ادعا‌های وکیل ریپل در مورد آینده XRP و SEC چه تاثیری بر روی ریپل دارد؟

دادگاه ریپل

آقای جان دیتون (John E. Deaton) که به عنوان یک کارشناس حقوقی نمایندگی بیش از 75 هزار هولدر ریپل را در دعوی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) بر عهده دارد؛ وعده داد که بیانیه مهمی را در رابطه با این پرونده منتشر خواهد کرد. 

آقای دیتون با ارائه 3 سرنخ در رابطه با این اطلاعیه مهم که امروز منتشر می‌شود، توجه تمام جامعه ریپل را به خود جلب نموده است.

پشت دست بیت کوین بازی کردن

این وکیل با انتشار یک پست در پلتفرم X (توئیتر سابق) اعلام کرد که این بیانیه را در پاسخ به درخواست شرکت Jungle Inc که رابطه نزدیکی با او دارد منتشر می‌کند.

اولین نکته‌ای که جامعه ریپل پیش از این اطلاعیه باید به آن توجه کند، عکسی از خود جان دیتون است که در کنار یک میز کوچک، بر روی زمین زانو زده و عمیقاً در حال بررسی تعدادی اسناد و مدارک است.

علاوه بر آن، دیتون از شرکت لجر(XRP) به عنوان دومین سرنخ خود نام برده است. پیش از این توجه دیتون معطوف به جنبه حقوقی XRP بود و توجه چندانی به بحث فنی و کاربرد‌های آن نداشت. اما اکنون احتمال برنامه‌های مدنظر او برای لجر CRP، باعث شکل‌گیری پیش بینی و حدس و گمان‌هایی توسط ارتش ریپل (XRPArmy) و فعالان بازار ارز های دیجیتال شده است.

سومین نکته مهمی که توسط این وکیل اعلام شد این است که این اطلاعیه مهم، اشاره‌ای به موضوع عرضه اولیه (ICO) انجام شده توسط شبکه اتریوم در سال 2014 خواهد داشت. عرضه اولیه اتر (ether) موفقیتی چشمگیر بود که باعث جاودانه شدن نام آن در تاریخ ارز های دیجیتال شد.

[مطالب مرتبط: تاریخچه اتریوم]

هنوز مشخص نیست که چه ارتباطی بین این 3 سرنخ متفاوت وجود دارد. با این حال آنچه که مشخص است، این اطلاعیه با هدف نشان دادن اهمیت ادعا‌ها و اقدامات دیتون و سایر کارشناسان در جریان پرونده‌های حقوقی تشکیل شده برعلیه ریپل لبز (Ripple Labs) و XRP است.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

شایان ذکر است که دیتون پیشتر اعلام کرده بود که اگر همه چیز درست پیش برود، آنگاه این اطلاعیه را بصورت عمومی منتشر خواهد کرد. او همچنین اعلام کرده بود که این اطلاعیه در رابطه با شکایت او از کسی نیست.

باتوجه به اینکه دیتون در میان جامعه ریپل یک شخصیت تاثیرگذار به شمار می‌رود، اطلاعیه او در مورد هر مسئله‌ای که باشد، باعث روشنگری در پرونده SEC خواهد شد. حتی با وجود اینکه این پرونده حقوقی طولانی مدت به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. در هر حال، اکنون کاربران دنیای ارز های دیجیتال نفس‌ها را در سینه حبس کرده و منتظر اعلام رای دادگاه در مورد درخواست تجدید نظر SEC هستند.

در نهایت توصیه می‌کنیم برای مطالعه آخرین اخبار و تحلیل و پیشی بینی‌های ریپل به صفحه تحلیل ریپل و پیش بینی xrp مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که در صورت پیروزی ریپل در دادگاه این شرکت، باید منتظر ریپل یک دلاری باشیم، پس همین الان برای خرید ریپل اقدام کنید تا در صورت پیروزی ریپل در دادگاه تجدید نظر از آن مرتفع شوید.
منبع: zycrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *