سپرده‌گذاری ایپ کوین در استخرهای NFT باعث از دست رفتن آن‌ها می‌شود؟

سپرده‌گذاری ایپ کوین در استخرهای NFT باعث از دست رفتن آن‌ها می‌شود؟ | همتاپی

توییت اخیر پک‌شیلدالرت (PeckShieldAlert)، یک شرکت برجسته حوزه امنیت بلاکچین، باعث شده است که سرمایه‌گذاران نسبت به خطرات احتمالی مرتبط با استیک کردن و خرید ایپ کوین در استخرهای توکن‌های غیرمثلی (NFT) نگران شوند.

طبق توییت مذکور، کاربرانی که توکن‌های ایپ‌ کوین را در استخر NFT استیک می‌کنند و سپس NFTهای خود را به فروش می‌رسانند، توکن‌های استیک شده خود را از دست می‌دهند. این مسئله زمانی مشخص شد که آدرسی به اسم «0x06800a» پس از خرید توکن شماره ۷۸۱۰ بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) حدود ۱۴,۳۰۰ توکن ایپ کوین استیک شده به ارزش ۶۰,۰۰۰ دلار دریافت کرد.

برای خرید و فروش ایپ کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم ایپ کوین بخرم

بسیاری از کاربران بازار ارزهای دیجیتال، برای کسب درآمد غیرفعال به استیکینگ روی آورده و توکن‌های خود را برای پشتیبانی از شبکه و در ازای دریافت پاداش، استیک می‌کنند. با این حال، توییت پک‌شیلدالرت نشان می‌دهد که این فرایند علی‌الخصوص در استخرهای NFT همچنان ریسک خاص خود را دارد. این شرکت اعلام کرده است:

اگر ایپ کوین را در استخرهای NFT استیک کنید و NFT خود را بفروشید، توکن‌های استیک شده خود را از دست می‌دهید!

آدرس ««0x06800a»» اخیراً بعد از خرید توکن شماره ۷۸۱۰ بورد ایپ یات کلاب، حدود ۱۴,۳۰۰ توکن ایپ کوین به ارزش ۶۰,۰۰۰ دلار دریافت کرده است.

مقاله پیشنهادی: ایپ کوین چیست

بورد ایپ یات کلاب مجموعه NFT مشهوری است که از زمان راه‌اندازی خود در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) شهرت و محبوبیت زیادی به دست آورده و به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های جهان تبدیل شده است. در این پروژه ۱۰,۰۰۰ توکن منحصربه‌فرد NFT وجود دارد که هر کدام از آن‌ها شکل و شمایل متفاوتی از میمون‌هایی خسته را به تصویر کشیده‌اند.

مطالب مرتبط: ایپ کوین (APE) در آستانه یک اتفاق مهم

مسئله از دست دادن توکن‌های استیک شده ایپ‌ کوین پس از فروش یک NFT، سوالاتی را درباره امنیت و اعتبار استیکینگ در استخرهای NFT ایجاد کرده است. به همین خاطر است که مبتدیان صنعت NFT باید قبل از تعامل با چنین پروتکل‌هایی تحقیقات دقیق و لازم را انجام دهند.

با توجه به توییت پک‌شیلدالرت، کاربران باید هنگام استیک کردن توکن‌های ایپ کوین خود در استخرهای NFT مراقب باشند؛ چرا که در غیر این صورت، ممکن است با ضرر زیادی مواجه شوند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران فعال در صنعت ارزهای دیجیتال باید در مورد مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی موجود در این صنعت اطلاعات لازم را داشته باشند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ایپ کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *