته: مقدار RSI در زیر سطح ۵۰ قرار دارد.

سطوح حمایتی مهم: ۲۵،۰۰۰ و ۲۴،۸۰۰ دلار

سطوح مقاومتی مهم: ۲۵،۲۰۰، ۲۵،۶۰۰ و ۲۶،۰۰۰ دلار

نظر شما در مورد آخرین تحولات بازار چیست؟ با ما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

 

منبع: newsbtc
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام تا چند وقت پیش خرید و فروش سهام های بورسی و ارزهای دیجیتال خیلی خوب بود و باهاش میشد کلی درآمد بدست آورد الانا احساس میکنم دیگه مثل قبلا نمیشه پول درآورد